Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. juni 2022 #5041 Del Skrevet 12. juni 2022 Adobyen skrev (49 minutter siden): Servelat og agurk er godt, men majones høres litt….. Det ble for mye for meg også 😄 Men ungene likte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 12. juni 2022 #5042 Del Skrevet 12. juni 2022 Ligge i armkroken til samboer og se på serie i mange timer før jobb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. juni 2022 #5043 Del Skrevet 13. juni 2022 Å våkne til meldingen fra ei venninne som sa jeg aldri var i veien, og at hun skulle ønske jeg bodde mer sentralt så vi kunne treffes oftere 😊 Jeg føler meg ikke mindre i veien av den grunn - men det er hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 13. juni 2022 #5044 Del Skrevet 13. juni 2022 Fått fast jobb i heltidsstilling! Merkelig nok har jeg vært nedfor resten av kvelden. Forstå det den som kan.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. juni 2022 #5045 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) Anonymburker skrev (6 minutter siden): Fått fast jobb i heltidsstilling! Merkelig nok har jeg vært nedfor resten av kvelden. Forstå det den som kan.. Gratulerer. 💛Har hatt et uendelig antall vikariater selv og vet det ikke er like lett å lande slikt alltid. Faste jobber skal jo være regelen men.. Dog.. dumt kvelden ikke er bra.. Men er livet vanskelig fra før så kan jeg forstå at slike nyheter ikke bringer inn lykkerus i stort monn også på et vis😌 Endret 13. juni 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 13. juni 2022 #5046 Del Skrevet 13. juni 2022 En nydelig annerledesdag med stålende vær på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. juni 2022 #5047 Del Skrevet 13. juni 2022 Åh i dag må jeg jobbe litt for å svare her.. syns alltid det er dumt.. vet mange gleder jo er innom på en dag. Men jeg har kjøpt en vektmanual på 1.8 kg som det virker som jeg tåler løfte på. Trent med den to ganger. Første gang i livet mitt, så kanskje er jeg på mitt sprekeste nå. Jeg er glad over å få mye ut av en kropp med et nokså trist startpotensiale☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 13. juni 2022 #5048 Del Skrevet 13. juni 2022 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Gratulerer. 💛Har hatt et uendelig antall vikariater selv og vet det ikke er like lett å lande slikt alltid. Faste jobber skal jo være regelen men.. Dog.. dumt kvelden ikke er bra.. Men er livet vanskelig fra før så kan jeg forstå at slike nyheter ikke bringer inn lykkerus i stort monn også på et vis😌 Takk🙂 Fast jobb er ikke noe alle har, så man bør være fornøyd med det. Dessverre tjener jeg kun 60.-70.000 mer i året fra nå av enn jeg har gjort tidligere. Det blir mer jobb, mer ansvar og mindre fri. Og det er fremdeles ikke lett for meg som er alene å få boliglån med min nokså lave inntekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. juni 2022 #5049 Del Skrevet 13. juni 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Åh i dag må jeg jobbe litt for å svare her.. syns alltid det er dumt.. vet mange gleder jo er innom på en dag. Men jeg har kjøpt en vektmanual på 1.8 kg som det virker som jeg tåler løfte på. Trent med den to ganger. Første gang i livet mitt, så kanskje er jeg på mitt sprekeste nå. Jeg er glad over å få mye ut av en kropp med et nokså trist startpotensiale☺️ Trening gjør underverker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. juni 2022 #5050 Del Skrevet 13. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Trening gjør underverker Ja! Tok 5 år å komme opp i 1.8😂 jeg ekke Funkygine! Men funky in tha soul😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. juni 2022 #5051 Del Skrevet 13. juni 2022 Anonymburker skrev (8 minutter siden): Takk🙂 Fast jobb er ikke noe alle har, så man bør være fornøyd med det. Dessverre tjener jeg kun 60.-70.000 mer i året fra nå av enn jeg har gjort tidligere. Det blir mer jobb, mer ansvar og mindre fri. Og det er fremdeles ikke lett for meg som er alene å få boliglån med min nokså lave inntekt. Sånt er dritt alene.. jeg kjøpte langt uti utkant i byens billigste bydel selv da jeg skulle kjøpe. Ser den der. Fast jobb kan dog gi noe trygghet da. Ved sykdom f eks. Og kanskje også mer kurs o.l. At man satses på? Eller ikke slik i din jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. juni 2022 #5052 Del Skrevet 13. juni 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Ja! Tok 5 år å komme opp i 1.8😂 jeg ekke Funkygine! Men funky in tha soul😎 Når du er 60 er du oppe i 3,9 så går det nedover igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 13. juni 2022 #5053 Del Skrevet 13. juni 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Sånt er dritt alene.. jeg kjøpte langt uti utkant i byens billigste bydel selv da jeg skulle kjøpe. Ser den der. Fast jobb kan dog gi noe trygghet da. Ved sykdom f eks. Og kanskje også mer kurs o.l. At man satses på? Eller ikke slik i din jobb? Ja, det gir en viss trygghet. Tror ikke kurs osv gir økt lønn i min jobb. 1-årig fagskole øker den nok noe. Mest ansiennitet som gjelder, og selv da er det liten økning før 10 og 16 års ansiennitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. juni 2022 #5054 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) 1 hour ago, Anonymburker said: Fått fast jobb i heltidsstilling! Merkelig nok har jeg vært nedfor resten av kvelden. Forstå det den som kan.. Gratulerer med fast jobb i heltidsstilling! Har tenkt en del på deg og glad du fikk jobben. Nei, ikke lett å forstå dette med følelser. Endret 13. juni 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 13. juni 2022 #5055 Del Skrevet 13. juni 2022 SVK skrev (1 minutt siden): Gratukerer med fast jobb i heltidsstilling! Har tenkt mye på deg og glad du fikk det. Nei, ikke lett å forstå dette med følelser. Takk for det🙂 De negative tankene i dag handler nok mye om å håndtere en enda tøffere arbeidshverdag mentalt. For ikke så veldig mye mer lønn enn jeg har hatt tidligere. Og jeg har virkelig trengt alle fridagene jeg har hatt og makten til å si nei til jobb når jeg følte for det. Og at jeg trolig ikke får særlig til lån med min faste inntekt, og at fast jobb på ingen måte fikser min mangel på venner eller partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. juni 2022 #5056 Del Skrevet 14. juni 2022 Anonymburker skrev (8 timer siden): Takk for det🙂 De negative tankene i dag handler nok mye om å håndtere en enda tøffere arbeidshverdag mentalt. For ikke så veldig mye mer lønn enn jeg har hatt tidligere. Og jeg har virkelig trengt alle fridagene jeg har hatt og makten til å si nei til jobb når jeg følte for det. Og at jeg trolig ikke får særlig til lån med min faste inntekt, og at fast jobb på ingen måte fikser min mangel på venner eller partner. Har man fast jobb og et stabilt liv stiller man litt sterkere med tanke på å få seg partner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 14. juni 2022 #5057 Del Skrevet 14. juni 2022 Føler ikke at jeg har noen i min omgangskrets jeg kan fortelle det, men jeg er veldig stolt av meg selv nå for jeg har klart å gå fra å ha flere små forbrukslån som har gjort et stygt innhugg i økonomien min hver måned til å ha spart ca. tre månedslønner. For første gang på flere år føler jeg at jeg kan slappe av når det kommer til penger og planen fremover er å endelig begynne å spare til bolig. Og det gjør meg skikkelig glad. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juni 2022 #5058 Del Skrevet 14. juni 2022 lurven skrev (15 timer siden): Når du er 60 er du oppe i 3,9 så går det nedover igjen 😂 neida, bare oppover herfra, DEN snella på aldershjem😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. juni 2022 #5059 Del Skrevet 14. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 😂 neida, bare oppover herfra, DEN snella på aldershjem😎 Med sherry? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juni 2022 #5060 Del Skrevet 14. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Med sherry? Champagne🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå