Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Entern skrev (8 timer siden):

Jeg er glad fordi jeg skal på kunstutstilling med medarbeider og medarbeiders familie, blir koselig 😊😊😊😊

Var det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Var det bra?

Ja 😊

Men det hyggeligste var selvfølgelig å treffe medarbeiders mann og barn da 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

16 bit grafikk har sin sjarm ja :)

Ja synes det 😊

Jeg vokste jo mest opp med 8-bit, den beste 8-bit grafikken er faktisk også kul synes jeg, selv om 8-bit kan være veldig primitivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Ja synes det 😊

Jeg vokste jo mest opp med 8-bit, den beste 8-bit grafikken er faktisk også kul synes jeg, selv om 8-bit kan være veldig primitivt.

8 bit grafikk er ikke så ille men 8 bit musikken er 😣 det er ikke en fornøyelse for ørene nå i moderne tid, prøvde å spille Pokémon crystal nylig men den primitive midi lyden var bare vondt for ørene 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

8 bit grafikk er ikke så ille men 8 bit musikken er 😣 det er ikke en fornøyelse for ørene nå i moderne tid, prøvde å spille Pokémon crystal nylig men den primitive midi lyden var bare vondt for ørene 😕 

Jeg liker veldig godt 8-bit musikken til noen spill som Zelda da 😊

Likte forresten kjempegodt 8-bit Castlevania spillene 🧛🏻‍♂️:pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Jeg liker veldig godt 8-bit musikken til noen spill som Zelda da 😊

Likte forresten kjempegodt 8-bit Castlevania spillene 🧛🏻‍♂️:pisk:

Fine de men de kan være skarpe tonene 😕 jeg synes Zelda 1-2 er kjedelig egentlig nå når vi har 16 bit Zelda. Snes hadde så mye mer kraft enn nes og man kunne gjøre så mye mer i spill 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 minutt siden):

Fine de men de kan være skarpe tonene 😕 jeg synes Zelda 1-2 er kjedelig egentlig nå når vi har 16 bit Zelda. Snes hadde så mye mer kraft enn nes og man kunne gjøre så mye mer i spill 

Respekterer synet ditt 😊 men 8-bit var det jeg spilte som barn, foreldrene mine syntes 16-bit ble for mye osv osv osv lang historie 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Respekterer synet ditt 😊 men 8-bit var det jeg spilte som barn, foreldrene mine syntes 16-bit ble for mye osv osv osv lang historie 🤪

Når det var det eneste man hadde så var det sikkert supert :) men så kommer nyere konsoller og nyere grafikk, jeg vokste opp med snes men jeg har vent meg godt til moderne grafikk så da kan det føles litt uvant å gå tilbake til gammel grafikk. Men 16 bit grafikk holder seg i det minste mye bedre enn gamle 3D spill ala ps1 og n64, ikke alt derfra som har tålt tidens tann 🙊 Har merket det med for eksempel Super Mario 64, er langt i fra hyggelig å styre Mario i det spillet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Når det var det eneste man hadde så var det sikkert supert :) men så kommer nyere konsoller og nyere grafikk, jeg vokste opp med snes men jeg har vent meg godt til moderne grafikk så da kan det føles litt uvant å gå tilbake til gammel grafikk. Men 16 bit grafikk holder seg i det minste mye bedre enn gamle 3D spill ala ps1 og n64, ikke alt derfra som har tålt tidens tann 🙊 Har merket det med for eksempel Super Mario 64, er langt i fra hyggelig å styre Mario i det spillet

Synes 16-bit 2D er mye finere enn gammel 3D ja 😀 men spilte mest pc spill fra den perioden 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen

Fikk vafler til frokost fra jenta på 3. Lurer på om hun fikk litt hjelp underveis 🤔 Gode var de 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (1 time siden):

Fikk vafler til frokost fra jenta på 3. Lurer på om hun fikk litt hjelp underveis 🤔 Gode var de 👍

3 hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvakkekyllingen skrev (1 time siden):

Så koselig 🥰🥰🥰🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...