Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Cid skrev (46 minutter siden):

Basert på tv serien?

Nei, er ikke det 🫣😁 De syv søstre av Lucinda Riley 😊 er flere bøker. Pr bok handler om en søster. Den siste boken er om den forsvunnede søsteren.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maestro skrev (4 minutter siden):

Nei, er ikke det 🫣😁 De syv søstre av Lucinda Riley 😊 er flere bøker. Pr bok handler om en søster. Den siste boken er om den forsvunnede søsteren.

Sett serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha gjester i kveld og jeg tror det blir fint!

Ingen av oss er spesielt fysisk spreke nå og har egentlig nok med hverdag. Men vil se folk.. så, da ba vi rett og slett på pølser i lompe med fancy champagne til🤩😂 Det ble godt mottatt! 👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (20 minutter siden):

Vi skal ha gjester i kveld og jeg tror det blir fint!

Ingen av oss er spesielt fysisk spreke nå og har egentlig nok med hverdag. Men vil se folk.. så, da ba vi rett og slett på pølser i lompe med fancy champagne til🤩😂 Det ble godt mottatt! 👍

Å så kult 😊👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

Å så kult 😊👍

Takk, vi syns det er koselig🙂 trenger ikke ha fancy mat for å møtes.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Takk, vi syns det er koselig🙂 trenger ikke ha fancy mat for å møtes.

Enig 😊

Det de kaller "comfort food" i USA er like bra ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sengetøy som jeg bestilte! GULT🫶🏻 med små blomster på. Med putevar til hotellpute🙏 i krepp. Var halv pris 😊

Ooog... Er i gang og fikser meg klær og sko til friluft, da jeg er større i kroppen enn da før jeg ble syk, og da hadde jeg masse turklær. Alfa sko på halv pris, check. Venter på en pent brukt Bergans jakke fra finn. Fått stormkjøkkenet som jeg vant for et par år siden, men ikke prøvd før nå av ulike årsaker. Sovepose, sekk, liggeunderlag har jeg. Mangler telt, men nå fremover så blir det og gå til DnT hytter med venner 😊🫶🏻 så telt tar jeg neste år 😃

Ny singel fra en som ikke er utemenneske. Dyrker egne interesser, sykt klisje men det er jo sånn 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (1 time siden):

Jeg fikk sengetøy som jeg bestilte! GULT🫶🏻 med små blomster på. Med putevar til hotellpute🙏 i krepp. Var halv pris 😊

Ooog... Er i gang og fikser meg klær og sko til friluft, da jeg er større i kroppen enn da før jeg ble syk, og da hadde jeg masse turklær. Alfa sko på halv pris, check. Venter på en pent brukt Bergans jakke fra finn. Fått stormkjøkkenet som jeg vant for et par år siden, men ikke prøvd før nå av ulike årsaker. Sovepose, sekk, liggeunderlag har jeg. Mangler telt, men nå fremover så blir det og gå til DnT hytter med venner 😊🫶🏻 så telt tar jeg neste år 😃

Ny singel fra en som ikke er utemenneske. Dyrker egne interesser, sykt klisje men det er jo sånn 😂

Høres bra ut 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Høres bra ut 😀

Ja, går rundt meg selv om dagen! Er så gira og motivert! Og skal være med på topptur gruppe med mestringsenheten her i kommunen, er 5 uker med en tur i uken. Så da skal Alfa skoene bli godt brukt 😊😊 

Kondis og styrke, er ganske.. bedriten. Men! Jeg kommer meg opp, det tar bare litt tid 😂😂 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (12 minutter siden):

Ja, går rundt meg selv om dagen! Er så gira og motivert! Og skal være med på topptur gruppe med mestringsenheten her i kommunen, er 5 uker med en tur i uken. Så da skal Alfa skoene bli godt brukt 😊😊 

Kondis og styrke, er ganske.. bedriten. Men! Jeg kommer meg opp, det tar bare litt tid 😂😂 

Oisann! Så bra 😀

Har dårlig kondis sjøl, burde gå mer tur 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 minutter siden):

