Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor glad mamma ble av denne turen 😊 

Det har vært en fin tur (ikke at jeg forventet at den skulle bli dårlig), som nesten har gått litt for fort

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Hvor glad mamma ble av denne turen 😊 

Det har vært en fin tur (ikke at jeg forventet at den skulle bli dårlig), som nesten har gått litt for fort

Hvor?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (4 minutter siden):

Tanken på kvelden i går med en flott fyr som tydeligvis klarer å åpne hjertet mitt litt🤩

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...

Fikk julegave av kollegaen som tidvis er pain in the ass. Veldig uventet, og vanvittig hyggelig 🥰

Nå: dårlig samvittighet for å ikke ha noe til henne (selv om hun ikke feirer jul), fordi selv om hun tidvis er veldig plagsom, så setter jeg veldig pris på jobben hun gjør 🥰

IMG_7159.thumb.jpeg.bb094f5f3987800c555acc817433df1c.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (8 timer siden):

Fikk julegave av kollegaen som tidvis er pain in the ass. Veldig uventet, og vanvittig hyggelig 🥰

Nå: dårlig samvittighet for å ikke ha noe til henne (selv om hun ikke feirer jul), fordi selv om hun tidvis er veldig plagsom, så setter jeg veldig pris på jobben hun gjør 🥰

IMG_7159.thumb.jpeg.bb094f5f3987800c555acc817433df1c.jpeg

Ååå koselig! Jeg gir innimellom julegave  til noen kollegaer jeg har satt ekstra pris på å ha i året som gikk, og vil virkelig bare gi fordi jeg vil det. Bryr meg ikke noe om gave i retur. 🙂 Mulig det er sånn for flere👍

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (På 20.12.2023 den 7.30):

Ååå koselig! Jeg gir innimellom julegave  til noen kollegaer jeg har satt ekstra pris på å ha i året som gikk, og vil virkelig bare gi fordi jeg vil det. Bryr meg ikke noe om gave i retur. 🙂 Mulig det er sånn for flere👍

Jeg gjør det samme. En "senterkollega" er et helt fantastisk menneske og jeg kan prate med henne om alt. Noen ganger vet jeg ikke hva jeg skulle gjort uten henne. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er glad i dag etter å ha gjennomført det jeg føler ble en perfekt, stressfri og fin julefeiring med 10 familiemedlemmer rundt bordet. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...