Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Vi har nylig kjøpt oss røykfri bålpanne etter lang tids betenkningstid og i dag fikk vi endelig brukt den for andre gang. Jeg har hatt mumiepølser og smoresbrettet klart siden torsdag, men det har bare regnet.. men i dag! I dag ble det grilling! Da ble jeg glad.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt ferie med motvind… men tatt seg opp i dag. Nå fikk jeg svømt i et varmt nesten tomt basseng, har fått et glass champagne og om 10 minutter kommer et bud med sushi. :hjerte:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Litt ferie med motvind… men tatt seg opp i dag. Nå fikk jeg svømt i et varmt nesten tomt basseng, har fått et glass champagne og om 10 minutter kommer et bud med sushi. :hjerte:

Kos deg 😄🍾🍱

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det sommervarme på balkongen min, til tross for litt vind ute. Jeg har satt meg ut og nyter sola. Jeg har også badet i dag, men det var ikke akkurat sommervarmt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 24.10.2024 den 19.11):

Kos deg 😄🍾🍱

:hjerte:☺️ Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulighet til litt senere jobbstart enn vanlig, Så jeg stekte litt lapper mens jeg drakk morgenkaffen☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (25 minutter siden):

Mulighet til litt senere jobbstart enn vanlig, Så jeg stekte litt lapper mens jeg drakk morgenkaffen☺️

Potet lapper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Potet lapper?

Cottage cheese-lapper med vaniljemelk og havremel. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt dagen på å se på nrktv , Jens i villmarka , og i sesong 2 så brukte han hundespann fra alta til trøndelag..det oppsiktsvekkende var at ene hunden i hundespannet het Bjarte…hva er det for et navn på en hund ? ville dumnavnetmhunden din for Arne ? like unaturlig…  hmmm :fise:

Endret av Baktus2024
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå skal ikke jeg foregripe , menneh helsevesenet har fokusert seg imhjel på livstilen min, drikking og psykisk helse…så går ekreften under radaren.. udugelige driten i helsevesenet..jeg har jomskrevet det hele tiden, det er ikke hodet mitt som jeg vil dø av…det er det helse ikke fokuserer på…

jeg dør ikke av psykiske lidelser, jeg dør ikke av livsstilen min, jeg vil evt dø av elendig helsevesen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så viktig å,kunne disse historien etter deg….seff fokuserte vi på din  psykiske helse og livsstil , som vi kalte livssituasjon…vi herpet livet ditt med selvfølgelige rykter og oppkonstruerte sannheter , ment for den oppvoksende generasjon..du skal jo ikke dø i den synden vi har påført deg..vi tok livet av deg, det er opp til deg når du vil dø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Ja, jeg vet det høres rart ut 😛 )

Jeg skal få låne notatboka til salgssjefen :D

Han har en remarkable, og jeg er "verdensmester" i å rote bort eller surre med notater og post-it lapper.

Så spurte om å få låne hans før jeg evt spør pent om kanskje jobb vil sponse en tilmeg 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...