Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På Saturday, January 28, 2017 den 11.46, Ryu skrev:

At jeg tekstet med hun jeg treffer og at jeg gleder meg til daten i kveld :)

Dette gjorde meg glad! Jeg håper at det ender bra for dere, det fortjener du. Du virker som en skikkelig godhjertet fyr :)

Anonymkode: c6085...59b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette gjorde meg glad! Jeg håper at det ender bra for dere, det fortjener du. Du virker som en skikkelig godhjertet fyr :)

Anonymkode: c6085...59b

Tusen takk :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Verdens beste hvaffornoe?      :skratte:

Teiten du, da!   :jolie:

Verdens Beste NaboDama, så klart....   😛

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt ny stekeovn med pyrolyse, steketermometer og teleksop ting.. husker ikke hva det heter. Kan snart steke maten uten å måtte koble fra alle røykvarslet og henge hånkler under ovnen for å ta unna kondens som drypper nedover skuffen! Og det beste, forhåpentligvis kan mat og kaker stekes jevnt! Lei av svidd på den ene siden og rå på den andre! Wohooo!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens tre fine:

:hjerte: Søskenbarnet mitt som jeg ikke har sett på nesten tre måneder, sto plutselig på døra. Hun hadde kjørt en lang omvei etter legetimen inne i byen i dag, bare for at hun hadde lyst til å treffe meg. Jeg ble SÅ glad!

:hjerte: Oppdaget og fylt opp spillelista på Spotify med masse ny, herlig musikk med futt i. Det, i kombinasjon med det fine været vi har hatt her i dag, har gjort at jeg har fått tidenes vårfølelse i kroppen. Veldig deilig.

:hjerte: Bestis er endelig hjemme fra sykehuset. Håper virkelig fremgangen fortsetter, og at hun blir helt frisk snart!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frus3rtSjokkiz

at jeg nå kan ta helg med god samvittighet etter å ha vært på skolen hele dagen og gjort mitt beste på en prøve (tror at jeg gjorde det veldig bra, hmm) og at mamma hadde baket boller til jeg kom hjem! Kjente lukten med en gang jeg kom inn døren og skjønte hva som hadde "skjedd" :P Jippi! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble glad fordi jeg spiste noe jeg kunne reagert allergisk på, men så gjorde jeg ikke det.

Anonymkode: 5d04c...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...