AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Hei, Når dere har sex uten kondom og mannen kommer inni dere, hvordan gjør dere det da for å ikke få "gris" overalt? Har dere papir dere tørker dere med ved senga? Lar dere det komme i senga og skifter på den med en gang, eller går dere på badet? Eller gjør dere ingenting? Det kommer jo endel sæd inni jenta som da også kommer ut igjen.. Anonymous poster hash: 996ef...ea8
Sylvari Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 Gjør egentlig ingenting, lar det bare være der til jeg gidder å stå opp, om det er på kvelden går jeg bare på do om morran, holder seg inni der til da. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 Vo har som regel et håndle liggende i nærheten av senga slik at vi skal slippe å sove i den våte flekken. Anonymous poster hash: 6dcec...6f8
Støvkornet Skrevet 22. desember 2014 #4 Skrevet 22. desember 2014 Tørker med papir, som enten er ved senga eller som han får hente. Deretter går jeg på do. Det er ikke bra å sove med alt det inne i kjeden, du kan blant annet få sopp.
Gjest Lille-pus Skrevet 22. desember 2014 #5 Skrevet 22. desember 2014 Tørker med papir, som enten er ved senga eller som han får hente. Deretter går jeg på do. Det er ikke bra å sove med alt det inne i kjeden, du kan blant annet få sopp. Vel, det kommer an på. Om sæden hans forrykker pH'en i skjeden slik at vekstvilkårene blir optimale for sopp, så er jo den sak, men under de fleste omstendigheter er ikke det å sove med sæd i skjeden ugunstig. Jeg blir nysgjerrig når du sier 'blant annet få sopp', så jeg undrer meg litt på hva resten av det som gjør å sove med sæd i skjeden til 'ikke bra'. 3
99699 Skrevet 22. desember 2014 #6 Skrevet 22. desember 2014 Jeg blir nysgjerrig når du sier 'blant annet få sopp', så jeg undrer meg litt på hva resten av det som gjør å sove med sæd i skjeden til 'ikke bra'. Vel, man kan jo også få barn, ellers 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #7 Skrevet 22. desember 2014 Vel, man kan jo også få barn, ellers De som er redde for barn får vel problemer enten de legger seg til å sove eller går på do... Til TS; jeg foretar meg ikke noe, vi bare legger oss til å sove. Anonymous poster hash: f33b7...de3 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #8 Skrevet 22. desember 2014 Har et håndkle som blir brukt for dette formålet, ligger rent i nattbordet, kastes på gulvet for natten og vaskes dagen etter Sover ikke godt da jeg opplever at mye av sæden kommer ut iløpet av natta (ligger på magen om det har noe å si...?). Anonymous poster hash: 3df2a...6c4 1
Gjest brutal_mann Skrevet 22. desember 2014 #9 Skrevet 22. desember 2014 Sølet kommer først 9 måneder senere det. 4
Gjest Lille-pus Skrevet 22. desember 2014 #10 Skrevet 22. desember 2014 (endret) Vel, man kan jo også få barn, ellers Da jeg gikk på skolen så lærte vi om prevensjon. De som ikke er åpne for å få barn bør ta sine forhåndsregler, så jeg regner faktisk ikke det å kunne bli gravid som en årsak til at det ikke er bra å sove med sæd i skjeden. Endret 22. desember 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #11 Skrevet 22. desember 2014 Sover dere virkelig med sæd i senga? Jeg går på do og dusjer etter sex. Anonymous poster hash: 25ba4...b0c 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #12 Skrevet 22. desember 2014 Ser det er flere som skriver at de bare sover med det. Er det bare jeg som føler at det er såpass mye sæd som kommer ut av skjeden igjen, at det er ubehagelig å sove i det? (På meg så blir det ikke i skjeden, det kommer ut igjen...) Er det at fyren har større mengder sæd enn normalt? Anonymous poster hash: 996ef...ea8 1
Gjest FruKG Skrevet 22. desember 2014 #13 Skrevet 22. desember 2014 (endret) Det spørs jo hvor vi er, om det var en rask en ute et eller annet sted så er det bare å dra på seg buksa. Det kan av og til bli litt vått i buksa, men det er litt pirrende også. Ellers går jeg på do. Endret 22. desember 2014 av FruKG 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #14 Skrevet 22. desember 2014 Som andre sier her, har et rent håndkle ved siden av senga. Går også på do før jeg legger meg til å sove. Anonymous poster hash: f6201...8e8 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #15 Skrevet 22. desember 2014 Etter han har kommet i meg, tar jeg alltid litt papir og holder det under rumpa. Så presser jeg det jeg kan ut, og på papiret og kaster det igjen. Har alltid gjort det sånn med typen, for jeg digger at han kommer inni meg og det gjør han og. Jeg kunne aldri sovet med all sæden inni meg! Huff, syns det virker fryktelig stress om ting renner ut igjen. Men etter jeg føler at det meste har kommet ut, går jeg på do og tørker litt mer etter det. Deretter dusjer vi sammen dagen etter Anonymous poster hash: c40a8...b87
Sylvari Skrevet 22. desember 2014 #16 Skrevet 22. desember 2014 Sover dere virkelig med sæd i senga? Jeg går på do og dusjer etter sex.Anonymous poster hash: 25ba4...b0c Hørtes ut som mye styr. Så om du har sex 3 ganger iløpet av dagen dusjer du 3 ganger også? 2
Gjest lurven Skrevet 22. desember 2014 #17 Skrevet 22. desember 2014 Vel, man kan jo også få barn, ellers man kan få barn uten å sove med sææd i skjeden også, det er sædvæsken som renner ut, ikke sædcellene
Gjest miuen Skrevet 22. desember 2014 #18 Skrevet 22. desember 2014 Jeg smetter hånden nedentil og holder den under mens jeg fyker på do:-P Nå er det et must å tømme meg, for det er noe griseri å ha i senga. Før var jeg ikke like nøye med å tømme meg, og da var det mye ubalanse der nede...
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #19 Skrevet 22. desember 2014 Hørtes ut som mye styr. Så om du har sex 3 ganger iløpet av dagen dusjer du 3 ganger også? Ja? Heller litt "styr" som tar 1 min, enn å være urenslig. Anonymous poster hash: 25ba4...b0c 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #20 Skrevet 22. desember 2014 Ser det er flere som skriver at de bare sover med det. Er det bare jeg som føler at det er såpass mye sæd som kommer ut av skjeden igjen, at det er ubehagelig å sove i det? (På meg så blir det ikke i skjeden, det kommer ut igjen...) Er det at fyren har større mengder sæd enn normalt? Anonymous poster hash: 996ef...ea8 Kommer vel an på om han er dypt inni deg når han kommer eller bare halvveis inni. Det er ikke slik at han "har" mer sæd en normalt, om det er variasjon handler det om hvor ofte han får utløsning og om det var lenge siden sist. Er det en stund siden sist er det mer enn om det er for tredje gang den dagen. For meg blir det liggende inni, men renner ut om jeg setter meg opp. Bryr meg ikke, sengen er stor nok til at jeg kan rulle til siden og unngå å ligge på den våte flekken. Anonymous poster hash: f33b7...de3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå