Gjest Edain Skrevet 9. februar 2016 #1761 Del Skrevet 9. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 2429d...93d Kan du ikke sende meg en nattamelding da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2016 #1762 Del Skrevet 10. februar 2016 Jeg fikk våkne en gang til og er takknemlig for denne dagen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 10. februar 2016 #1763 Del Skrevet 10. februar 2016 Litt tidlig enda, men glad for en ny dag som har kommet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 10. februar 2016 #1764 Del Skrevet 10. februar 2016 Fikk kaffe av veninna mi i dag ! Utrolig med sånne gode mennesker som deler av det lille de har selv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 10. februar 2016 #1765 Del Skrevet 10. februar 2016 At mine kveldsegg ble akkurat som jeg liker de . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 11. februar 2016 #1766 Del Skrevet 11. februar 2016 Dyp samtale med ei veninne i dag, da vi egentlig skulle skrive på arbeidskrav. Vi var vist mer like enn vi trodde og hadde opplevd mye likt i livet. Jeg ble kjent med henne på et litt mer dypere nivå i dag følte jeg. Ikke at samtalen gjorde meg glad sånn sett, var ikke et "glad-tema" akkurat, men følelsen etterpå gjorde meg glad! Følte veldig på vennskapsfølelsen, det å bli forstått, det å bry seg om noen og selv vise at man bryr seg, følte på en grunnleggende omsorg og forståelse for hverandre. Det å connecte dypt med et annet menneske, uansett om det ikke er om enkle temaer gir mye glede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 11. februar 2016 #1767 Del Skrevet 11. februar 2016 Hjemmelaget brownie som reduserte både mitt pmshumør og stilte sjokoladebehovet mitt, solskinn og gutta mine (mann og katt). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 12. februar 2016 #1768 Del Skrevet 12. februar 2016 Det er fredag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar 2016 #1769 Del Skrevet 13. februar 2016 Det er lørdag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 13. februar 2016 #1770 Del Skrevet 13. februar 2016 fri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maximillian Cohen Skrevet 13. februar 2016 #1771 Del Skrevet 13. februar 2016 Jeg hadde fått beskjed om at jeg måtte jobbe denne helgen, men da jeg kom på jobb i dag fikk jeg beskjed om at de som hadde jobbet natt hadde kommet så langt at jeg kunne dra hjem igjen om jeg ville. Så jeg er glad for at helgen ble helg (selv om jeg nok må arbeide natt til mandag). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SillyFlamingo Skrevet 13. februar 2016 #1772 Del Skrevet 13. februar 2016 Har tenkt til å vinne lotto'n i dag, det gjør meg glad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 14. februar 2016 #1773 Del Skrevet 14. februar 2016 Superkoslig besøk av sønnen min og en sååå fin gave han hadde laget til meg Da det er pappauke til i morgen hadde jeg ikke regnet med å se han før i morgen så ble ekstra glad! Glad for gaven og besøket fra sønnen min men følte og en takknemlighet og glede ovenfor pappan hans og stemor. Dette lover godt for samarbeidet videre Jeg gir jo farsdagsgave/sønnen min gir som jeg organiserer vært år, men tror jaggu jeg skal bidra til at det blir morsdagsgave til stemor og fremover. Hun blir tross alt mor til våren og da føler jeg at nå kommer jo hun og til å være i familien livet ut slik som meg. Barna knytter jo alle sammen. Så her skal jaggu ikke jeg være noe dårligere heller! Peace and love 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. februar 2016 #1774 Del Skrevet 14. februar 2016 Denne videoen, atter en gang 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Egiett Skrevet 14. februar 2016 #1775 Del Skrevet 14. februar 2016 Sto opp i dag til en koselig Valentins-hilsen fra de to jeg bor sammen med, så koselig! Nydelig vær i dag! Gikk meg en tur, og oppdaget en tursti/lysløype rett i nærheten som jeg ikke ante at fantes. Innser at jeg må gå på oppdagelsesferd her snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 14. februar 2016 #1776 Del Skrevet 14. februar 2016 Fromasjkaka som jeg glemte å blande krem i var faktisk veldig god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 14. februar 2016 #1777 Del Skrevet 14. februar 2016 2 minutter siden, Nietsoj skrev: Fromasjkaka som jeg glemte å blande krem i var faktisk veldig god. Ble det gèle da? En hyggelig beskjed fra en venninne gjorde meg glad i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. februar 2016 #1778 Del Skrevet 14. februar 2016 Egentlig er denne fra fredag, og allerede da to dager forsinket på grunn av tett lavthengende skydekke: Solen har kommet tilbake! Fredag kom den opp på himmelen, og viste seg i all sin prakt, for første gang siden i fjor. Litt over en time rullet den over fjellkammen. Den var for lav, det var for disig, og for mange minusgrader til at den varmet utvendig. Men, den varmet innvendig. Noen timer med solskinn i dag også, som fikk munnvikene til å krølle seg oppover. Men, fredagens solstreif, det var ren pur lykke! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 15. februar 2016 #1779 Del Skrevet 15. februar 2016 solganske mange minus i dag men med strålende sol er det jo nydelig ute! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akademikeren Skrevet 15. februar 2016 #1780 Del Skrevet 15. februar 2016 Fikk nydelige blomster fra mannen og barna levert med bud på jobb i dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå