Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig veldig glad for at jeg tilslutt turte og reise til tannlegen i dag, og trekke ei forferdelig vond tann jeg har vært plaget med. det har vært smertestillende dag og natt i 3 mnd! Og nå kjenner jeg INGENTING!!! :romeo: Jeg er også veldig glad for at den gode kjæresten min var med meg og holdt meg i handa. :rødme: Ble også spesielt glad da jeg plutselig hadde 3000 kr på kontoen jeg ikke hadde ventet! det ble da litt lommepenger til osloturen med jobben i morgen, så spanderte jeg jaggu på meg en time til frisøren til lørdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble veldig glad da kjæresten min hadde kjøpt en pakke med is og lagt i frysen til jeg kom hjem fra en lang dag :) Jeg elsker is! Og samboeren min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har en liten huleboer inni meg som danner seg et lite hjerterør idag... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Min bror, som nettopp kom inn og ga meg en klem, og sa at han var glad i lillesøsteren sin. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig koselig bytur med kjæresten, nye sko, bestilt tur til Kroatsia om en uke og ny pc! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har fått tilbud om å bli pult av kjæresten, men takket nei. Du får vente til i kveld ;) sa jeg til ha. Deilig å føle at han er tent på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gutten min på 3 som kjøpte is av isbilen helt alene! :)

Med mor som tilskuer i vinduet! :fnise:

Endret av Leanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Deilig vær

-God mat

-Gode venner

-Penger på konto

-Nabohunden

-Frisørtime

-Morsomt TV-program

Og sikkert mye mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...