Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Persimonsesongen tar visst ikke slutt denne gangen. 3 fine på døra i dag også🥰

Snart er det Pokemonsesong 😜

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Haha😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Den er helårs i min jobb😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Den er helårs i min jobb😉

Hva pokemon eller persimon?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Hva pokemon eller persimon?

Pokemon, det jeg siterte🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falt pladask for en parfyme fra Dolce&Gabbana men 960 kroner for en parfyme jeg ikke trengte synes jeg var drøyt. Så fant jeg i dag parfymen og body lotion i gaveeske på salg til -50%. Hadde og en liten rabattkupong og for samme parfyme endte jeg opp med å betale 425 kroner. Nesten gratis det!

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (5 minutter siden):

Falt pladask for en parfyme fra Dolce&Gabbana men 960 kroner for en parfyme jeg ikke trengte synes jeg var drøyt. Så fant jeg i dag parfymen og body lotion i gaveeske på salg til -50%. Hadde og en liten rabattkupong og for samme parfyme endte jeg opp med å betale 425 kroner. Nesten gratis det!

Det er så billig ar du har nesten ikke råd til å la være :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (46 minutter siden):

Det er så billig ar du har nesten ikke råd til å la være :nikke:

Det var så absolutt min tanke og. Selv HusetsHerre var enig i at det var et godt kjøp.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber veldig med å sette jobbgrenser og forlate åstedet i tide nå. Og blir så glad av tiden det gir meg mellom jobb og middaglaging! To timer der jeg kan spise litt, kanskje lage kaffe, se solnedgang, litt TV. Så fint🥰

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (57 minutter siden):

Jeg tenker du har tjent penger! 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (59 minutter siden):

Jobber veldig med å sette jobbgrenser og forlate åstedet i tide nå. Og blir så glad av tiden det gir meg mellom jobb og middaglaging! To timer der jeg kan spise litt, kanskje lage kaffe, se solnedgang, litt TV. Så fint🥰

Men hei! Før du går. La meg fortelle deg om en drøm jeg hadde. 

Jeg og Alfa fra Sesam stasjon spilte Yatzy, men plutselig befant vi oss i et av de underliggende lagene i stratosfæren. Det var blod overalt og minibankkortet mitt ville plutselig ikke virke.. Så kom det en bever i fra venstre periferi og ba om kviitteringer for ligningsåret 1981.. 

Alfa hadde sokker som føltes ubehagelig og la all skyld over på meg.. Det var omtrent her det hele begynte å gå i utforbakke.. 

Min Mor vant 300,- kroner på bingo i august, og jeg har aldri følt meg bra nok i forhold til de umenneskelige høye kravene en tennisball stiller.. 

Tror du dette er et tegn på at jeg bør fokusere mer på Tv-spill og krangling med fastleger.  Jeg er tross alt en prinsesse og burde få det jeg har krav på av penger, uten å måtte bli kryssforhørt av den merra på Nav.. 

Kanskje du skal ringe hjem å si at du blir en smule forsinket..? 

Endret av KnekkeBørre
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (16 timer siden):

Men hei! Før du går. La meg fortelle deg om en drøm jeg hadde. 

Jeg og Alfa fra Sesam stasjon spilte Yatzy, men plutselig befant vi oss i et av de underliggende lagene i stratosfæren. Det var blod overalt og minibankkortet mitt ville plutselig ikke virke.. Så kom det en bever i fra venstre periferi og ba om kviitteringer for ligningsåret 1981.. 

Alfa hadde sokker som føltes ubehagelig og la all skyld over på meg.. Det var omtrent her det hele begynte å gå i utforbakke.. 

Min Mor vant 300,- kroner på bingo i august, og jeg har aldri følt meg bra nok i forhold til de umenneskelige høye kravene en tennisball stiller.. 

Tror du dette er et tegn på at jeg bør fokusere mer på Tv-spill og krangling med fastleger.  Jeg er tross alt en prinsesse og burde få det jeg har krav på av penger, uten å måtte bli kryssforhørt av den merra på Nav.. 

Kanskje du skal ringe hjem å si at du blir en smule forsinket..? 

Jeg måtte gå men håper psykoseposten var grei med deg😁

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å bestille et nytt puslespill. Jeg har aldri bestilt puslespill, men falt for motivet i en tilfeldig facebookannonse

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettingtøy og tur på sexklubb👏👏👏 har vært blid som ei lærke hele uka og gleder meg så mye👏👏👏

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, KnekkeBørre said:

@FrankDrebin 2 1/2 har gitt meg glede idag. 

Begynt å se Police Squad på nytt og ledd meg inkontinent. 

Fy faen for en høyklasse! 

En herlig serie. :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (Akkurat nå):

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (12 minutter siden):

Morsomt når han skurken faller ned fra tribunen og blir flat som en pannekake :ler: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...