luxifine Skrevet 13. oktober #7061 Del Skrevet 13. oktober Vi har nylig kjøpt oss røykfri bålpanne etter lang tids betenkningstid og i dag fikk vi endelig brukt den for andre gang. Jeg har hatt mumiepølser og smoresbrettet klart siden torsdag, men det har bare regnet.. men i dag! I dag ble det grilling! Da ble jeg glad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober #7062 Del Skrevet 15. oktober At de selger julebrus nå, kjøpte meg flere i går 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 20. oktober #7063 Del Skrevet 20. oktober En god hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. oktober #7064 Del Skrevet 20. oktober Armskaden går fremover. Sneglesakte. Men fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. oktober #7065 Del Skrevet 21. oktober God lunsj hos ei venninne, og gode ord. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. oktober #7066 Del Skrevet 24. oktober Litt ferie med motvind… men tatt seg opp i dag. Nå fikk jeg svømt i et varmt nesten tomt basseng, har fått et glass champagne og om 10 minutter kommer et bud med sushi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. oktober #7067 Del Skrevet 24. oktober Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Litt ferie med motvind… men tatt seg opp i dag. Nå fikk jeg svømt i et varmt nesten tomt basseng, har fått et glass champagne og om 10 minutter kommer et bud med sushi. Kos deg 😄🍾🍱 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. oktober #7068 Del Skrevet 24. oktober Humor gjør meg glad 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 27. oktober #7069 Del Skrevet 27. oktober I dag er det sommervarme på balkongen min, til tross for litt vind ute. Jeg har satt meg ut og nyter sola. Jeg har også badet i dag, men det var ikke akkurat sommervarmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. oktober #7070 Del Skrevet 30. oktober Cid skrev (På 24.10.2024 den 19.11): Kos deg 😄🍾🍱 ☺️ Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. oktober #7071 Del Skrevet 31. oktober En morsom kveld med kolleger igår 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 31. oktober #7072 Del Skrevet 31. oktober Gode ord fra en venn💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november #7073 Del Skrevet 8. november Mulighet til litt senere jobbstart enn vanlig, Så jeg stekte litt lapper mens jeg drakk morgenkaffen☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. november #7074 Del Skrevet 8. november Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Mulighet til litt senere jobbstart enn vanlig, Så jeg stekte litt lapper mens jeg drakk morgenkaffen☺️ Potet lapper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november #7075 Del Skrevet 8. november Cid skrev (4 minutter siden): Potet lapper? Cottage cheese-lapper med vaniljemelk og havremel. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 10. november #7076 Del Skrevet 10. november (endret) har brukt dagen på å se på nrktv , Jens i villmarka , og i sesong 2 så brukte han hundespann fra alta til trøndelag..det oppsiktsvekkende var at ene hunden i hundespannet het Bjarte…hva er det for et navn på en hund ? ville dumnavnetmhunden din for Arne ? like unaturlig… hmmm Endret 10. november av Baktus2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 13. november #7077 Del Skrevet 13. november nå skal ikke jeg foregripe , menneh helsevesenet har fokusert seg imhjel på livstilen min, drikking og psykisk helse…så går ekreften under radaren.. udugelige driten i helsevesenet..jeg har jomskrevet det hele tiden, det er ikke hodet mitt som jeg vil dø av…det er det helse ikke fokuserer på… jeg dør ikke av psykiske lidelser, jeg dør ikke av livsstilen min, jeg vil evt dø av elendig helsevesen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 13. november #7078 Del Skrevet 13. november Det er så viktig å,kunne disse historien etter deg….seff fokuserte vi på din psykiske helse og livsstil , som vi kalte livssituasjon…vi herpet livet ditt med selvfølgelige rykter og oppkonstruerte sannheter , ment for den oppvoksende generasjon..du skal jo ikke dø i den synden vi har påført deg..vi tok livet av deg, det er opp til deg når du vil dø.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. november #7079 Del Skrevet 15. november (Ja, jeg vet det høres rart ut 😛 ) Jeg skal få låne notatboka til salgssjefen Han har en remarkable, og jeg er "verdensmester" i å rote bort eller surre med notater og post-it lapper. Så spurte om å få låne hans før jeg evt spør pent om kanskje jobb vil sponse en tilmeg 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. november #7080 Del Skrevet 19. november Svømming💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå