AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Del Skrevet 19. desember 2014 Jeg har tåkete urin, humørsvingninger, er kvalm på morgenen og helt ekstrem luktesans. Ting jeg har hørt er tegn på at man er gravid. Men. Jeg har p-stav. P-stav skal kunne likestilles med sterilisering. Min har jeg hatt i 3 år i februar, da er den tom. Men det er jo fortsatt to mnd til. Kan det hende den har sluttet å fungere? Anonymous poster hash: e36f6...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 19. desember 2014 #2 Del Skrevet 19. desember 2014 All prevensjon kan feile. Ta en test så fort du kan, det er den eneste måten å være sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #3 Del Skrevet 19. desember 2014 Pstav er like sikkert som kombinasjonspiller. Altså ca 99% sikkert. Ta en test.Anonymous poster hash: 8859d...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #4 Del Skrevet 20. desember 2014 Den er vel 97% sikker, INGEN prevensjon er 100% sikker, kun avhold er det. Ta en test Anonymous poster hash: ad11d...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #5 Del Skrevet 21. desember 2014 "Staven beskytter mot graviditet med 99,9 % sikkerhet i 3 år fra den er satt inn. Etter 3 år er den uten sikker virkning." Så da skulle det strengt tatt ikke være mulig for meg å være gravid? Tar en test i morgen. Anonymous poster hash: e36f6...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #6 Del Skrevet 21. desember 2014 "Staven beskytter mot graviditet med 99,9 % sikkerhet i 3 år fra den er satt inn. Etter 3 år er den uten sikker virkning." Så da skulle det strengt tatt ikke være mulig for meg å være gravid? Tar en test i morgen.Anonymous poster hash: e36f6...6a6 Du KAN fortsatt være gravid. Den eneste måten å finne ut av det er en test. Lykke til Anonymous poster hash: ad11d...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #7 Del Skrevet 21. desember 2014 "Staven beskytter mot graviditet med 99,9 % sikkerhet i 3 år fra den er satt inn. Etter 3 år er den uten sikker virkning." Så da skulle det strengt tatt ikke være mulig for meg å være gravid? Tar en test i morgen. Anonymous poster hash: e36f6...6a6 Jo, du har 1% sjanse til å være gravid om staven er satt inn riktig. Det kan jo være noe som er gjort feil. Men det er ikke stor sjanse for det. Anonymous poster hash: 8859d...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #8 Del Skrevet 21. desember 2014 Jo, du har 1% sjanse til å være gravid om staven er satt inn riktig. Det kan jo være noe som er gjort feil. Men det er ikke stor sjanse for det. Anonymous poster hash: 8859d...c95 Har vel 0,01 % sjanse? Den har jo funket i snart tre år med sex minst en gang hver dag. Så tror ikke det er noe feil sånn sett. Alle disse symptomene skremmer meg litt. Jeg kan ikke få barn nå! Anonymous poster hash: e36f6...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #9 Del Skrevet 21. desember 2014 Har vel 0,01 % sjanse? Den har jo funket i snart tre år med sex minst en gang hver dag. Så tror ikke det er noe feil sånn sett. Alle disse symptomene skremmer meg litt. Jeg kan ikke få barn nå! Anonymous poster hash: e36f6...6a6 I felleskatalogen så står det at man har samme sikkerhet elle bedre som ved kombinasjonspiller. Sikkerheten på kombinasjonspiller er 98-99%. Så tenk at ca 1 av 100 blir gravid. Det er liten sjanse, men den er der. Så mest sansynlig er du ikke gravid:) ta en test på morgenurin i morgen tidlig så vet du i hvertfall:) lykke til!Anonymous poster hash: 8859d...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #10 Del Skrevet 23. desember 2014 TS her! Testen var negativ. Hurra! Anonymous poster hash: e36f6...6a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #11 Del Skrevet 23. desember 2014 Anonymous poster hash: 263f2...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå