Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å finne ut at kortet mitt er gyldig i 2 år til, og ikke nå til mai, som jeg først trodde. :D 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (3 timer siden):

Å finne ut at kortet mitt er gyldig i 2 år til, og ikke nå til mai, som jeg først trodde. :D 

Hvilket kort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Hvilket kort?

Bankkortet. :)  Det står jo med så liten skrift, og et 5-tall kan fort se ut som et 3-tall eller omvendt, men under kraftig lupe og sterkt lampelys kom sannheten for en dag. ;) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gjør Cassidy Tvillingene glade i dag, er det som alltid gjør oss glade. Det er at @Embla OtheaEr Bestevenninnen vår.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Det som gjør Cassidy Tvillingene glade i dag, er det som alltid gjør oss glade. Det er at @Embla OtheaEr Bestevenninnen vår.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

Love u. 🥰

Endret av Embla Othea
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Love u. 🥰

Cassidy Tvillingene Love You Too Embla.🥰🥰♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 time siden):

At jeg skal bake kake til avdelingen i dag. 🥰

Oi, hva slags kake?

Jeg har også lyst til å lage noe godt. Kanskje en eller annen ostekake som ikke trenger å stekes 🤔 Hvis jeg gidder senere i dag 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 time siden):

At jeg skal bake kake til avdelingen i dag. 🥰

Du har visst blitt bakeren, du :kokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (13 timer siden):

Sånn flaks 😄

Jeg hater å få nye kort for jeg glemmer nemlig alltid å aktivere dem. Og så står jeg plutselig i butikken med et kort som ikke funker 😳

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladepenge skrev (1 time siden):

Oi, hva slags kake?

Jeg har også lyst til å lage noe godt. Kanskje en eller annen ostekake som ikke trenger å stekes 🤔 Hvis jeg gidder senere i dag 😄

Denne: https://www.detsoteliv.no/oppskrift/sjokoladekake-i-langpanne-med-kaffe

Ostekake er jo nydelig da. Godt med litt helgekos. 😍

Boetica skrev (1 time siden):

Du har visst blitt bakeren, du :kokk:

Hihi ja - har plutselig blitt det. Jeg får lov til å bruke treningskjøkkenet to ganger i uka med pleiere og ergoterapeut, og da blir det fort kaker og boller. 😍 Pasienten som både er hobbykonditor og hobbyjurist 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Hihi ja - har plutselig blitt det. Jeg får lov til å bruke treningskjøkkenet to ganger i uka med pleiere og ergoterapeut, og da blir det fort kaker og boller. 😍 Pasienten som både er hobbykonditor og hobbyjurist 😅

Det gir innhold og mening å utvikle seg, lære noe nytt og i tillegg glede andre. Jeg synes det virker som du blomstrer opp når du har disse aktivitetene å henge fingrene i. Godt å se 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (14 minutter siden):

Det gir innhold og mening å utvikle seg, lære noe nytt og i tillegg glede andre. Jeg synes det virker som du blomstrer opp når du har disse aktivitetene å henge fingrene i. Godt å se 😊

Så skjønn du er 🧡

Jeg er enig med @SVK: Du virker som en utrolig sympatisk og hyggelig bruker. ☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han tinderfyren jeg skal treffe over helgen enda ikke har spurt om vi kan gå over til snap 👏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Embla Othea skrev (22 minutter siden):

Denne: https://www.detsoteliv.no/oppskrift/sjokoladekake-i-langpanne-med-kaffe

Ostekake er jo nydelig da. Godt med litt helgekos. 😍

Blir din i nærheten av så saftig som på bildene😋 Eeeeelsker saftige sjokoladekaker💓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (9 minutter siden):

Så skjønn du er 🧡

Jeg er enig med @SVK: Du virker som en utrolig sympatisk og hyggelig bruker. ☺️

Tusen takk, det setter jeg pris på! :blomst2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (4 minutter siden):

Blir din i nærheten av så saftig som på bildene😋 Eeeeelsker saftige sjokoladekaker💓

Hihi, skal ned om 20 min og gjør mitt beste. Fallgruven er stor da, siden den skal serveres til hele avdelingen, både medpasienter og ansatte. «Break a leg», det trenger du, sier Embla til seg selv. 😅

Ja, saftige sjokoladekaker er himmelsk! 🥳

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (11 minutter siden):

Hihi, skal ned om 20 min og gjør mitt beste. Fallgruven er stor da, siden den skal serveres til hele avdelingen, både medpasienter og ansatte. «Break a leg», det trenger du, sier Embla til seg selv. 😅

Ja, saftige sjokoladekaker er himmelsk! 🥳

Masse lykke til👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...