AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Del Skrevet 22. desember 2014 hadde ei vennine på besøk ikveld å får nå vite sønnen hennes har fått "spysjuken" og jeg har sååå angst for dette :-( .. hvis jeg er blitt smittet får jeg symptomer da innen 12 timer?! har så angst nå at jeg vurderer ikke å reise hjem engang på juleferie...for jeg er redd å bli syk... er det stor sjangs at jeg får det???Anonymous poster hash: df5a5...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #2 Del Skrevet 23. desember 2014 Skjønner deg godt. Livredd jeg også. Om du får det eller ikke finnes det ingen sannsynlighetsregning som vil være helt korrekt for din situasjon på. Det kan bryte ut inntil 72 timer etter smitte, men vanligst i de første 12-24 timene hos de fleste magevirus. Anonymous poster hash: 25845...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Del Skrevet 23. desember 2014 Hvorfor så redd? Det er bare litt diare og opplast?Anonymous poster hash: 4ec28...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #4 Del Skrevet 23. desember 2014 Forstår deg godt jeg! Men jeg var sammen med ei venninne og dattera hennes en dag her, vi var ute og spiste osv. Senere på kvelden la hun ut status om at dattera hadde fått omgangssyke. Jeg fikk det ikke. Anonymous poster hash: ccaac...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #5 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg hadde sex med en mann, inkludert masse klining og oralsex. Dagen etter lå han og barna hans rett ut med oppkast og diaré. Jeg var helt sikker på at jeg skulle bli smittet. Men nei, ble ikke det. Anonymous poster hash: 45767...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 23. desember 2014 #6 Del Skrevet 23. desember 2014 Har du ikke fått det innen 48 timer er du ganske safe vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #7 Del Skrevet 23. desember 2014 hadde ei vennine på besøk ikveld å får nå vite sønnen hennes har fått "spysjuken" og jeg har sååå angst for dette :-( .. hvis jeg er blitt smittet får jeg symptomer da innen 12 timer?! har så angst nå at jeg vurderer ikke å reise hjem engang på juleferie...for jeg er redd å bli syk... er det stor sjangs at jeg får det???Anonymous poster hash: df5a5...ad4 Voksne får det oftest ca et drøyt døgn etter de blir smittet, dvs om du ikke får det i løpet av kommende natt er du mest sannsynlig ikke smittet. Anonymous poster hash: da46e...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 23. desember 2014 #8 Del Skrevet 23. desember 2014 Føler med deg Om hun ikke hadde sønnen med, og hun ikke selv var syk da hun var hos deg, og dere to ikke delte glass, fat, kniv og gaffel, så er sjansen ikke så veldig stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #9 Del Skrevet 23. desember 2014 Skjønner deg godt. Livredd jeg også. Om du får det eller ikke finnes det ingen sannsynlighetsregning som vil være helt korrekt for din situasjon på.Det kan bryte ut inntil 72 timer etter smitte, men vanligst i de første 12-24 timene hos de fleste magevirus. Anonymous poster hash: 25845...e44 Har du kilde på dette? Trodde selv det var "kun" 48 timer... Anonymous poster hash: 32e66...876 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #10 Del Skrevet 23. desember 2014 Slapp av. Voksne for omgangssyke langt sjeldnere enn barn, immunsystemet deres er ikke fullt ut utviklet. Barns håndhygiene er også av det slappere slaget. Vask hendene dine ekstra du så kanskje du slipper unna. Og er som regel 12-48 timers inkubasjonstid. Dessuten er den ikke så mye å frykte da den kun varer 1 dag eller 2 max. Anonymous poster hash: f7940...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 23. desember 2014 #11 Del Skrevet 23. desember 2014 Skjønner det, er ikke noe gøy å å få juleferien sin ødelagt av omgangssyken. Men av og til får du den og av og til ikke Jeg hadde "Ræksyka(Omgangssyke) I starten av Desember Så forhåpentligvis blir jeg ikke syk igjen Men er veeeldig kjipt for det om Pass på å vaske hender med såpe og vann.. Gjerne bruk Antibac også, men husk at Antibac ikke er nok. Men er greit å ha det med seg ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #12 Del Skrevet 23. desember 2014 Har du kilde på dette? Trodde selv det var "kun" 48 timer... Anonymous poster hash: 32e66...876 Ser nå at det er 12-48 timer på noro-virus. Jeg tenkte nok på et annet magevirus jeg, da. Beklager! Anonymous poster hash: 25845...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 23. desember 2014 #13 Del Skrevet 23. desember 2014 Kjipt å få det i jula, men det er jo ganske ufarlige greier. Ubehagelig er det, men så går man jo ned i vekt om man trenger det. Spesielt nå i disse juletider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #14 Del Skrevet 24. desember 2014 Kjipt å få det i jula, men det er jo ganske ufarlige greier. Ubehagelig er det, men så går man jo ned i vekt om man trenger det. Spesielt nå i disse juletider. Good point Anonymous poster hash: ccaac...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå