Gå til innhold

edea's prøvetid

edea

Anbefalte innlegg

Har bare vært innom for å se hvordan det går med alle dere prøverne der ute. Kan bare konstantere at det går fremover, og det er bra.

Føler selv at vi står på stedet hvil, begynner å tvile veldig på gynekologene her på lokalsykehuset. Ting tar så sinnsykt lang tid.

Ingen hyggelige nyheter med andre ord...

men krysser fingrene for dere andre KGere!!!

klemmer til alle fra edea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Ting tar tid ja... :roll: Det har jeg også fått erfare... Husk å purre hvis du synes det har tatt for lang tid.. Vi ble nemlig glemt og rotet vekk et par ganger... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Madden

Innom med en god :klem: ! Long time no see!!!

Håper du snart stikker innom med oppdatering vennen!

Håper også at sykehuset får ut fingern nå som sommerferien er over! Det er nok det kjipeste med å måtte ha hjelp..at det tar sånn tiiiid!!

Goood :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Mrs. Potter

Nå trodde jeg edea hadde vært innom jeg!!

Hadde vært koselig med et livstegn fra den kanten :)

Håper du har det bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ser at du har vært innom i det siste iallefall...så da er det kanskje håp om et lite livstegn fra deg snart vennen!! ;):klem: Savner deg virkelig her inne!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

da er jeg her en tur igjen da, bare litt over 3 år siden sist...

kan vel børste støv av denne dagboka for ei lita stund ihvertfall.

Husker ikke helt hvorfor jeg forsvant eller forblei borte, men kanskje hadde det noe med at prøvingen gikk skikkelig skeis, og at vi ikke fikk IVF...?!

Siden den gang har jeg gått ned 30kg + og vi er nettopp blitt akseptert for IVF ved st. Olavs. Vi har forresten flyttet siden sist også, til motsatt ende av landet. men det er ikke så viktig.

Vi har det ellers bra. IVF er planlagt i november, UL sannsynligvis den 14. Det blir veldig spennende, men jeg greier å holde forventningene ganske godt nede. Det er kanskje sånn nøktern man bare kan bli når man har vært uønsket barnløs i over 5 år...?

Tror jeg kommer innom her en gang i blant igjen, nå som jeg har funnet tilbake. men må starte litt forsiktig.

God natt KG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Kiwii.

Håper å følge i dine gravide fotspor om ikke så alt for lenge... men ALT ser ut til å ta lang tid i så måte med oss.

I dag har jeg ringt inn menstruasjonsdag til St. Olavs. Så nå blir det å vente på informasjon og resepter som kommer i posten. Er litt spent på hvor mye det koster i hver runde... Vet ikke hvor mye som må settes av, men vet jo at vi får dekket det over 15000kr. Men hvor fort går 15000?

tror jeg må spørre om det en annen plass...

Ellers har jeg hatt nattevakt, men er ikke spes. trøtt. Skal se om jeg får gjort litt i huset i stedet, tror jeg. Hvis ikke jeg med det samme jeg starter blir veldig trøtt og må legge meg da... :fnise: det har skjedd før, for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Der var dagboken din gitt! Linken virket ikke, så jeg sendte en PM - men nå fant jeg dagboken din likevel :)

Spennende tider forran dere nå!!!

Kjekt å se deg igjen, god klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom å hilser på :hallo:

Ser at du har dukket opp her igjen etter langt fravær..

Skal krysse fingrene for dere nå ved ivf jeg :) Håper dere kan lykkes denne gang !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg begynt å spraye med synarela!!! :danse:

Endelig er vi igang med noe!!! (jeg satser på svært få bivirkninger!!!)

Det var ganske omstendig å få til, må jeg si. Ikke sånn rent praktisk å spraye, men da jeg kom hjem i går kveld etter å ha vært borte i en uke, så var det ikke kommet noen resept til meg fra St. Olavs. Da ble jo jeg rimelig stressa, er nemlig på dag 21 i syklusen i dag... :sjokkert:

Ringte til dem i dag, og det er jo lørdag, så ikke så veldig lett å få kontakt. Da de etterhvert ringte tilbake fikk jeg vite at medisinene var sendt i pakke fra apoteket i Tr.heim, og at de angivelig skulle har kommet frem. Etter mye frem og tilbake så "fant" vi pakken på postkontoret, og Mannen dro for å hente (jeg er på jobb). Da fikk vi litt sjokk over å måtte betale 8300kr i postoppkrav, det var det jo heler ingen som hadde fortalt, og så mye penger hadde vi ikke på kortet rett før lønning... Måtte bli kriseløsning med uttak på mastercardet i minibanken... :gjeiper:

Oppi pakken lå synarela nesespray, og sprøyter til siden, puregon tror jeg de het. Mannen brakte pakken sporenstreks til jobben, så jeg fikk sprayet med en gang... fordi egentlig hadde jeg fått beskjed om å begyne i går, men det gjorde ingenting å begynne i dag mente spl på KK.

Det lå ingen doseringsanvisning i pakken, så da har jeg bare fulgt felleskatalogen sin... Trodde jeg skulle få litt mere informasjon for å være helt ærlig, om hva jeg skal gjøre fremover,- ringe når jeg får mens, eller? Synes jeg har hørt noe sånt her inne. Når skal jeg begynne med disse sprøtene, og i hvilke doser? Det står jo ingenting på pakkene, bare: brukes som avtalt med legen. Vel, jeg har ingen avtale med legen, har ikke engang truffet ham!!! Litt frustrert nå føler jeg!!. :frustrert:

Skal finne frem velkomst-brosjyren vi fikk fra KK til å begynne med, kanskje står det masse der som jeg har glemt. :fnise: '

Hmmm. Må visst jobbe litt igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringte tilbake til KK igjen i går, jeg hadde jo bare statset på dose på synarelaen, og måtte klage litt på dårlig info... Viste seg selvfølgelig at jeg bare hadde sprayet halvparten så mye som jeg skulle, men det var helt greit å bare øke fra i går kveld. De beklaget at jeg ikke hadde fått brev fra dem ang. doser etc. Skulle sende det på nytt, men da jeg kom hjem fra jobb i går lå det selvfølgelig i postkassen...

I går fikk jeg også de første bivirkningene, tror jeg da. Det blir vel på spraydag 3. Hadde sinnsyk hodepine, satt mest foran i pannen og var sinnsykt trøtt. Holdt på å sovne på sofaen, og måtte bare legge meg kl 21.30... Legger meg vanligvis sjelden før kl 23. I dag er hodepinen foreløbig borte, skal være superflink til å drikke masse og forhåpentligvis forebygge!

Nå må tilbake til arbeidet igjen. Sjekker vel forumet forøvrig senere i dag.

Jeg er veldig veldig happy på Harlekins vegne, dette blir spennende å følge med på !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg har skiftet til et litt mere spesialisert forum...

Men kan jo oppdatere:

UL 14/11: 4 eggposer

UL 16/11: 7 eggposer

Uttak 19/11: 5 egg

Hvorav befruktet: 1

Innsetting av 4-delt embryo 21/11

positiv CB 4/12 og 5/12

Tidlig UL 31/12

Termin ca 16/8-09 :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Åååååå...gåsehud!! :hjerte: SÅ HERLIG AT DET ENDELIG KLAFFET EDEA!!!!!

KJEMPE- :klem: fra en gammel kjenning!! (som følger med til tross for langt fravær og ny ham! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...