Oisann! Så bra 😀

Har dårlig kondis sjøl, burde gå mer tur 😅

Lett og trene opp da 😊 Er mer utholdenhet jeg sliter med, i stigning. Kan gå evigheten på flata eller Skog. Litt bakke så dævver jeg jo 🥴 Var jo ikke slik før jeg ble syk. Men da jobba jeg masse i stå og gå jobb, gikk masse tur, stelte hest (hadde hest selv til jeg ble 18), og generelt brukte beina da jeg ikke kjører bil. Hadde jeg kveldsvakt, gikk jeg fra der jeg bodde med eksen, som ikke går buss på dagen, 3 km til der bussen går 😂😂😂 ble heldigvis hentet på kvelden da jeg var ferdig 😂🫶🏻

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leve singellivet gir meg sykt glede hver dag. Dagen i dag er intet unntak. Komme hjem til strøkent hjem. Legge meg alene😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmmmm skrev (5 minutter siden):

Leve singellivet gir meg sykt glede hver dag. Dagen i dag er intet unntak. Komme hjem til strøkent hjem. Legge meg alene😍

Deilig å være usosial 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (19 minutter siden):

Lett og trene opp da 😊 Er mer utholdenhet jeg sliter med, i stigning. Kan gå evigheten på flata eller Skog. Litt bakke så dævver jeg jo 🥴 Var jo ikke slik før jeg ble syk. Men da jobba jeg masse i stå og gå jobb, gikk masse tur, stelte hest (hadde hest selv til jeg ble 18), og generelt brukte beina da jeg ikke kjører bil. Hadde jeg kveldsvakt, gikk jeg fra der jeg bodde med eksen, som ikke går buss på dagen, 3 km til der bussen går 😂😂😂 ble heldigvis hentet på kvelden da jeg var ferdig 😂🫶🏻

Husker jeg gikk overalt når jeg var i 20-åra inkludert til og fra tog med tung ryggsekk/bag (over en time å gå 😆) og spaserte i timevis 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Husker jeg gikk overalt når jeg var i 20-åra inkludert til og fra tog med tung ryggsekk/bag (over en time å gå 😆) og spaserte i timevis 😅

Sporty da! Jeg er enda i 20 årene, siste etappe nå frem til vinter da blir jeg 30. 😉 20 åra, masse erfaring! Og 5 år med direkte sykdom, er oppe og går men er likevel ikke sånn, eh, frisk 🙁 Men får ihvertfall til og gå tur og sånne ting. Bedre at jeg bruker kroppen enn hodet, da hjernen min er super sårbar for alt. Og at jeg har adhd og må få ut energi en plass 😂😂😂 (men, elsker tur altså, jeg bare dyrker det litt lenger enn før 😊 fordi jeg har tid )

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Maestro skrev (9 minutter siden):

Sporty da! Jeg er enda i 20 årene, siste etappe nå frem til vinter da blir jeg 30. 😉 20 åra, masse erfaring! Og 5 år med direkte sykdom, er oppe og går men er likevel ikke sånn, eh, frisk 🙁 Men får ihvertfall til og gå tur og sånne ting. Bedre at jeg bruker kroppen enn hodet, da hjernen min er super sårbar for alt. Og at jeg har adhd og må få ut energi en plass 😂😂😂 (men, elsker tur altså, jeg bare dyrker det litt lenger enn før 😊 fordi jeg har tid )

Gruer du deg til å bli 30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (8 minutter siden):

Glad du blir bedre 😊 du virker voksnere enn 29 når du poster, det er positivt ment altså 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Glad du blir bedre 😊 du virker voksnere enn 29 når du poster, det er positivt ment altså 😊👍

Og du virker yngre enn 44 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970

Det gjorde meg glad å se denne informative siden om svindel! Det er så mange gamle folk som blir svindlet, og de trenger virkelig å få vite mest mulig om dette. Det er en Amerikansk side, men jeg fikk sendt den til en eldre venninne i USA, så...håper det kan hjelpe de hun kjenner som kan være utsatte for dette: https://vicoutreach.org/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...