Gå til innhold

Rumpa til Nora Mørk

Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, må være vanskelig for mannfolk å holde rede på alle skithull skjoldene i håndball.

Anonymous poster hash: 5e91d...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være slitsomt å ha litt lite å gjøre

Har jeg litt lite å gjøre mener du? Du vet ikke hvem jeg er engang?

Anonymous poster hash: e9149...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenterumper i shorts er aldri noen attraksjon, passer ikke. Bildet var ikke særlig flatterende heller. Lårene er uansett finest.

Anonymous poster hash: f33de...4db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk synes dette er en fin rumpe? Den er da altfor stor og det samme er lårene. Ser faktisk lubben ut

Anonymous poster hash: 66fa7...113
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk synes dette er en fin rumpe? Den er da altfor stor og det samme er lårene. Ser faktisk lubben ut

Nå skal ikke jeg forsvare en eneste rumpe, men dette er ikke å være lubben, dette er å være godt trent.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenterumper i shorts er aldri noen attraksjon, passer ikke. Bildet var ikke særlig flatterende heller. Lårene er uansett finest.

Anonymous poster hash: f33de...4db

Usikker om du bare snakker om type handbåll short eller shorst generelt. Uansett kan det være veldig sexy

http://thechive.com/2014/07/23/girls-in-short-shorts-really-seem-to-get-me-36-photos/

Anonymous poster hash: cab1a...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snasen rumpe. Men hun må passe seg slik at hun ikke blir tjukk når hun slutter med idrett.

Anonymous poster hash: 68a15...1e8

Merkelig ting å uttale seg om, i og med at du ikke veit hva hu liker å spise... Det er omtrent bare matinntak som har noe å si, når det kommer til vekta.

Hu ser lubben ut fordi hu har muskuløs rumpe, med tilhørende lår ja... Du har ikke et helt friskt syn på kropp, gitt.

Endret av Yme
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun er ikke bare "godt trent", hun er mye større enn de fleste av med og motspillerne. En av de andre jentene sa jo til og med at rumpa henne var fyldig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun er ikke bare "godt trent", hun er mye større enn de fleste av med og motspillerne. En av de andre jentene sa jo til og med at rumpa henne var fyldig.

Jo, hun er "bare" godt trent... Jeg driter i hva "en av de andre jentene" har sagt. Jeg sitter her og ser på bilder av henne, og hu er godt trent.

En annen ting jeg lurer litt på, som er litt spennende for meg, er hva folk tror "godt trent" egentlig betyr? Viste du at den finnes skikkelig feite mennesker, godt overvektige, som er ekstremt godt trente?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har kraftig kroppsbygning, men hun er veldig godt trent.

Anonymous poster hash: 28471...bef
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg litt lite å gjøre mener du? Du vet ikke hvem jeg er engang?

Ja, det mener jeg. Er her inne selv når jeg har lite å gjøre. Er slitsomt å mangle en hobby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det mener jeg. Er her inne selv når jeg har lite å gjøre. Er slitsomt å mangle en hobby.

Hvorfor skrev du ikke bare "jeg synes det er slitsomt å ha lite å gjøre" da, hvis det er det du synes? Og hvorfor er det slitsomt å ha lite å gjøre, det er jo isåfall bare avslappende? :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg klarer å se begge deler. Jeg klarer derimot ikke å se at rumpa hennes er noe å skrive om.

Det er fordi du mangler evne til å bry deg om akkurat dette.

Ikke noe å tenke mer på, dette fikser vi som faktisk bryr deg om slike ting.

Jeg bryr meg ikke om månefasene, f.eks. Derfor svarer jeg heller ikke i tråder der dette diskuteres, nettopp fordi jeg ikke har noe å komme med der.

Noe kanskje andre også burde ta lærdom av...

Anonymous poster hash: 7d734...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...