Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2004 #21 Del Skrevet 3. august 2004 Er det adgang for andre enn alver også? Ja. Lyst til å bli med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 3. august 2004 #22 Del Skrevet 3. august 2004 ja det kunne vært moro for ungan det.. Jeg tror jeg har fri den helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2004 #23 Del Skrevet 3. august 2004 Så fint! Jeg kan si fra når vi her flere detaljer! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. august 2004 #24 Del Skrevet 4. august 2004 *Saeria gleder seg!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. august 2004 #25 Del Skrevet 5. august 2004 Fisken er med.. Hvis dere orker å drasse på lille meg, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. august 2004 #26 Del Skrevet 6. august 2004 Fisken er med.. Hvis dere orker å drasse på lille meg, da Du er da vel ikke noe drass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 6. august 2004 #27 Del Skrevet 6. august 2004 Det er bare å henge seg på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. august 2004 Forfatter #28 Del Skrevet 6. august 2004 Er det adgang for andre enn alver også? På Gotham Nights? Selvsagt? På alvetreffet? Hvis du er god venn med en alv, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. august 2004 #29 Del Skrevet 6. august 2004 På Gotham Nights? Selvsagt? På alvetreffet? Hvis du er god venn med en alv, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. august 2004 Forfatter #30 Del Skrevet 8. august 2004 Så langt er vi: Lythande Saeria GreenSky Aniola-Fisken lunacia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. august 2004 #31 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg har også lyst til å være med... men jeg vet ikke om jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. august 2004 Forfatter #32 Del Skrevet 8. august 2004 Ikke? Joooo, være meeed! *dra i* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. august 2004 #33 Del Skrevet 8. august 2004 Prøve å komme bjørnsdatter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. august 2004 #34 Del Skrevet 8. august 2004 Skal jobbe til tre da... og så er det siste dagen min på jobb før jeg får ny på mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. august 2004 #35 Del Skrevet 8. august 2004 Skal jobbe til tre da... og så er det siste dagen min på jobb før jeg får ny på mandag... OK. Da forstår jeg om du ikke kan være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. august 2004 #36 Del Skrevet 8. august 2004 Omvendt psykologi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. august 2004 #37 Del Skrevet 8. august 2004 Omvendt psykologi? Kanskje, kanskje ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. august 2004 Forfatter #38 Del Skrevet 9. august 2004 Hvem har sagt at det blir før klokka tre på lørdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 9. august 2004 #39 Del Skrevet 9. august 2004 Det jo ingen som sier at det hender før kl tre. Du må prøve å komme Bjørnsdatter. :hale og dra: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2004 #40 Del Skrevet 9. august 2004 Hva er det som gjør at dere definerer dere som alver? Slekt på Island? Skjeve øyne og høye kinneben? Spisse ører? Eller......?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå