Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Morgenlevering på dørmatta fra en kollega som vet jobbdagen min i går var veldig vanskelig. Mørke melkehjerter og blomst🥹♥️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (På 13.11.2024 den 17.20):

Det er så viktig å,kunne disse historien etter deg….seff fokuserte vi på din  psykiske helse og livsstil , som vi kalte livssituasjon…vi herpet livet ditt med selvfølgelige rykter og oppkonstruerte sannheter , ment for den oppvoksende generasjon..du skal jo ikke dø i den synden vi har påført deg..vi tok livet av deg, det er opp til deg når du vil dø..

Og dette har gjort deg glad?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte to skiver med pålegg, men fant fiskekaker i kjøleskapet og to av dem havnet rett i kroppen.
Jeg liker fiskekaker. :nigo: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Komme hjem etter jobb til vakker solnedgang, kaffe, og yoghurt med persimon og blåbær:ninuskapus:

Vel fortjent :)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (38 minutter siden):

At dei fleste julegåvene er i boks. Og baksten.

Trodde i et øyeblikk at jeg var i ting som irriterer deg tråden og begynte å lure 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg fant fine skatter på bruktbutikken. En grønn paljettkjole og en fin lilla genser :)

Ja, og så katter :katt2:

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen av de beste kollegaene 🥰

I forbindelse med sykdom og ferie har plutselig tekniker lært seg mer om faktureringssystemet vårt.

Så først ringte han og sa at faktureringa var klar (flyttet fra ordre- til fakturasystem). Så ringte han for å si at en kunde måtte oppdateres, alt det andre hadde han fakturert fordi jeg hadde så mye å gjøre. 

Og de andre teknikerne har også spurt flere ganger i dag om de kan hjelpe med noe. Fine folk ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

A-laget på NRK! Så fin serie:hjerte: Jonas Gahr Støre fikk vist seg fra en varm og ærlig og humoristisk side. Og alle intervjuerne kom også veldig godt ut av det. 🥹

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (På 28.12.2024 den 18.55):

A-laget på NRK! Så fin serie:hjerte: Jonas Gahr Støre fikk vist seg fra en varm og ærlig og humoristisk side. Og alle intervjuerne kom også veldig godt ut av det. 🥹

Helt enig, fin serie! Og han som sang var så flink, rørende! ❤

Endret av Rumle
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...