Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Winza said:

Så koselig :) 

Hehe, jeg tenker alltid på Ronja når jeg ser den emojien :P  

Tenker på selv på godnesnop. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SVK skrev:

Tenker på selv på godnesnop. :P 

Bra at vi har slike tråder som den på kg, en tråd der man kan more seg 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fant jeg ut at kjæresten min ikke bare hadde grimasebilder av meg på telefonen, men også noen fine der jeg ikke ser helt tullete ut haha😊 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, SVK said:

Laptopen overlevde at vannflasken i sekken lakk. Utrolig glad, for så i starten så det ut som om den hadde blitt ødelagt. 

Fikk ny vannflaske av pappa så da skal ikke det skje igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graver djupt idag etter noe jeg ble glad for... Hmmm... Glad for å kunne fyre i ovnen, for det er iskaldt ute og fyr i ovnen er alltid hyggelig.

Glad for kaffekopp på nattbordet imorges fra samboer som vekket meg, var trøøøtt..

Glad for å helt uoppfordret få klem fra begge tenåringene mine idag. Jenta er til vanlig veldig kjærlig av seg og raus med klemmer, men gutten mye mer reservert. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde levert bilen på service i dag, så sto min mann utenfor og tok meg med på lunsj. Helt overraskende og uforventet, hadde tenkt å gå meg en tur og titte litt i butikker, men han hadde andre planer ❤️ 

Endret av morhjertegod
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Annonse

En god treningsøkt. 

Perfekt stekt biff til lønsj. 

Hjemme alene med sofaen i kveld (det er jeg vel forsåvidt hver kveld ettersom jeg bor alene). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag bestod jeg teoriprøven for bil.

Jeg har holdt på i 4 år, fikk to barn i mellomtiden og full jobb. Så jeg måtte legge dette sårt trengte og etterlengtede litt på vent.

Jeg gråt stille i «eksamensrommet», av sjokk, lettelse og glede. Måtte ta meg ett minutt med bare å tørke ansiktet og halsen, å puste med magen, før jeg låste opp skapet å gikk for å få papirene. 

Damen bak skranken spurte hva jeg het, og jeg klarte ikke svare, måtte gi henne legitimasjon, og så bekrefte navnet mitt etterpå. 

Bestod aldri de månedene i høst og i vinter med øving på Teoritentamen på nettet. Jeg har sittet kveld etter kveld å trent og diskutert. 

Betalte måned etter måned med bestått-garanti, men klarte ikke mer enn 80%. Så tenkte jeg at jeg får ta en test på biltilsynet å se hvordan jeg ligger an. Om ikke annet hadde jeg fått jeg to uker karantene, og nå til uken er det vinterferie, så den uken er jeg opptatt uansett. 

Jeg var faktisk ikke forberedt på å klare det. 

Ringte mannen min og foreldrene mine. Tok t-banen hjem. Gråt litt til. For en dag. Nå er det bare å kjøpe bil, så jeg slipper å mengdekjøre med kjøreskolen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...