Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Gjest *smak*

Jeg har vært på hytta hele dagen og nytt sola... Bare det å se hva som kommer opp av jorda er spennende... gikk på en oppdagelsesreise på tomta for å kikke på alt som blomstrer, for ikke snakke om de vakre grønne bjørkene NYDELIG!! Så har jeg hørt masse fuglekvitter... man hører det ekstra godt på hytta pga.. mange trær og landlige omgivelser.. Når sambo etterhvert kom ut på hytta etter jobben grilla vi... Og så har jeg spist jordbær for første gang.. NAMMENAM... En koos dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og tre andre i klassen min klarte å fullføre russeknuten: Overnatte i hagen til en lærer, ringe på om morgenen og tilby ham/henne frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Kjæresten min :hjertesmil:

Følger meg til bussen før jobb og henter meg på bussen etter jobb... Og lager mat til meg når jeg kommer hjem. Sukk! Luksus-kjæreste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi ser på film i timen og at vi mest sannsynlig for to nesten hele uker fri, grunnet eksamen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Å finne igjen denne tråden, og lese de tingene som gjorde meg glad for et par år siden * mimre *

At jeg hadde en superduperdag sammen med bestevenninna mi i går. Så glad for å ha henne.

Å gå sammen med snart-to-åringen på trehjulssykkel bort til lekeplassen og se at hun klarer å sykle oppoverbakker hun ikke klarte forrige uke. Og så plukket vi hver vår bukett markblomster med hjem og hun overrekte høytidelig én og én blomst i sin til pappaen. Så nå har vi markblomster på bordet både ute og inne.

Å drikke kaffe og skravle med venninne på kafé i dag, og å sykle en god omvei hjem bare fordi det var så deilig ute. Fant ut at den nye sykkelveien gjør at veien til skolen hjemmefra er en drøm. Gleder meg til å begynne på skole!

Å komme hjem etter nydelig sykkeltur, ta frem to glass rosévin, tenne lys og sitte ute til nesten midnatt og snakke med mannen min. Elsker virkelig den mannen.

Å se de tingene jeg har skrevet nå, og tenke på at selv om ikke ting har vært så lett så har jeg jammen mange ting å være glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Jeg har trøstet lillepus som var redd tordenværet..

Jeg har spist favorittisen min..

Har sett 71 grader nord i reprise og lærte noe fra det Abid sa.. "Nå skal jeg være fryktløs og nå målet mitt", synes jeg var godt sagt... Herlig mann det der...

Og så gledet 4 stjerners middag meg, jeg lo så jeg grein da Sharif laget mat he he, han kokte blant annet eggene sammen med tomatsuppa og hadde en dash med whiskey oppi suppa også.. Og så serverte han pølser og potetstappe til middag he he...hørte jeg avansert?? he he...

Og så har jeg kost meg med scrappingalbumet.. og funnet frem bilder fra jeg var liten jente og scrappet de.. KOOS.. rett og slett..

Og så har jeg fått en lang og god klem av samboeren min, han luktet vanvittig godt og så får jeg lykkefølelsen av en god klem.. Så HELDIG som har en sambo som jeg har god kjemi med...

Ellers er livet en eneste opptur.. NYT sommeren alle... :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at kjæresten min kom hjem etter en uke med kurs.

og imorgen flytter han inn til meg, fram til vi flytter inn i vår nye leilighet 10.aug :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært meg å sy knapphull og å sy i glidelås i dag. To ting som har virka skummelt og vanskelig å lære seg. Glidelåsen var litt vanskelig men jeg fikk det til :hoppe:

Snart ferdig hjemmesydd kjole til jenta, og skjørt til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå gjennom nabolaget å se alle hagene, bassengene og fuglene som spiser næring. Bier som surrer og mennesker som jobber i hagene sine.

Nyslått gress, varm asfalt, bekkrn som sildrer... Varm sommerdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne må opp!

Har nettopp fylt 20 år og det fører med seg noen fordeler i seg selv. Fått mange fine presanger (inkl tattoveringstime), mange gratulasjoner av folk jeg trodde hadde glemt meg (takke facebook'en kanskje, hehe).

Samme dagen fikk jeg vite at leiligheten er straks innflyttingklar og vi er hjertelig velkommen. Det skal bli _så_ deilig å flytte!

Og samme dagen fikk jeg vite at jeg har kommet inn på skolen jeg søkte på.

Idag gleder jeg meg over at innkjøpene fra harryturen til sverige kom godt med :) o'lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

At jeg har en lang og behagelig morgen i senga med dyna rundt meg og i-paden fremfor meg.. Og en trøtt liten pus i fotenden av sengen.. LIVSKVALITET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...