Namine Skrevet 27. august 2022 #5421 Del Skrevet 27. august 2022 Cid skrev (26 minutter siden): Jeg smiler hver gang jeg ser det profilbildet og brukernavnet, elsker Kingdom Hearts 😄 Du skulle jo hatt han karen her som profilbilde: 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. august 2022 #5422 Del Skrevet 27. august 2022 Namine skrev (2 minutter siden): Du skulle jo hatt han karen her som profilbilde: 😃 Hadde det faktisk i en periode 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 27. august 2022 #5423 Del Skrevet 27. august 2022 Cid skrev (8 minutter siden): På hvordan vi ser ut? Jaa, og hvordan dere er irl.🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. august 2022 #5424 Del Skrevet 27. august 2022 Maestro skrev (Akkurat nå): Jaa, og hvordan dere er irl.🤭 Jeg er likedan irl 😄 alltid vært spøkefull og tullete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 27. august 2022 #5425 Del Skrevet 27. august 2022 Cid skrev (12 minutter siden): Jeg er likedan irl 😄 alltid vært spøkefull og tullete Liker 😎🙌🏻 Jeg og fjoller mye. Mye mer etter jeg ble kjent med de gærne venna mine i mental helse ungdom 🤭 Saken ble liksom ikke bedre av de 🤭 Har rare "ticks" , ord, ting vi sier og gjør. Nei uffa 🤭😂😂 Er så gale atte 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. august 2022 #5426 Del Skrevet 27. august 2022 Maestro skrev (16 minutter siden): Jaa, og hvordan dere er irl.🤭 Jeg er nok relativt likedan, men på sosialprat prøver jeg å alltid være på mitt beste da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. august 2022 #5427 Del Skrevet 27. august 2022 Cid skrev (16 minutter siden): Jeg er likedan irl 😄 alltid vært spøkefull og tullete Du er sikkert like hyggelig og morsom irl 😊😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. august 2022 #5428 Del Skrevet 27. august 2022 Maestro skrev (1 minutt siden): Liker 😎🙌🏻 Jeg og fjoller mye. Mye mer etter jeg ble kjent med de gærne venna mine i mental helse ungdom 🤭 Saken ble liksom ikke bedre av de 🤭 Har rare "ticks" , ord, ting vi sier og gjør. Nei uffa 🤭😂😂 Er så gale atte 😂😂 Er ikke A4 selv heller 😅 var jo nerd lenge før det ble «kult» å være nerd 🤓🤓🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. august 2022 #5429 Del Skrevet 27. august 2022 Maestro skrev (1 minutt siden): Liker 😎🙌🏻 Jeg og fjoller mye. Mye mer etter jeg ble kjent med de gærne venna mine i mental helse ungdom 🤭 Saken ble liksom ikke bedre av de 🤭 Har rare "ticks" , ord, ting vi sier og gjør. Nei uffa 🤭😂😂 Er så gale atte 😂😂 Trodde du sa "de gærne venna mine i fengsel" 😅 Entern skrev (Akkurat nå): Du er sikkert like hyggelig og morsom irl 😊😀 Like så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. august 2022 #5430 Del Skrevet 27. august 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Er ikke A4 selv heller 😅 var jo nerd lenge før det ble «kult» å være nerd 🤓🤓🤓 Jeg ble født nerd, ble født med en snes kontroll i handen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 27. august 2022 #5431 Del Skrevet 27. august 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Trodde du sa "de gærne venna mine i fengsel" 😅 Like så Hahah! Nei 😂 Har en kompis som faktisk har vært i fengsel to ganger, spenna gærn han og 😂😂 Første gang jeg traff han, ble vi låst i håndjern. "DERE SKAL BLI BESTEVENNER!🥹" Og der satt vi, røyka sigg og drakk pils. Litt problematisk og pisse, men det gikk jo fint 😂 Ble faktisk bestevenner, fant ut at vi er ganske like og samme mørke/litt slem humor. Han var litt verre enn meg da, men jeg var ikke langt bak 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 27. august 2022 #5432 Del Skrevet 27. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg ble født nerd, ble født med en snes kontroll i handen Jeg var Sims 2 nerd. 😎 Ingen nye sims spill kan måle seg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. august 2022 #5433 Del Skrevet 27. august 2022 Maestro skrev (Akkurat nå): Jeg var Sims 2 nerd. 😎 Ingen nye sims spill kan måle seg ❤️ Ikke sims mobile? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. august 2022 #5434 Del Skrevet 27. august 2022 Maestro skrev (1 minutt siden): Hahah! Nei 😂 Har en kompis som faktisk har vært i fengsel to ganger, spenna gærn han og 😂😂 Første gang jeg traff han, ble vi låst i håndjern. "DERE SKAL BLI BESTEVENNER!🥹" Og der satt vi, røyka sigg og drakk pils. Litt problematisk og pisse, men det gikk jo fint 😂 Ble faktisk bestevenner, fant ut at vi er ganske like og samme mørke/litt slem humor. Han var litt verre enn meg da, men jeg var ikke langt bak 😂😂 Sånn prison break person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 27. august 2022 #5435 Del Skrevet 27. august 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Er ikke A4 selv heller 😅 var jo nerd lenge før det ble «kult» å være nerd 🤓🤓🤓 Jeg bare er meg selv. Skravlete kaffekjerring, med katt. Leken, tar meg ikke høytidelig, tøyser mye, er mindfulness tøs, så setter og pris på rolig kveld hjemme alene med musikk og bare la hodet vandre litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 27. august 2022 #5436 Del Skrevet 27. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Sånn prison break person? Ikke heeelt der. Litt "the orange is the new black" der han sleit veldig med at han skulle i fengsel første gang. Han drakk og drakk, med hasj som attåt. 🫣 (Han er gift med to barn nå da 🫶🏻 så ting snudde heldigvis) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 27. august 2022 #5437 Del Skrevet 27. august 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Ikke sims mobile? PC på stasjonære ❤️🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. august 2022 #5438 Del Skrevet 27. august 2022 Maestro skrev (Akkurat nå): Ikke heeelt der. Litt "the orange is the new black" der han sleit veldig med at han skulle i fengsel første gang. Han drakk og drakk, med hasj som attåt. 🫣 (Han er gift med to barn nå da 🫶🏻 så ting snudde heldigvis) Jeg er ugift med null barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. august 2022 #5439 Del Skrevet 27. august 2022 Maestro skrev (Akkurat nå): PC på stasjonære ❤️🥹 Eneste spillet du har likt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 27. august 2022 #5440 Del Skrevet 27. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Eneste spillet du har likt? Likte det der.. Age of Empire som liten. Og Backpacker. Og ehe. Josefine ❤️ Hadde og Løvenes Konge 2 spill. Knall gøy! Slikt mye PlayStation! Spyro, crash bandicoot, Tekken og bilspill. Og Super Mario! 😍 Ønsker meg switch, men tar meg ikke råd #AAP. Men niesene mine har, så blir litt ekstra besøk hos de 😂 Spiller jeg slik nå, så skjønner jeg ikke at det er spill for barn.. Er jo så sykt vanskelig!! Prøvde Jack and Dexter, eller hva det heter nå nylig. Kommer så så langt, så finner jeg ikke utav mer. 🥴🤦 Spilt CS go, men med adhd så ble det vanskelig med reaksjoner, og følge med. Har rainbow six siege, det liker jeg 😊 Og lastebil simulering, moro det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå