Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Maestro skrev (Akkurat nå):

Husker når hu ene, skulle hente henne i barnehagen. Hu må ha vært 2 år ish. Og kom løpende mot meg i dressen sin og lua trødd over hodet og "tante tante tante" 🥰 Nyt tiden mens de er små, plutselig har de ikke tid lenger 🤭😂

Hun dattera til kompisen min lærte seg å si Arne Scheie faktisk fra før fylte 2, var surrealistisk å høre en baby si det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Det var meg og mamma når jeg var liten siden hun hadde ene ansvaret for meg så jeg ble en ordentlig mammadalt ganske tidlig 😅 husker godt hvor fortvilet jeg ble når mamma skulle sette meg av på skolen de første par årene 😛

Ah ja sånn☺️ Jeg var pappajente lenge, da jeg ble større og de skilte seg. Men det snudde tilbake til mamma da jeg ble voksen ☺️ 

Familie er godt og ha uansett, om det er en mor eller far, bare søsken. Så lenge man har noen ☺️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Hun dattera til kompisen min lærte seg å si Arne Scheie faktisk fra før fylte 2, var surrealistisk å høre en baby si det 😂

Heter du det?☺️ Morsomt da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (1 minutt siden):

Det forstår jeg godt. Det er utrolig herlig med barn ❤️

Haha! Jeg vet om et barn som skulle bli fulgt i barnehagen av bestemor. På veien så de en fugl, og bestemoren utbrøt, "se, der er en en pip-pip". Og barnet bare "det er ikke en pip-pip, det er en linerle". Og barnet var 2 år 😂

Hahaha, ja de er morsomme når de korrigerer voksne 😂 Ble "snakka til" av en 6 åring her i en fornøyelsespark, da jeg ble litt ivrig i krasj bilene 🫣👀

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maestro skrev (3 minutter siden):

Heter du det?☺️ Morsomt da 😂

Hehe nei 😅Han kompisen min elsker sport og er stor fan av Arne Scheie så han lærte henne å si det 😅

Tvillingsjel skrev (2 minutter siden):

Det forstår jeg godt. Det er utrolig herlig med barn ❤️

Haha! Jeg vet om et barn som skulle bli fulgt i barnehagen av bestemor. På veien så de en fugl, og bestemoren utbrøt, "se, der er en en pip-pip". Og barnet bare "det er ikke en pip-pip, det er en linerle". Og barnet var 2 år 😂

Husker når jeg var 6 år gammel, mormor var på besøk og passet meg og jeg så på noe på tv. Når noen nevnte mormor så ropte jeg til mormoren min "Mormor! Det er noen som heter det samme som deg her!"

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Hehe nei 😅Han kompisen min elsker sport og er stor fan av Arne Scheie så han lærte henne å si det 😅

Husker når jeg var 6 år gammel, mormor var på besøk og passet meg og jeg så på noe på tv. Når noen nevnte mormor så ropte jeg til mormoren min "Mormor! Det er noen som heter det samme som deg her!"

😂

Haha 😂😂 Jeg er ikke akkurat inni denne sportsgreia, vet om Beckham liksom 😂 Og Ingebrigtsen, men det er jo idrett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (1 time siden):

Haha 😂😂 Jeg er ikke akkurat inni denne sportsgreia, vet om Beckham liksom 😂 Og Ingebrigtsen, men det er jo idrett. 

Samme 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (18 minutter siden):

Våknet i fin form ikledd en nydelg nattkjole jeg fikk fra Åshild i går.

Åshild?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LiseTV skrev (50 minutter siden):

Våknet i fin form ikledd en nydelg nattkjole jeg fikk fra Åshild i går.

Høres koselig ut 😊

Nattkjole (og pyjamas) hjelper visst også med å holde sengen renere så er bra å bruke 👍

(Det gjør ikke jeg men det er fordi det blir for varmt for meg stort sett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har gjort meg glad i dag: En episode av podcasten Med All Respekt. 

Elsker de gutta der.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (Akkurat nå):

Hva har gjort meg glad i dag: En episode av podcasten Med All Respekt. 

Elsker de gutta der.

Jeg er også stor fan av Med All Respekt!!! :) Så glad i dem :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Jeg er også stor fan av Med All Respekt!!! :) Så glad i dem :) 

Morrapuler ❤

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...