Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Cid skrev (4 timer siden):

Ah ikke hørt om

Mye bra undertøy , men ikke kjoler, annet enn nattkjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg i studietiden så meg selv på video så mye at det ikke gjør meg noe lenger, godt å ikke bli selvkritisk på feil ting når man jobber med video.🙂 Gjør sånt i dag 👍

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (12 timer siden):

Åh, gøy! Hvilken bok?🤓

Den hemmelige gaven. Men har lest noen skikkelige gode bøker i sommer. Sommeren med August. Før leste jeg masse krim. Nå leser jeg alt. Ikke innpå kjærlighetsromaner da. Uinteressant. Historiske bøker. Fra livet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (13 timer siden):

Godt at jeg ikke er alene 😂👌🏻

Føler meg litt alene som mann da 😅 hvor ofte hører man om en mann som heller vil se på en realityserie fremfor sport? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (23 minutter siden):

Føler meg litt alene som mann da 😅 hvor ofte hører man om en mann som heller vil se på en realityserie fremfor sport? 😂

Jeg er en mann som helst ikke vil se noen av delene 🤣🤣🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (30 minutter siden):

Jeg er en mann som helst ikke vil se noen av delene 🤣🤣🤣

Ikke jeg heller men måtte jeg velge ville det blitt reality

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (54 minutter siden):

Typen min nekter og se noen av delene 😂 Har sett trash tv med meg, under tvil ☺️👌🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Ikke jeg heller men måtte jeg velge ville det blitt reality

Jeg og tror jeg 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (3 timer siden):

Typen min nekter og se noen av delene 😂 Har sett trash tv med meg, under tvil ☺️👌🏻

Typen din høres bra ut 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hoppa av bussen, her jeg bor så er det 10 min og gå hjem. Så skulle jeg bare innom butikken, å der traff jeg to av jentene jeg gikk på skolen med. De var en av de som ikke mobba meg, men hadde nok med sine ting at ja. Snakka lenge med de, de var ute og gikk tur :) Så følgte de meg hjem før de gikk videre. 

Hyggelig ☺️☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (3 minutter siden):

Når jeg hoppa av bussen, her jeg bor så er det 10 min og gå hjem. Så skulle jeg bare innom butikken, å der traff jeg to av jentene jeg gikk på skolen med. De var en av de som ikke mobba meg, men hadde nok med sine ting at ja. Snakka lenge med de, de var ute og gikk tur :) Så følgte de meg hjem før de gikk videre. 

Hyggelig ☺️☺️

Ble mobbet som barn du med?:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 minutt siden):

Ble mobbet som barn du med?:/

Mye, både fysisk og psykisk, drapstrusler. Mobba meg for alt de kunne ta meg på. Fra 4 klasse til 10ne klasse. Så begynte jeg på videregående, første året ble jeg ikke det. Gikk på en skole der jeg skle inn. Men, var så psykisk dårlig at jeg møtte ikke opp på skolen, når jeg skulle. Fikset ikke undervisning og krav, lekser og oppgaver. (Fant ut at jeg hadde ADHD nesten to eller tre år senere) 

Så begynte jeg på VG 2 i nabo byen, å der ble jeg ikke mobba men utestengt. Havna i en ren jenteklasse, der jeg ikke passa inn med de andre. Da vi skulle ha gruppeoppgaver, så fikk jeg aldri sitte og jobbe med noen. 🫤 Det skoleåret hadde jeg og mye fravær, men det var pga oppstart av migrene og trivselen på skolen. 

VG 3 begynte jeg på en ny skole (igjen 😂,) og fikk masse nye venner som jeg hadde lenge etter skoleslutt. Fin russetid med dem. Sammensveiset klasse❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (4 minutter siden):

Mye, både fysisk og psykisk, drapstrusler. Mobba meg for alt de kunne ta meg på. Fra 4 klasse til 10ne klasse. Så begynte jeg på videregående, første året ble jeg ikke det. Gikk på en skole der jeg skle inn. Men, var så psykisk dårlig at jeg møtte ikke opp på skolen, når jeg skulle. Fikset ikke undervisning og krav, lekser og oppgaver. (Fant ut at jeg hadde ADHD nesten to eller tre år senere) 

Så begynte jeg på VG 2 i nabo byen, å der ble jeg ikke mobba men utestengt. Havna i en ren jenteklasse, der jeg ikke passa inn med de andre. Da vi skulle ha gruppeoppgaver, så fikk jeg aldri sitte og jobbe med noen. 🫤 Det skoleåret hadde jeg og mye fravær, men det var pga oppstart av migrene og trivselen på skolen. 

VG 3 begynte jeg på en ny skole (igjen 😂,) og fikk masse nye venner som jeg hadde lenge etter skoleslutt. Fin russetid med dem. Sammensveiset klasse❤️

Det var mye verre enn med meg 😨 Fælt at du ble behandlet slik :( Du virker som en hyggelig og trivelig person :klem1: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (15 minutter siden):

Det var mye verre enn med meg 😨 Fælt at du ble behandlet slik :( Du virker som en hyggelig og trivelig person :klem1: 

Livet har ikke alltid vært like hyggelig. Men har stort sett taklet det greit uten og legge meg ned og gi opp. Da jeg ble syk for 5 år siden, og ble bedt om og ta det med ro -lenge- så prøvde jeg og være med på ting om jeg kjente et snev av og ha energi til det. Slo tilbake etterpå, men jeg prøvde nå ihvertfall 😂☺️ #Viljesterk 😇

Tusen takk, du og virker som en lett fyr og bli kjent med ❤️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble glad over at oppussingen i den nye leiligheten er nesten ferdig! Bare 3 dager igjen til jeg flytter. Er så spent og gleder meg sånn! Tror jeg må feire med taco og en øl på fredag kveld 😄 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...