Frøkenfryden Skrevet 27. august 2022 #5461 Del Skrevet 27. august 2022 Entern skrev (8 timer siden): Jeg er glad fordi jeg skal på kunstutstilling med medarbeider og medarbeiders familie, blir koselig 😊😊😊😊 Var det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. august 2022 #5462 Del Skrevet 27. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Var det bra? Ja 😊 Men det hyggeligste var selvfølgelig å treffe medarbeiders mann og barn da 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. august 2022 #5463 Del Skrevet 27. august 2022 Cid skrev (1 time siden): 16 bit grafikk har sin sjarm ja Ja synes det 😊 Jeg vokste jo mest opp med 8-bit, den beste 8-bit grafikken er faktisk også kul synes jeg, selv om 8-bit kan være veldig primitivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. august 2022 #5464 Del Skrevet 27. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja synes det 😊 Jeg vokste jo mest opp med 8-bit, den beste 8-bit grafikken er faktisk også kul synes jeg, selv om 8-bit kan være veldig primitivt. 8 bit grafikk er ikke så ille men 8 bit musikken er 😣 det er ikke en fornøyelse for ørene nå i moderne tid, prøvde å spille Pokémon crystal nylig men den primitive midi lyden var bare vondt for ørene 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. august 2022 #5465 Del Skrevet 27. august 2022 Cid skrev (2 minutter siden): 8 bit grafikk er ikke så ille men 8 bit musikken er 😣 det er ikke en fornøyelse for ørene nå i moderne tid, prøvde å spille Pokémon crystal nylig men den primitive midi lyden var bare vondt for ørene 😕 Jeg liker veldig godt 8-bit musikken til noen spill som Zelda da 😊 Likte forresten kjempegodt 8-bit Castlevania spillene 🧛🏻♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. august 2022 #5466 Del Skrevet 27. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg liker veldig godt 8-bit musikken til noen spill som Zelda da 😊 Likte forresten kjempegodt 8-bit Castlevania spillene 🧛🏻♂️ Fine de men de kan være skarpe tonene 😕 jeg synes Zelda 1-2 er kjedelig egentlig nå når vi har 16 bit Zelda. Snes hadde så mye mer kraft enn nes og man kunne gjøre så mye mer i spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. august 2022 #5467 Del Skrevet 27. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Fine de men de kan være skarpe tonene 😕 jeg synes Zelda 1-2 er kjedelig egentlig nå når vi har 16 bit Zelda. Snes hadde så mye mer kraft enn nes og man kunne gjøre så mye mer i spill Respekterer synet ditt 😊 men 8-bit var det jeg spilte som barn, foreldrene mine syntes 16-bit ble for mye osv osv osv lang historie 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. august 2022 #5468 Del Skrevet 27. august 2022 Forresten @Cid finnes det band som blander metal og 8-bit musikk 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. august 2022 #5469 Del Skrevet 27. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Respekterer synet ditt 😊 men 8-bit var det jeg spilte som barn, foreldrene mine syntes 16-bit ble for mye osv osv osv lang historie 🤪 Når det var det eneste man hadde så var det sikkert supert men så kommer nyere konsoller og nyere grafikk, jeg vokste opp med snes men jeg har vent meg godt til moderne grafikk så da kan det føles litt uvant å gå tilbake til gammel grafikk. Men 16 bit grafikk holder seg i det minste mye bedre enn gamle 3D spill ala ps1 og n64, ikke alt derfra som har tålt tidens tann 🙊 Har merket det med for eksempel Super Mario 64, er langt i fra hyggelig å styre Mario i det spillet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. august 2022 #5470 Del Skrevet 27. august 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Når det var det eneste man hadde så var det sikkert supert men så kommer nyere konsoller og nyere grafikk, jeg vokste opp med snes men jeg har vent meg godt til moderne grafikk så da kan det føles litt uvant å gå tilbake til gammel grafikk. Men 16 bit grafikk holder seg i det minste mye bedre enn gamle 3D spill ala ps1 og n64, ikke alt derfra som har tålt tidens tann 🙊 Har merket det med for eksempel Super Mario 64, er langt i fra hyggelig å styre Mario i det spillet Synes 16-bit 2D er mye finere enn gammel 3D ja 😀 men spilte mest pc spill fra den perioden 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 28. august 2022 #5471 Del Skrevet 28. august 2022 Blir med noen ut og spiser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. august 2022 #5472 Del Skrevet 28. august 2022 Fikk vafler til frokost fra jenta på 3. Lurer på om hun fikk litt hjelp underveis 🤔 Gode var de 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. august 2022 #5473 Del Skrevet 28. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Fikk vafler til frokost fra jenta på 3. Lurer på om hun fikk litt hjelp underveis 🤔 Gode var de 👍 3 hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. august 2022 #5474 Del Skrevet 28. august 2022 Cid skrev (13 minutter siden): 3 hva? År Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. august 2022 #5475 Del Skrevet 28. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Fikk vafler til frokost fra jenta på 3. Lurer på om hun fikk litt hjelp underveis 🤔 Gode var de 👍 Så koselig 🥰🥰🥰🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. august 2022 #5476 Del Skrevet 28. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): År Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. august 2022 #5477 Del Skrevet 28. august 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Hvor? Ungen var 3 år👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. august 2022 #5478 Del Skrevet 28. august 2022 Cid skrev (14 minutter siden): Hvor? Niesa på 3 år 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. august 2022 #5479 Del Skrevet 28. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Niesa på 3 år 😂😂 Ah, hun som bitt bitt?:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 28. august 2022 #5480 Del Skrevet 28. august 2022 Jeg har kvittet meg med en stor belastning i dag, men kan ikke gå inn på hva, siden jeg da kan gjenkjennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå