Cid Skrevet 7. januar #6661 Del Skrevet 7. januar Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Persimonsesongen tar visst ikke slutt denne gangen. 3 fine på døra i dag også🥰 Snart er det Pokemonsesong 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. januar #6662 Del Skrevet 7. januar Cid skrev (Akkurat nå): Snart er det Pokemonsesong 😜 Haha😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. januar #6663 Del Skrevet 7. januar Cid skrev (Akkurat nå): Snart er det Pokemonsesong 😜 Den er helårs i min jobb😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar #6664 Del Skrevet 7. januar Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Den er helårs i min jobb😉 Hva pokemon eller persimon? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. januar #6665 Del Skrevet 7. januar Cid skrev (2 minutter siden): Hva pokemon eller persimon? Pokemon, det jeg siterte🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. januar #6666 Del Skrevet 10. januar Falt pladask for en parfyme fra Dolce&Gabbana men 960 kroner for en parfyme jeg ikke trengte synes jeg var drøyt. Så fant jeg i dag parfymen og body lotion i gaveeske på salg til -50%. Hadde og en liten rabattkupong og for samme parfyme endte jeg opp med å betale 425 kroner. Nesten gratis det! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #6667 Del Skrevet 10. januar MarianneE skrev (5 minutter siden): Falt pladask for en parfyme fra Dolce&Gabbana men 960 kroner for en parfyme jeg ikke trengte synes jeg var drøyt. Så fant jeg i dag parfymen og body lotion i gaveeske på salg til -50%. Hadde og en liten rabattkupong og for samme parfyme endte jeg opp med å betale 425 kroner. Nesten gratis det! Det er så billig ar du har nesten ikke råd til å la være 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stabbursmusa Skrevet 10. januar #6668 Del Skrevet 10. januar At favorittlaget Vipers vant kampen mot Larvik🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. januar #6669 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (46 minutter siden): Det er så billig ar du har nesten ikke råd til å la være Det var så absolutt min tanke og. Selv HusetsHerre var enig i at det var et godt kjøp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. januar #6670 Del Skrevet 10. januar Jobber veldig med å sette jobbgrenser og forlate åstedet i tide nå. Og blir så glad av tiden det gir meg mellom jobb og middaglaging! To timer der jeg kan spise litt, kanskje lage kaffe, se solnedgang, litt TV. Så fint🥰 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. januar #6671 Del Skrevet 10. januar MarianneE skrev (57 minutter siden): Falt pladask for en parfyme fra Dolce&Gabbana men 960 kroner for en parfyme jeg ikke trengte synes jeg var drøyt. Så fant jeg i dag parfymen og body lotion i gaveeske på salg til -50%. Hadde og en liten rabattkupong og for samme parfyme endte jeg opp med å betale 425 kroner. Nesten gratis det! Jeg tenker du har tjent penger! 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #6672 Del Skrevet 10. januar (endret) Frøkenfryden skrev (59 minutter siden): Jobber veldig med å sette jobbgrenser og forlate åstedet i tide nå. Og blir så glad av tiden det gir meg mellom jobb og middaglaging! To timer der jeg kan spise litt, kanskje lage kaffe, se solnedgang, litt TV. Så fint🥰 Men hei! Før du går. La meg fortelle deg om en drøm jeg hadde. Jeg og Alfa fra Sesam stasjon spilte Yatzy, men plutselig befant vi oss i et av de underliggende lagene i stratosfæren. Det var blod overalt og minibankkortet mitt ville plutselig ikke virke.. Så kom det en bever i fra venstre periferi og ba om kviitteringer for ligningsåret 1981.. Alfa hadde sokker som føltes ubehagelig og la all skyld over på meg.. Det var omtrent her det hele begynte å gå i utforbakke.. Min Mor vant 300,- kroner på bingo i august, og jeg har aldri følt meg bra nok i forhold til de umenneskelige høye kravene en tennisball stiller.. Tror du dette er et tegn på at jeg bør fokusere mer på Tv-spill og krangling med fastleger. Jeg er tross alt en prinsesse og burde få det jeg har krav på av penger, uten å måtte bli kryssforhørt av den merra på Nav.. Kanskje du skal ringe hjem å si at du blir en smule forsinket..? Endret 10. januar av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. januar #6673 Del Skrevet 11. januar KnekkeBørre skrev (16 timer siden): Men hei! Før du går. La meg fortelle deg om en drøm jeg hadde. Jeg og Alfa fra Sesam stasjon spilte Yatzy, men plutselig befant vi oss i et av de underliggende lagene i stratosfæren. Det var blod overalt og minibankkortet mitt ville plutselig ikke virke.. Så kom det en bever i fra venstre periferi og ba om kviitteringer for ligningsåret 1981.. Alfa hadde sokker som føltes ubehagelig og la all skyld over på meg.. Det var omtrent her det hele begynte å gå i utforbakke.. Min Mor vant 300,- kroner på bingo i august, og jeg har aldri følt meg bra nok i forhold til de umenneskelige høye kravene en tennisball stiller.. Tror du dette er et tegn på at jeg bør fokusere mer på Tv-spill og krangling med fastleger. Jeg er tross alt en prinsesse og burde få det jeg har krav på av penger, uten å måtte bli kryssforhørt av den merra på Nav.. Kanskje du skal ringe hjem å si at du blir en smule forsinket..? Jeg måtte gå men håper psykoseposten var grei med deg😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. januar #6674 Del Skrevet 12. januar Å bestille et nytt puslespill. Jeg har aldri bestilt puslespill, men falt for motivet i en tilfeldig facebookannonse 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. januar #6675 Del Skrevet 13. januar Morgensvøm💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 13. januar #6676 Del Skrevet 13. januar Nettingtøy og tur på sexklubb👏👏👏 har vært blid som ei lærke hele uka og gleder meg så mye👏👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. januar #6677 Del Skrevet 13. januar @FrankDrebin 2 1/2 har gitt meg glede idag. Begynt å se Police Squad på nytt og ledd meg inkontinent. Fy faen for en høyklasse! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 13. januar #6678 Del Skrevet 13. januar 4 minutter siden, KnekkeBørre said: @FrankDrebin 2 1/2 har gitt meg glede idag. Begynt å se Police Squad på nytt og ledd meg inkontinent. Fy faen for en høyklasse! En herlig serie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. januar #6679 Del Skrevet 13. januar FrankDrebin 2 1/2 skrev (Akkurat nå): En herlig serie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #6680 Del Skrevet 13. januar FrankDrebin 2 1/2 skrev (12 minutter siden): En herlig serie. Morsomt når han skurken faller ned fra tribunen og blir flat som en pannekake 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå