AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Del Skrevet 22. desember 2014 Jeg er en person som alltid raser ned i vekt hvis jeg mistrives med tilværelsen. Hvordan er det for dere andre? Går du opp eller ned i vekt dersom du mistrives i hverdagen? Anonymous poster hash: 7239a...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertehåp Skrevet 23. desember 2014 #2 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg går opp fordi jeg trøstespiser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ickyicky Skrevet 23. desember 2014 #3 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg går ned i vekt om jeg trives, opp i vekt fordi jeg trøstespiser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 23. desember 2014 #4 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg er så misunnelig på dere som går ned i vekt ved stress og mistrivsel. "Glemme å spise??" Hva er det, liksom? Jeg er blant de som ikke hadde glemt å spise om det så falt en atombombe i hodet på meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #5 Del Skrevet 23. desember 2014 Kommer an på hvorfor jeg er misfornøyd, så jeg kan slå begge veier:P Anonymous poster hash: 5b817...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søken Skrevet 23. desember 2014 #6 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg er så misunnelig på dere som går ned i vekt ved stress og mistrivsel. "Glemme å spise??" Hva er det, liksom? Jeg er blant de som ikke hadde glemt å spise om det så falt en atombombe i hodet på meg Haha jeg er helt likens....glemme å spise, hvem faen klarer det liksom ;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 23. desember 2014 #7 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg går veldig fort ned i vekt hvis jeg er forelsket, ellers sakte men sikkert nedover hvis jeg er fornøyd med livet og har orden på ting. Om jeg mistrives går jeg opp i vekt, men om jeg er deprimert kan det slå begge veier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #8 Del Skrevet 23. desember 2014 Opp i vekt om jeg trives, ned i vekt om jeg mistrives Anonymous poster hash: b2003...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #9 Del Skrevet 23. desember 2014 Ts her. "Glemme å spise" hehe, nei - fullt så ille er det ikke, og det er ikke grunnen til at jeg går ned i vekt når jeg mistrives. Det handler rett og slett om at kroppen innstiller seg på at alt jeg klarer å ha fokus på er hvorfor jeg mistrives, og dermed blir jeg bare ikke sulten. Så i stedet for å spise normale 3 brødskiver, klarer jeg kanskje 1/2 - og da må jeg i tillegg stå over middag Så å "glemme å spise" er ikke helt riktig Anonymous poster hash: 7239a...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #10 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg skyter ned i vekt hver gang jeg er lei meg eller mistrives! Matlysten bare forsvinner helt og jeg blir kjempekvalm (ikke kvalm fordi jeg er sulten men sånn, blææh mat-kvalm)... Klarer ikke tanken på mat! Tvinger meg kanskje i et par brødskiver bare på disse dagene... Problemet er jo om jeg har det sånn over tid.. Sliter veldig med å holde vekten fra før av, går rett ned i vekt om jeg ikke konsentrere meg om å spise nok for å holde vekten! (Har i tillegg nå fått høyt stoffskifte, under utredning, så det hjelper jo ikke akkurat )Anonymous poster hash: 599a7...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 23. desember 2014 #11 Del Skrevet 23. desember 2014 Når jeg er deprimert så går jeg opp i vekt, er jeg mye stresset så går jeg ned for jeg glemmer å spise og når jeg trives så er det enklere å holde på vekten for da spiser jeg ikke så mye usunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #12 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg går opp i vekt når jeg mistrives, og ned i vekt når jeg trives, uansett om jeg spiser akkurat det samme i begge situasjoner. Anonymous poster hash: fb108...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå