Hoppetaujenta Skrevet 25. august #7041 Del Skrevet 25. august Jeg har bare funnet en og annen låt på spåtten, som jeg ikke har husket på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. august #7042 Del Skrevet 25. august Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Jeg har bare funnet en og annen låt på spåtten, som jeg ikke har husket på lenge. Good times 🕺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. august #7043 Del Skrevet 25. august Yess...og slikt blir man jo glad av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. august #7044 Del Skrevet 25. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Yess...og slikt blir man jo glad av. Absolutt! Jeg gjør stadig tidsreiser tilbake til gamle bangers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. august #7045 Del Skrevet 25. august Det tar jeg meg en iskald vørterøl på og det blir jeg også glad av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. august #7046 Del Skrevet 25. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det tar jeg meg en iskald vørterøl på og det blir jeg også glad av. Vørterøl er smooth det. Men Børre foretrekker leverkrympende og fordummende toksiner i sin läsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. august #7047 Del Skrevet 25. august Raper så fryktelig av vørteren, men det er jo godt å bli kvitt det...og da blir jeg glad av det også. Kos deg med tungtvannet ditt du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. august #7048 Del Skrevet 25. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Raper så fryktelig av vørteren, men det er jo godt å bli kvitt det...og da blir jeg glad av det også. Kos deg med tungtvannet ditt du. En god rap er så undervurdert. Det er jo rene massasjen for halsen og den ultimate isbryteren i et dødt selskap 😁 "Tungtvann". En fantastisk eufemisme som jeg umiddelbart adopterer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. august #7049 Del Skrevet 25. august Fekk ordna ferdig nokre byråkratiske greier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. august #7050 Del Skrevet 25. august Capazitet skrev (Akkurat nå): Fekk ordna ferdig nokre byråkratiske greier Kudos! Det tok en halv mannsalder vil jeg tro.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. august #7051 Del Skrevet 25. august Denne hyggelige samtalen gjør meg også glad. Kos deg med uttrykket; Børre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. august #7052 Del Skrevet 25. august Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Denne hyggelige samtalen gjør meg også glad. Kos deg med uttrykket; Børre. Det finnes en stor brøk av en verden der ute som kun er ute etter å gjøre Hoppe glad. Slipp den inn, amiga ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. august #7053 Del Skrevet 26. august Å sitte på samme venterom som Tobias Santelmann 😍 Kjekk mann altså… 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. september #7054 Del Skrevet 1. september Min bedre halvdel var min paracet♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. september #7055 Del Skrevet 1. september Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Min bedre halvdel var min paracet♥️ Det var noe av det søteste jeg har hørt på lenge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Girl Skrevet 2. september #7056 Del Skrevet 2. september Fikk en pakke i posten, gave til meg fra meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 2. september #7057 Del Skrevet 2. september Det regnet faktisk ikke idag🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober #7058 Del Skrevet 4. oktober Morgensvøm 06.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. oktober #7059 Del Skrevet 4. oktober Frøkenfryden skrev (12 timer siden): Morgensvøm 06.00 Høres så deilig ut å være sånn morgenfriskus ☺️ Klarer ikke å trene om morgenen jeg. Er fragilt persilleblad før klokka 8. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 13. oktober #7060 Del Skrevet 13. oktober Synge. Og god prat 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå