Trude.lutt Skrevet 22. desember 2014 #21 Skrevet 22. desember 2014 Går på do, viktig at jeg tisser etter samleiet. Lett for å få UVI. Kjærringråd, og det funker!
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #22 Skrevet 22. desember 2014 Tisser for å unngå UVI. Synes uansett ikke det er spesielt delikat med absolutt alt utover sengetøyet, han kommer hardt og mye- og ellers blir det jo og litt søk av diverse.Anonymous poster hash: 41158...c7c
lillelily Skrevet 23. desember 2014 #23 Skrevet 23. desember 2014 Har egne håndklær til formålet, som er stablet over sengen. Er det tomt, finner vi nytt før vi starter, og glemmer vi det tar vi en boxer eller annet plagg. Han holder håndklet klart under når han trekker seg ut og presser det på så sæden ikke renner nedover, jeg tar over å holde håndkleet, han går på badet og vasker seg, så går jeg på badet og tisser, vasker meg/dusjer. Håndklegreia tar 3 sekunder, og er veldig praktisk. Hater den våte flekken, søl mellom lårene og at det kommer ut. Dessuten vrir hjernen min seg av tanken på at dette sakte, men sikkert vil trekke inn i madrassen. Håndkle it is!
Frøken askepott Skrevet 23. desember 2014 #24 Skrevet 23. desember 2014 Har tørkepapir på nattbordet. Pleier som regel tørke bort det som ligger i åpningen, mens jeg ligger. Noen ganger setter jeg meg på kne og holder papiret under for å ta i mot resten ellers venter jeg til jeg reiser meg opp.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #25 Skrevet 23. desember 2014 Veldig enkelt egentlig. Tørker bort det som kommer i åpningen med et håndkle. Tar på meg truse m/ truseinnlegg og da holder det seg til morgenen, og da dusjer jeg selvsfølgelig. Aldri skjønt de som bare lar det ligg og "stømme" etter sexen. De må enten like å bade i sæd eller så har de ei ekstremfitte som holder på alt. Anonymous poster hash: b7832...a08 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #26 Skrevet 23. desember 2014 Sover med det, men jeg er veldig utsatt for soppinfeksjon og urinveisinfeksjoner-så jeg burde absolutt komme meg på toalettet. Sæd trigger soppinfeksjonen hos meg også som en annen tidligere i tråden skriver. Noe herk! Anonymous poster hash: 4617b...c35
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #27 Skrevet 23. desember 2014 Jeg lar ham komme i munnen min og svelger det så slipper det sølet :-)Anonymous poster hash: b1404...132
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #28 Skrevet 27. desember 2014 Til meg kommer alt ut med en gang, så da er det bare å ta i mot. Dopapir i nattskuffen som regel. Går som regel på do om ikke med en gang etter noen timer. Heldig med den, hadde irritert meg om det kom sigende ut lenge etterpå..Anonymous poster hash: eeccc...644
For the ladies Skrevet 27. desember 2014 #29 Skrevet 27. desember 2014 Toalettpapir i nattbord skuffen og eget lite søppel til kondomer og "avfall", litt orden må man ha.
Gjest Skrevet 27. desember 2014 #30 Skrevet 27. desember 2014 Må som oftest på do etter sex uansett, så løser seg for så vidt da.
Tibbie Skrevet 28. desember 2014 #31 Skrevet 28. desember 2014 Ser det er flere som skriver at de bare sover med det. Er det bare jeg som føler at det er såpass mye sæd som kommer ut av skjeden igjen, at det er ubehagelig å sove i det? (På meg så blir det ikke i skjeden, det kommer ut igjen...) Er det at fyren har større mengder sæd enn normalt? Anonymous poster hash: 996ef...ea8 Det samme tenkte jeg! Enten så har mine menn alltid vært typer med "mye på lager", eller så har jeg mindre plass i meg På meg renner det ut mens han er inni meg. Så får han i oppdrag å strekke seg etter dorullen. Når han har trukket seg ut, er det som en foss. Bruker nesten en halv dorull for å kunne ta imot alt før det er tomt. Selv om jeg prøver å "knipe". Flekker er ikke til å unngå, uansett hvor forberedt vi er Hehe, struggles!
Kvinnemagi Skrevet 28. desember 2014 #32 Skrevet 28. desember 2014 Har alltid papirrull stående på nattbordet. Og ofte en tisserunde etterpå. Som Tibbie skriver, det kommer ut med engang. Er det tomt for papir, blir det brukt en boxer e.l.., men liker ikke å ligge i sølet gjennom natten.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #33 Skrevet 29. desember 2014 Har alltid papirrull stående på nattbordet. Og ofte en tisserunde etterpå. Som Tibbie skriver, det kommer ut med engang. Er det tomt for papir, blir det brukt en boxer e.l.., men liker ikke å ligge i sølet gjennom natten. Det kommer ikke nødvendigvis ut med ei gang neiAnonymous poster hash: 823f7...efe
kattaa Skrevet 29. desember 2014 #34 Skrevet 29. desember 2014 Tørker bort det jeg får til med papir. Hvis jeg har hatt orgasme så koser vi litt før jeg går på badet og vasker meg. Hvis jeg ikke har hatt orgasme så forsvinner resten ila "kattevasken".
siwhel Skrevet 31. desember 2014 #35 Skrevet 31. desember 2014 Alle har sin måte å takle mannens avfallsstoffer på 😂! Grei løsning er jo få det ned i det store gapet 😂
MarianneE Skrevet 31. desember 2014 #36 Skrevet 31. desember 2014 I nattbordskuffen har vi håndklær som er klippet opp. Når han trekker seg ut tar jeg mitt håndkle, bretter det i to og legger mellom beina. Så sovner jeg slik og dusjer meg neste morgen.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #37 Skrevet 31. desember 2014 Vel, man kan jo også få barn, ellers Ikke vi. Jeg, mannen, er sterilisert og får ikke det heller ! Anonymous poster hash: b9087...353
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #38 Skrevet 31. desember 2014 Da jeg gikk på skolen så lærte vi om prevensjon. De som ikke er åpne for å få barn bør ta sine forhåndsregler, så jeg regner faktisk ikke det å kunne bli gravid som en årsak til at det ikke er bra å sove med sæd i skjeden. Det kan komme til å stamke ræke der nede hvis man ikke får ut guffen da, hehe:PAnonymous poster hash: 9e46d...c20
Gjest Trojan Norse Skrevet 31. desember 2014 #39 Skrevet 31. desember 2014 Jeg synes, uavhengig av sopproblematikk, at det er mer sexy når jenta mi bare legger seg å sove uten mer styr. Sperm er ikke et avfallsstoff som må deponeres.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #40 Skrevet 31. desember 2014 Får ikke sove uten å ha vært på do og presset ut sølet..Anonymous poster hash: 8b729...746
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå