Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En deilig stund ute rundt bål med venner, pølser, pinnebrød og kakao. Og det å komme inn igjen etterpå og sovne på sofaen mens ovnen tinte en frossen kropp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kruset skrev (9 timer siden):

En deilig stund ute rundt bål med venner, pølser, pinnebrød og kakao. Og det å komme inn igjen etterpå og sovne på sofaen mens ovnen tinte en frossen kropp.

Høres fint ut.   Savner slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morges kom jeg bort på bussholdeplassen samtidig med bussen og slapp å stå og vente på bussen i -15.

Masse koselige kunder og endelig en god salgsdag på jobb, en effektiv dag hvor jeg fikk gjort ganske mye ellers og. 

Koselig kveld med familien min 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ga meg en spesiell glede i dag: Å se hvor skjønne barn jeg har og spesielt datteren som strålte over å få med seg midler til å gå rundt å kjøpe morsdagsgaver til mammaen sin ❤️ Som fortalte hvor glad hun var i mammaen sin, ga klemmer, kysset hånda og var så skjønn ❤️ 

Glede over treningstur ut i den fantastiske vinterdagen med knallblå himmel og strålende varm sol i flott nærmest uberørt natur ☀️

Et godt og varmt bad etter å ha vært ute i kulda 😊 (11-

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Airman

60 tonn fersk laks direkte til markedet i det fjerne østen, fra Bodø, med Qatar Airways Cargo. Ny fast ukentlige frakteruter 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk positivt

Å våkne opp med min goe samboer. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten hans kjærlighet i livet. Å være rundt han løfter meg opp ♥️sann kjærlighet ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk positivt
SoWhat? skrev (På 26.1.2021 den 13.44):

Jeg fikk vite for noen dager siden at jeg slipper flere kontroller og trening på sykehuset etter ulykken i okt 2019. Ble såå sjukt glad. Jeg har kommet meg så bra. Takknemlig! 

Og i dag fikk jeg vite at jeg er helt frisk etter sykehusoppholdet i romjulen pga infeksjon. Ingen flere kontroller der heller.

Jeg føler meg heldig og takknemlig som bare det!  Virkelig.

Jeg er tilbake til meg selv ihvertfall 90 % ( litt psykiske greier som etterdønninger iblant, men absolutt ingenting å klage over )

Rørende♥️så gla på dine vegne ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...