Kassettspiller Skrevet 9. august #6961 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Finnes virkelig melkemenn alá karer som leverer melk på dørene enda?? Mjølkemannen på bygda er han som henter melka hos bonden i lastebil. Han ser vanligvis sånn ut ; Jeg tror Tine er selskapet som driver det. Det er visst mange regler som gjør at man ikke kan hente direkte fra bonden lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 9. august #6962 Del Skrevet 9. august Det som har gjort meg glad i dag er at jeg fullførte en oppgave jeg gruet meg til, uten hjelp, og at jeg nå har en deilig åpen dag foran meg i morgen. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #6963 Del Skrevet 9. august (endret) Kassettspiller skrev (15 minutter siden): Jeg tror Tine er selskapet som driver det. Det er visst mange regler som gjør at man ikke kan hente direkte fra bonden lenger. Det stemmer. Det er ulovlig å selge upasteurisert melk. Men det hender jeg er hos en av nabogårdene her og "stjeler" melk da. Og bonden har aldri klart å fakke meg 😉 Råmjølk er godt ❤️ Endret 9. august av KnekkeBørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. august #6964 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Det stemmer. Det er ulovlig å selge upasteurisert melk. Men det hender jeg er hos en av nabogårdene her å "stjeler" melk da. Og bonden har aldri klart å fakke meg 😉 Råmjølk er godt ❤️ Bønder er som oftest veldig hyggelige folk så 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #6965 Del Skrevet 9. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Bønder er som oftest veldig hyggelige folk så Stort sett. De er litt som hester, faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #6966 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (1 time siden): Hvem sladret!? Brura Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #6967 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (35 minutter siden): Ikke den typiske melkemannen jeg ser for meg. Farsmelkemannen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. august #6968 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Stort sett. De er litt som hester, faktisk Mennesker kan ligne på dyr på ulike måter, noe som av og til kan virke litt skremmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #6969 Del Skrevet 9. august Cid skrev (1 minutt siden): Brura Åja.. Burde jeg jo ha skjønt. Hu holder jo aldri kjeft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #6970 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Åja.. Burde jeg jo ha skjønt. Hu holder jo aldri kjeft. Du fikk innlegg nummer 6969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. august #6971 Del Skrevet 9. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Mennesker kan ligne på dyr på ulike måter, noe som av og til kan virke litt skremmende. Synes ene dama i dagsrevyen ser ut som en svane. ( ikke slem, hun er vakker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #6972 Del Skrevet 9. august Sola de skrev (Akkurat nå): Synes ene dama i dagsrevyen ser ut som en svane. ( ikke slem, hun er vakker) Hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #6973 Del Skrevet 9. august Cid skrev (3 minutter siden): Farsmelkemannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. august #6974 Del Skrevet 9. august Cid skrev (1 minutt siden): Hvem? Hun har hvitt hår. Litt eldre dame. Husker ikke navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #6975 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): YMCA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #6976 Del Skrevet 9. august Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Mennesker kan ligne på dyr på ulike måter, noe som av og til kan virke litt skremmende. Vi er biologisk sett dyr vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #6977 Del Skrevet 9. august Cid skrev (Akkurat nå): YMCA? It's fun to stay at it har jeg hørt. (Brura som sa det også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. august #6978 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Vi er biologisk sett dyr vi også. Sant, men vi har større intelligens. (noen av oss) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #6979 Del Skrevet 9. august (endret) Cid skrev (8 minutter siden): Du fikk innlegg nummer 6969 Kødder du? Haha! Jaggu faen Endret 9. august av KnekkeBørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. august #6980 Del Skrevet 9. august Sola de skrev (8 minutter siden): Synes ene dama i dagsrevyen ser ut som en svane. ( ikke slem, hun er vakker) Det finnes mange som bruker dyr for å beskrive ansiktstrekkene sine.😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå