Gjest Cid Skrevet 26. august 2022 #5381 Del Skrevet 26. august 2022 Ramona1970 skrev (1 minutt siden): Det gjorde meg glad å se denne informative siden om svindel! Det er så mange gamle folk som blir svindlet, og de trenger virkelig å få vite mest mulig om dette. Det er en Amerikansk side, men jeg fikk sendt den til en eldre venninne i USA, så...håper det kan hjelpe de hun kjenner som kan være utsatte for dette: https://vicoutreach.org/ Ikke en virus side? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2022 #5382 Del Skrevet 26. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Og du virker yngre enn 44 Takk 😊 Nå sitter jeg og lurer på om jeg skal ta en gin&tonic før jeg legger meg eller ikke😅tror jeg dropper det og holder meg til Solo Super😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. august 2022 #5383 Del Skrevet 26. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Takk 😊 Nå sitter jeg og lurer på om jeg skal ta en gin&tonic før jeg legger meg eller ikke😅tror jeg dropper det og holder meg til Solo Super😅 Er du full nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 26. august 2022 #5384 Del Skrevet 26. august 2022 Lukten av nystekt brød 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2022 #5385 Del Skrevet 26. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Er du full nå? Nei da 😅 drakk en ferdigblandet drink på boks (4,5%) og en god pale ale (5,4%) før jeg sov, ikke brisen en gang 😀 Må drikke ca 5 øl før jeg blir skikkelig påvirket og mer for å bli ordentlig full 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2022 #5386 Del Skrevet 26. august 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Takk 😊 Nå sitter jeg og lurer på om jeg skal ta en gin&tonic før jeg legger meg eller ikke😅tror jeg dropper det og holder meg til Solo Super😅 Gjør det, fremtidsEntern vil takke deg🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2022 #5387 Del Skrevet 26. august 2022 (endret) Entern skrev (Akkurat nå): Nei da 😅 drakk en ferdigblandet drink på boks (4,5%) og en god pale ale (5,4%) før jeg sov, ikke brisen en gang 😀 Må drikke ca 5 øl før jeg blir skikkelig påvirket og mer for å bli ordentlig full 😅 To glass vin her🥳😂Altså.. ikke i kveld, mem det er nok for meg Endret 26. august 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2022 #5388 Del Skrevet 26. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Gjør det, fremtidsEntern vil takke deg🙃 Ja😅 Skal jo på kunstutstilling i morgen med medarbeider og hennes mann og datter på 13 så best å ikke være bakpå 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 26. august 2022 #5389 Del Skrevet 26. august 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Og du virker yngre enn 44 Joa, takk 😂😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 26. august 2022 #5390 Del Skrevet 26. august 2022 (endret) At jeg kom over et tilbud på en lampe som egentlig koster 7000 kr, men den var satt ned med 70% i dag! Er jo en veldig materialistisk og uvesentlig sak egentlig, men jeg har ønsket meg sånn lampe lenge, men fikk meg liksom ikke til å bruke så mye penger på en lampe. Men nå er den endelig min! 🥳 Endret 26. august 2022 av Namine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2022 #5391 Del Skrevet 26. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): To glass vin her🥳😂Altså.. ikke i kveld, mem det er nok for meg Det er veldig bra når man klarer å tatt par tre enheter og slapper av og har det hyggelig 😊 Husker noen ganger under corona da jeg gikk på stampuben hverdager, drakk 1-3 øl og gikk hjem, var koselig 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2022 #5392 Del Skrevet 26. august 2022 Maestro skrev (1 minutt siden): Joa, takk 😂😊 Jeg er 44 😅😀 den var til meg 😅😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2022 #5393 Del Skrevet 26. august 2022 Namine skrev (1 minutt siden): At jeg kom over en lampe som egentlig koster 7000 kr, men nå var den på tilbud, så betalte 'bare' 2100 kr. Er jo en veldig materialistisk og uvesentlig sak egentlig, men jeg har ønsket meg sånn lampe lenge, men fikk meg liksom ikke til å bruke så mye penger på en lampe. Men nå er den endelig min! 🥳 Hurra! Føler nesten jeg har tjent penger når sånt skjer😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 26. august 2022 #5394 Del Skrevet 26. august 2022 Entern skrev (10 minutter siden): Glad du blir bedre 😊 du virker voksnere enn 29 når du poster, det er positivt ment altså 😊👍 Ååh! Takk 😊 Jeg er litt umoden egentlig, i personlighet. 🫣 Ingen tenker at jeg blir 30, med mindre de vet det 😂😂 Snakker mye, mye på hjertet, mye tanker om alt mulig piss og vas 🫣 Rappkjefta og sier ting som det er om jeg blir provosert. Men samtidig moden på andre ting. Alt til sin tid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 26. august 2022 #5395 Del Skrevet 26. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg er 44 😅😀 den var til meg 😅😀 Ja, jeg så det etterpå. Sliter sykt med spenningshodepine/migrene om dagen. Jeg bare leser jeg 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 26. august 2022 #5396 Del Skrevet 26. august 2022 Namine skrev (3 minutter siden): At jeg kom over et tilbud på en lampe som egentlig koster 7000 kr, men den var satt ned med 70% i dag! Er jo en veldig materialistisk og uvesentlig sak egentlig, men jeg har ønsket meg sånn lampe lenge, men fikk meg liksom ikke til å bruke så mye penger på en lampe. Men nå er den endelig min! 🥳 Ååh!! Må jo la oss få seee 👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 26. august 2022 #5397 Del Skrevet 26. august 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Hurra! Føler nesten jeg har tjent penger når sånt skjer😂 Ja 😂 Selv om realiteten er at jeg brukte over 2000 kr mer enn jeg skulle bruke, men jeg måtte bare kaste meg til kassa da jeg hørte en annen som gikk å kikket i butikken også snakka om den lampa. 😂 En igjen på lager, så bra jeg ikke tenkte alt for lenge! 😅 Endret 27. august 2022 av Namine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. august 2022 #5398 Del Skrevet 26. august 2022 Maestro skrev (Akkurat nå): Ja, jeg så det etterpå. Sliter sykt med spenningshodepine/migrene om dagen. Jeg bare leser jeg 😂😂 Haha tenk å si til en 29 åring at hun ser ut som en 44 åring 😝 Synes du ser ung ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. august 2022 #5399 Del Skrevet 26. august 2022 Namine skrev (Akkurat nå): Ja 😂 Selv om realiteten er at jeg brukte 2100 kr jeg overhodet ikke hadde tenkt til å bruke, men jeg måtte bare kaste meg til kassa da jeg hørte en annen som gikk å kikket i butikken også snakka om den lampa. 😂 En igjen på lager, så bra jeg ikke tenkte alt for lenge! 😅 Jeg smiler hver gang jeg ser det profilbildet og brukernavnet, elsker Kingdom Hearts 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 26. august 2022 #5400 Del Skrevet 26. august 2022 Maestro skrev (1 minutt siden): Ååh!! Må jo la oss få seee 👀 Har bare bilder fra nett (ikke fått hengt den opp enda), men det er denne lampa: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå