Bokalven Skrevet 29. juli 2004 #1 Del Skrevet 29. juli 2004 I forbindelse med at Saeria kommer på besøk skal vi lage et aldri så lite alvetreff lørdag 21. august! Dette må planlegges! Vi blir definitivt: Saeria Lythande GreenSky lunacia Hvem er med? Og hva skal vi finne på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. juli 2004 #2 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg tørr kanskje å komme.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. juli 2004 #3 Del Skrevet 29. juli 2004 Øyyh! Hvor fikk du det spørsmåltegnet fra? :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 29. juli 2004 Fordi du snakket om at du ikke var i Oslo den helgen, vel! Men nå er det endret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. juli 2004 #5 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg tørr kanskje å komme.. :oops: Du har jo møtt meg før. Ikke farlig, jeg da. Du må jo vurdere om rompa mi fremdeles er like hot, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. juli 2004 #6 Del Skrevet 29. juli 2004 Fordi du snakket om at du ikke var i Oslo den helgen' date=' vel! Men nå er det endret.[/quote'] Jo, men jeg sa jo at jeg kommer tilbake på lørdagen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 29. juli 2004 Okei... Fikk ikke helt med meg om du faktisk gjorde det eller om du mest hadde lyst eller hvordan det egentlig var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. juli 2004 #8 Del Skrevet 29. juli 2004 Ah! Kan ikke gå glipp av alvene, vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. juli 2004 #9 Del Skrevet 29. juli 2004 Du har jo møtt meg før. Ikke farlig, jeg da. Du må jo vurdere om rompa mi fremdeles er like hot, ikke sant? Godt poeng Er alle alvene over 25? I så fall føler jeg meg veldig som en mini gullfisk, i forhold til dere delfiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 29. juli 2004 Hvis vi får med oss jordbær så er hun 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. juli 2004 #11 Del Skrevet 29. juli 2004 Hvis vi får med oss jordbær så er hun 20. Lite sansynlig at jeg blir med. Whz har ferie fra den helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. juli 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 30. juli 2004 :cry: Ingen jordbær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. august 2004 #13 Del Skrevet 1. august 2004 Så ikke denne før nå. :oops: Så kos at du styrer og ordner for lille meg. Hvem får jeg den store æren av å møte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 1. august 2004 #14 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg kommer definitivt ikke Reiser til spania den dagen. Kos dere, søtingene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. august 2004 #15 Del Skrevet 1. august 2004 Blir hjemme hele den helgen likevel. Så hvis du er i Oslo etter 15.30, kan jeg hente deg når jeg er ferdig på jobb. Jobber ikke så veldig langt unna togstasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. august 2004 #16 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg kommer om morgenen, hvis alt går etter planen. Men da vil nok gjerne lunacia møte meg. Gleder meg uansett til å møte dere alle sammen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. august 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 2. august 2004 Regner med velkomstkomite fredag morgen, ja. Drar saa og spiser frokost foer vi drar paa stoffbutikker og saa opp til meg. Gotham Nights paa fredag. Saa lager vi alvetreff paa loerdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. august 2004 #18 Del Skrevet 3. august 2004 Regner med velkomstkomite fredag morgen' date=' ja. Drar saa og spiser frokost foer vi drar paa stoffbutikker og saa opp til meg. Gotham Nights paa fredag. Saa lager vi alvetreff paa loerdag![/quote'] Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 3. august 2004 #19 Del Skrevet 3. august 2004 Er det adgang for andre enn alver også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 3. august 2004 #20 Del Skrevet 3. august 2004 Regner med velkomstkomite fredag morgen' date=' ja. Drar saa og spiser frokost foer vi drar paa stoffbutikker og saa opp til meg. Gotham Nights paa fredag. Saa lager vi alvetreff paa loerdag![/quote'] Og alvetreff er jeg med på - har det egentlig vært noe spørsmål om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå