Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Jeg kom meg ut av huset :P Bor langt vekk fra alt, og har en tre uker gammel baby. Med andre ord - det blir ikke mye byturer på meg enda. Så da kjennes det godt når det skjer :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marsipankake med makronbunn å jobb! kvalm nå, men lykkelig. 

Anonymkode: 83640...b0e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Å møte bestekompisen min på en kopp kaffe før han drar og barberer av seg skjegget. Jeg synes at han er så sexy med skjegg.

Møtte forøvrig ei pen og godlynt hundedame i dag, og fikk kose, stryke og klappe henne (hunden altså) i ihvertfall ti minutter. Dét er lykke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei koslig melding fra sønnen min, han hadde spilt inn noen ord og sendt lydmelding. Utrolig koslig ! Uff kommer til å savne han nå som det er pappauke.... men koslig med melding! Utrolig koslig i mårrest og da en liten tass hadde krøpet godt inn i armekroken, nesten så jeg ikke ville stå opp når klokka ringte:hjerte:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det kom bok til meg i posten, pluss at venninda mi ble glad for den hjemmestrikkede lua ho fikk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble jeg glad da jeg åpnet emailen fra eiendomsmegleren og så verdivurderingen han hadde gitt oss på boligen vår :) Den var 100.000 bedre enn jeg trodde.

Og som sist jeg svarte i denne tråden, så ble jeg veldig glad for å se det nydelige ansiktet på sønnen min når han kom hjem fra skolen i dag :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk vite at gruppa mi fikk bestått på fremføringen vi hadde i går, da det var et arbeidskrav var det godt å få det bekreftet. Fremføringen i dag gikk også bra, nå er det bare den siste gruppe fremføringen på torsdag igjen! Kjenner skuldrene har senket seg ti hakk :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...