Gjest FarDareisMai Skrevet 1. februar 2016 #1721 Del Skrevet 1. februar 2016 En glad liten Terrierfjomp som bare måååå kose, og det faktum at jeg, til tross for at jeg har vært mye syk har fått gjort en god del i huset idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Egiett Skrevet 1. februar 2016 #1722 Del Skrevet 1. februar 2016 En deilig gåtur helt alene nå på kvelden - deilig å koble helt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 1. februar 2016 #1723 Del Skrevet 1. februar 2016 Katten har vært både leken og kosete i dag, da blir jeg glad. Det har kommet snø. Funnet spisestuestoler og kjøpt ny le cruset pai form! Fin tråd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. februar 2016 #1724 Del Skrevet 1. februar 2016 Musikk så klart!! Blir alltid glad av musikk!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuju Skrevet 1. februar 2016 #1725 Del Skrevet 1. februar 2016 Jeg ble superglad da jeg våknet og oppdaget at det snødde da jeg tittet ut av vinduet. Hurra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. februar 2016 #1726 Del Skrevet 1. februar 2016 Liker når snøen kommer ferdig måkt jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2. februar 2016 #1727 Del Skrevet 2. februar 2016 Er så glad for at jeg har sovet godt i natt! Jeg våkna av meg selv i sju-tida og kjente meg uthvilt og klar for en ny dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2016 #1728 Del Skrevet 2. februar 2016 Det er oppholdsvær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #1729 Del Skrevet 2. februar 2016 At jeg sov natten gjennom uten må måtte stå opp for å gå på do! Anonymkode: 83640...b0e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duftlys Skrevet 2. februar 2016 #1730 Del Skrevet 2. februar 2016 Får fri fra jobb neste lørdag, som betyr at jeg kan reise hjem til hjembyen en dag tidligere!!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aucaman Skrevet 2. februar 2016 #1731 Del Skrevet 2. februar 2016 Tre telefonsamtaler -> tre intervjuer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 2. februar 2016 #1732 Del Skrevet 2. februar 2016 Fikk gjort masse effektivt gruppearbeid på skolen i dag, så nå føler jeg endelig at vi har nesa litt over vannet ikke langt under! I tilegg en fin sosial dag med de samme folka, gir meg så mye god positiv energi med glade, motiverte mennesker rundt meg Verdens beste sønn lagde både kveldsmat og matpakke til oss i dag så fikk jeg jaggu tatt en klesvask og! Er så herlig når barna begynner og bli store og hjelper til. Godt å ikke føle seg alene om alt som skal gjøres. Gir meg selv også et klapp på skulderen for at mine tanker rundt barneoppdragelse har gitt gutten min sånne gode verdier og egenskaper verdens beste lillegull 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. februar 2016 #1733 Del Skrevet 2. februar 2016 I dag ble jeg glad da jeg så sønnen min igjen når han kom inn døra etter skoledagen :-) Alltid herlig å se han, hver eneste dag blir jeg glad. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 2. februar 2016 #1734 Del Skrevet 2. februar 2016 Rommet er ryddig og jeg har en skjønn liten Terrierfjomp under skulderen og en knallvarm Myndefrøken under dyna. Og så fikk jeg et godt råd til hvordan takle noe jeg har gått og grublet på i en stund. Så Far er ganske glad nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. februar 2016 #1735 Del Skrevet 3. februar 2016 Katten min 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tussi62 Skrevet 3. februar 2016 #1736 Del Skrevet 3. februar 2016 Bøker som kom i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 3. februar 2016 #1737 Del Skrevet 3. februar 2016 Fikk kaffe av veninna mi på forelesning i dag søteste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Egiett Skrevet 3. februar 2016 #1738 Del Skrevet 3. februar 2016 Nydelig vær i dag, etter mange dager med regn Gikk forbi far og datter når jeg var ute og gikk, og de fjaset og lo sammen. Det er noe utrolig fint med foreldre og barn sammen. Måtte smile litt da jeg så dem. Er ferdig med nok et ukesoppdrag i matematikk, og det gikk en hel del lys opp for meg mens jeg satt og arbeidet. Så deilig følelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 3. februar 2016 #1739 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg ble glad idag av overraskende mange bursdagshilsener og en fantastisk kveld med kjæresten og foreldre samt noen veldig fine gaver Det første jeg ble glad av idag derimot var noe litt "enklere", sola skinte så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 3. februar 2016 #1740 Del Skrevet 3. februar 2016 En møkkadrittdag som ble avsluttet på supert vis. Først kom det besøk, og hun hadde med kinamat, og terrierfjomp presterte å tygge isund ei spisepinne, så jeg ble temmelig sur. Men han er så søt når han ber om godt vær, så da kan jeg ikke være sur på ham. Og så har jeg en deilig kake inne i kjøleskapet som venter på meg. Livet er ikke så verst. Selv om jeg har en spisepinne mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå