Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fighter83 skrev (Akkurat nå):

Det gir mestring og en god følelse👏

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper også at det blir bedre og lettere for oss utover sommeren.🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt humør, dobbel treningstime, kjøpt to fine gensere, og enda er dagen ung. Nå er det sofaen og en fin og litt snål bok. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som har gjort Cassidy Tvillingene glade i dag, er at vi føler oss så glade inni oss i dag begge to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene blir glade av all snopet og snacksen som vi skal kose oss sammen med i kveld og i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (2 minutter siden):

Sitte ute på verandaen og spist grillmat D3431E26-601D-4875-AC51-72E0FB67B20A.gif.758fdc46a6afda12ca8efb3d1ccaa94a.gif

Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen

Spilt frisbeegolf, gått tur, spist god mat, koset med en søt katt, holdt paps i hånden og sett små søte nieser og nevøer igjen 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fine skogsturen som Cassidy Tvillingene gikk sammen i formiddag, har gjort oss glade i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Pleier å tryne inn i ferien. Gjorde ikke det i dag. Hadde en passe mengde jobb siste dag, og følte ikke på stress. SÅ deilig! Før har jeg stresset livet av meg siste dag. Og fått hodepine. Nå kom jeg hjem og trente og feiret med champagne før jeg startet pakke for lang ferie. Deilig💙

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som har gjort Cassidy Tvillingene glade i dag, er den herlige skyggen som vi to fant i skogen i dag på denne varme sommerdagen her i Bergen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er glad for å få litt regn. Det er deilig å få renset lufta og vannet jorda litt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene er glade for at det er overskyet vær her i Bergen i dag, sånn at vi slipper den solsteiken heletiden.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 grader kl 09 idag..og det her i nord...likandes :) 

Forrige gang jeg var her var det 23 minus i salten , første uka i mars :) 

Endret av Baktus
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som gjør Cassidy Tvillingene glade i dag er at det er 18 grader og overskyet her i Bergen i dag, og da slipper vi unna den altfor varme solsteiken.:strix::strix:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tilbake på Kvinneguiden igjen og har hilst på fine mennesker jeg ikke har hilst på på lenge 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Er tilbake på Kvinneguiden igjen og har hilst på fine mennesker jeg ikke har hilst på på lenge 😊

Cassidy Tvillingene er glade for å ha deg tilbake her.🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...