Frøkenfryden Skrevet 20. november #7081 Del Skrevet 20. november Komme hjem etter jobb, tenne lys og drikke kaffe og spise noen sjokohjerter. Finne ro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. desember #7082 Del Skrevet 6. desember Morgenlevering på dørmatta fra en kollega som vet jobbdagen min i går var veldig vanskelig. Mørke melkehjerter og blomst🥹♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 6. desember #7083 Del Skrevet 6. desember Baktus2024 skrev (På 13.11.2024 den 17.20): Det er så viktig å,kunne disse historien etter deg….seff fokuserte vi på din psykiske helse og livsstil , som vi kalte livssituasjon…vi herpet livet ditt med selvfølgelige rykter og oppkonstruerte sannheter , ment for den oppvoksende generasjon..du skal jo ikke dø i den synden vi har påført deg..vi tok livet av deg, det er opp til deg når du vil dø.. Og dette har gjort deg glad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 7. desember #7084 Del Skrevet 7. desember Min første Snapple på 25 år. Det vekket vemod og nostalgi, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember #7085 Del Skrevet 7. desember Jeg vurderte to skiver med pålegg, men fant fiskekaker i kjøleskapet og to av dem havnet rett i kroppen. Jeg liker fiskekaker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. desember #7086 Del Skrevet 9. desember Komme hjem etter jobb til vakker solnedgang, kaffe, og yoghurt med persimon og blåbær 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember #7087 Del Skrevet 9. desember Frøkenfryden skrev (1 time siden): Komme hjem etter jobb til vakker solnedgang, kaffe, og yoghurt med persimon og blåbær Vel fortjent 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. desember #7088 Del Skrevet 9. desember Å se at spleisen til Mads Hansen samler inn mye penger i år også 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 9. desember #7089 Del Skrevet 9. desember At eg skal i koseleg besøk i morgon/juleavslutning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. desember #7090 Del Skrevet 10. desember Dette gjorde meg litt glad 😈 https://www.tv2.no/underholdning/oskar-westerlin-har-fatt-tilbake-statuen-odelagt/17267573/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. desember #7091 Del Skrevet 10. desember At jeg slipper å jobbe dobbelt i morgen og. bare mandag og torsdag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 10. desember #7092 Del Skrevet 10. desember At dei fleste julegåvene er i boks. Og baksten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. desember #7093 Del Skrevet 11. desember Capazitet skrev (38 minutter siden): At dei fleste julegåvene er i boks. Og baksten. Trodde i et øyeblikk at jeg var i ting som irriterer deg tråden og begynte å lure 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 11. desember #7094 Del Skrevet 11. desember At det gjemte seg enda en iskaffe i kjøleskapet, når jeg trodde det ikke var flere igjen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 11. desember #7095 Del Skrevet 11. desember At jeg fant fine skatter på bruktbutikken. En grønn paljettkjole og en fin lilla genser Ja, og så katter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet torsdag kl 14:47 #7096 Del Skrevet torsdag kl 14:47 Jeg har noen av de beste kollegaene 🥰 I forbindelse med sykdom og ferie har plutselig tekniker lært seg mer om faktureringssystemet vårt. Så først ringte han og sa at faktureringa var klar (flyttet fra ordre- til fakturasystem). Så ringte han for å si at en kunde måtte oppdateres, alt det andre hadde han fakturert fordi jeg hadde så mye å gjøre. Og de andre teknikerne har også spurt flere ganger i dag om de kan hjelpe med noe. Fine folk ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå