Gå til innhold

syden med kjæresten, ideell plass?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ghy_gjest

Har dere tips og erfaringer til oss?

Vi vil unngå ville partyplasser....ser ikke helt romantikken i stupfulle ungdommer ravende rundt..

Samtidig synes vi det er kjedelig å være på en altfor stille plass også, men som sagt, vi vil unngå plassene hvor de helt unge regjerer :)

Er vår første sydentur sammen, og min første sydentur overhodet :oops:

er litt redd for at vi vil kjede oss litt og være oppå hverandre for mye, lurer på om det er lett å bli kjent med andre par når man reiser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv Kreta/Chania/Platanias. Der er en del folk i sesongen, kom nettopp hjem derfra. Vi orka ikke gå ut i mylderet hver kveld, så vi tok med oss take away mat og kosa oss i leiligheten ;)http://www.lissos.gr/ Bildene er ganske dårlige, rommene ser ikke helt sånn ut. Ble SYKT imponert over leiligheten! 30-40kvm splitter nytt. Litt ikea preget, stilrent og flislagt, med to store sofaer. Er et lite kompleks med 2 hus og 8 rom, og kjempefint stort bassengområde. Dessuten ligger det rett på stranda. Stille og rolig rundt der, og kort vei til hovedgaten med alle restaurantene og butikkene. Dessuten veldig god service, hyggelige unge ansatte.

Litt reklame fra meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi hadde vår drømme kjærlighetsferie (et par måneder etter bryllupet vårt) på Kreta, Platanias. Så jeg støtter forslaget ovenfor. Akkurat passe fredelig, men også passe med liv. Bodde på sunrise village, apollo. Anbefales!Nytt, kjempefint leilighetshotell, kjempefint bassengområde. Var et lite stykke å gå til stranda, men det gjorde ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi elsker Hellas, men så drar vi sjelden til de større stedene; spesielt Samos og Korfu (Sidari) likte vi veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiste uspesifisert, og betalte 2000 el. 2500 tror jeg, pr. pers.

Da var vi skikkelig heldige og havnet på flunka nytt hotell i Agia Marina (gangavstand til Platanias). Hadde turen vært bestilt til å gjelde akkurat det hotellet, hadde den kostet 1000 kr. mer pr. pers.

Her var det veldig rolig og fredelig, og passet oss "sydennybegynnere" helt perfekt.

Eneste ulempene med dette stedet, er at en del av hotellene ligger klistret inntil veien, og man kan få en følelse av at det er litt "trangt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skopelos - en helt fantastisk øy som vi storkoste oss på. Anbefales på det aller varmeste. De fleste som reiser dit reiser ofte tilbake igjen og igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Rhytnymn er en super plass. Vi hadde vår bryllupsreise dit nå i sommer, og leilighet Lefkoniko bay anbefales på det sterkeste;) (Saga solreiser reiste vi med)

Vi betalte 12000 for meg og mannen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zakynthos var helt perfekt for oss! Øya skal visst være det nye "partystedet" for ungdom, men vi var i Argassi og der var det sånn passe liv! Mye mennesker i gatene, barene og restaurantene, men helt stille og rolig på hotellet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...