Julie Skrevet 29. juli 2004 #1 Del Skrevet 29. juli 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/07/29/404148.html Jeg skjønner ikke hvorfor disse to egentlig gidder å holde på med gårsdrift, siden de tydeligvis ikke orker å ta seg skikkelig av dyra sine. Og i samme slengen, er det noen som vet av noen ok organisasjoner som bekjemper dyremishandling,kort sagt jobber for dyrs rettigheter? Ikke av den "typen" som drar ut til minkfarmer og slipper ut alle dyrene. Tenker at jeg skal gjøre det hver gang jeg leser om sånne saker, men så blir det glemt. Denne gangen skal jeg endelig få ut fingeren. Julie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 29. juli 2004 #2 Del Skrevet 29. juli 2004 :o Man kan jo begynne å lure på hvorfor de i det hele tatt gidder å jobbe med dyr når de tydeligvis ikke bryr seg en døyt om dem ja... Dyrebeskyttelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. juli 2004 #3 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg kan ikke fatte og begripe hva sånne folk tenker med.. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoppende Skrevet 30. juli 2004 #4 Del Skrevet 30. juli 2004 Noen skulle hatt godt i ræven!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå