AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Del Skrevet 22. desember 2014 Er det mulig å opperere? Tenker da på selve nese roten. Vet at de kan meisle øverst på nesebroen, men ikke på selve roten. Jeg har også veldig skjev nese, nese beinet er knekt så den er bøyd som en C nesten. Noen som har erfaring? Har skikkelig komplelser og vurderer opperasjon, men vil ikke at det skal se unaturlig ut heller..Anonymous poster hash: f8239...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaveret Skrevet 22. desember 2014 #2 Del Skrevet 22. desember 2014 Aner ingenting om operasjon, men vet at sminke kan være veldig effektfullt på nesen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #3 Del Skrevet 22. desember 2014 Du må nesten dra på konsultasjon hos en kirurg å høre. Anonymous poster hash: b6068...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbt Skrevet 25. desember 2014 #4 Del Skrevet 25. desember 2014 Jeg har operert og er veldig fornøyd. Man kan ikke se at det er operert:) men jeg har forstått at å minske/gjøre nesen tynnere er det som er vanskeligst. Du må dra på en konsultasjon så kirurgen får sett nesen din og gitt deg et bilde av hva han/hun kan gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå