Frøkenfryden Skrevet 12. august #7001 Del Skrevet 12. august KnekkeBørre skrev (10 minutter siden): Mandig gjort av Mann. Ja! 🥰 Flink også! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 12. august #7002 Del Skrevet 12. august Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja! 🥰 Flink også! 😍 Seff! Menn er best i ALT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apen Julius Skrevet 12. august #7003 Del Skrevet 12. august On 11/4/2008 at 8:18 PM, Guest Hva har gjort deg glad idag? said: Så jeg spør bare: Hva har gjort deg glad idag? At jeg bare tapte 200 tusen på børsen sist uke. Trodde først det var 250 tusen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 12. august #7004 Del Skrevet 12. august Apen Julius skrev (3 minutter siden): At jeg bare tapte 200 tusen på børsen sist uke. Trodde først det var 250 tusen. Heisann, Montebello 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. august #7005 Del Skrevet 14. august Å få sitte litt i fred kl 6 om morran. Jeg er ikke spesielt sosial da 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. august #7006 Del Skrevet 16. august Svømmetur 06.00☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. august #7007 Del Skrevet 20. august Plan om sydentur! Booke i kveld😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. august #7008 Del Skrevet 20. august Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Plan om sydentur! Booke i kveld😎 Buss for tog til Kvinesdal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. august #7009 Del Skrevet 20. august Var hos frisør som ikke sa et ord og klipte meg på 10 minutter 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. august #7010 Del Skrevet 20. august Cid skrev (16 minutter siden): Var hos frisør som ikke sa et ord og klipte meg på 10 minutter 😁 Det er fett! Min faste frisør var også null bull, snipp snipp og ferdig.. Han pensjonerte seg dessverre i fjor. Siden har jeg klippet meg selv, og jeg ser ut som en fjomp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. august #7011 Del Skrevet 20. august KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Det er fett! Min faste frisør var også null bull, snipp snipp og ferdig.. Han pensjonerte seg dessverre i fjor. Siden har jeg klippet meg selv, og jeg ser ut som en fjomp.. blir det potteklipp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. august #7012 Del Skrevet 20. august Cid skrev (23 minutter siden): Var hos frisør som ikke sa et ord og klipte meg på 10 minutter 😁 Jeg bruker tre timer🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. august #7013 Del Skrevet 20. august Cid skrev (4 minutter siden): blir det potteklipp? Buzz. 6mm over hele skallen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. august #7014 Del Skrevet 20. august Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Jeg bruker tre timer🥹 😦 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. august #7015 Del Skrevet 20. august Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): Jeg bruker tre timer🥹 Og så er det resultatet faen meg at Mann ikke ser at du har vært der engang 🫨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. august #7016 Del Skrevet 20. august (endret) KnekkeBørre skrev (37 minutter siden): Og så er det resultatet faen meg at Mann ikke ser at du har vært der engang 🫨 Kvinner som meg finner bedre menn enn som så vettu😉 Endret 20. august av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. august #7017 Del Skrevet 20. august Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Kvinner som meg finner bedre menn enn som så vettu😉 Hva tar 3 timer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. august #7018 Del Skrevet 20. august Cid skrev (1 minutt siden): Hva tar 3 timer? Frisør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. august #7019 Del Skrevet 20. august Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Kvinner som meg finner bedre menn enn som så vettu😉 Åh ja, riktig.. Han ser det kontoutskriften ja. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. august #7020 Del Skrevet 20. august Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Frisør. Ja men hva gjør du med håret om du ikke klipper det som tar så lang tid? Farging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå