Ciaran og Ciara Skrevet 13. april 2023 #6101 Del Skrevet 13. april 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): TY. Love u. ❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 13. april 2023 #6102 Del Skrevet 13. april 2023 Å finne ut at kortet mitt er gyldig i 2 år til, og ikke nå til mai, som jeg først trodde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. april 2023 #6103 Del Skrevet 13. april 2023 FrankDrebin skrev (3 timer siden): Å finne ut at kortet mitt er gyldig i 2 år til, og ikke nå til mai, som jeg først trodde. Hvilket kort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 13. april 2023 #6104 Del Skrevet 13. april 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Hvilket kort? Bankkortet. Det står jo med så liten skrift, og et 5-tall kan fort se ut som et 3-tall eller omvendt, men under kraftig lupe og sterkt lampelys kom sannheten for en dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. april 2023 #6105 Del Skrevet 14. april 2023 At jeg skal bake kake til avdelingen i dag. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april 2023 #6106 Del Skrevet 14. april 2023 Det som gjør Cassidy Tvillingene glade i dag, er det som alltid gjør oss glade. Det er at @Embla OtheaEr Bestevenninnen vår.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. april 2023 #6107 Del Skrevet 14. april 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Det som gjør Cassidy Tvillingene glade i dag, er det som alltid gjør oss glade. Det er at @Embla OtheaEr Bestevenninnen vår.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Love u. 🥰 Endret 14. april 2023 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april 2023 #6108 Del Skrevet 14. april 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Love u. 🥰 Cassidy Tvillingene Love You Too Embla.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 14. april 2023 #6109 Del Skrevet 14. april 2023 Jeg er glad fordi det er fredag 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 14. april 2023 #6110 Del Skrevet 14. april 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): At jeg skal bake kake til avdelingen i dag. 🥰 Oi, hva slags kake? Jeg har også lyst til å lage noe godt. Kanskje en eller annen ostekake som ikke trenger å stekes 🤔 Hvis jeg gidder senere i dag 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 14. april 2023 #6111 Del Skrevet 14. april 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): At jeg skal bake kake til avdelingen i dag. 🥰 Du har visst blitt bakeren, du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 14. april 2023 #6112 Del Skrevet 14. april 2023 FrankDrebin skrev (13 timer siden): Å finne ut at kortet mitt er gyldig i 2 år til, og ikke nå til mai, som jeg først trodde. Sånn flaks 😄 Jeg hater å få nye kort for jeg glemmer nemlig alltid å aktivere dem. Og så står jeg plutselig i butikken med et kort som ikke funker 😳 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. april 2023 #6113 Del Skrevet 14. april 2023 Sjokoladepenge skrev (1 time siden): Oi, hva slags kake? Jeg har også lyst til å lage noe godt. Kanskje en eller annen ostekake som ikke trenger å stekes 🤔 Hvis jeg gidder senere i dag 😄 Denne: https://www.detsoteliv.no/oppskrift/sjokoladekake-i-langpanne-med-kaffe Ostekake er jo nydelig da. Godt med litt helgekos. 😍 Boetica skrev (1 time siden): Du har visst blitt bakeren, du Hihi ja - har plutselig blitt det. Jeg får lov til å bruke treningskjøkkenet to ganger i uka med pleiere og ergoterapeut, og da blir det fort kaker og boller. 😍 Pasienten som både er hobbykonditor og hobbyjurist 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 14. april 2023 #6114 Del Skrevet 14. april 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Hihi ja - har plutselig blitt det. Jeg får lov til å bruke treningskjøkkenet to ganger i uka med pleiere og ergoterapeut, og da blir det fort kaker og boller. 😍 Pasienten som både er hobbykonditor og hobbyjurist 😅 Det gir innhold og mening å utvikle seg, lære noe nytt og i tillegg glede andre. Jeg synes det virker som du blomstrer opp når du har disse aktivitetene å henge fingrene i. Godt å se 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. april 2023 #6115 Del Skrevet 14. april 2023 Boetica skrev (14 minutter siden): Det gir innhold og mening å utvikle seg, lære noe nytt og i tillegg glede andre. Jeg synes det virker som du blomstrer opp når du har disse aktivitetene å henge fingrene i. Godt å se 😊 Så skjønn du er 🧡 Jeg er enig med @SVK: Du virker som en utrolig sympatisk og hyggelig bruker. ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 14. april 2023 #6116 Del Skrevet 14. april 2023 At han tinderfyren jeg skal treffe over helgen enda ikke har spurt om vi kan gå over til snap 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 14. april 2023 #6117 Del Skrevet 14. april 2023 Embla Othea skrev (22 minutter siden): Denne: https://www.detsoteliv.no/oppskrift/sjokoladekake-i-langpanne-med-kaffe Ostekake er jo nydelig da. Godt med litt helgekos. 😍 Hihi ja - har plutselig blitt det. Jeg får lov til å bruke treningskjøkkenet to ganger i uka med pleiere og ergoterapeut, og da blir det fort kaker og boller. 😍 Pasienten som både er hobbykonditor og hobbyjurist 😅 Blir din i nærheten av så saftig som på bildene😋 Eeeeelsker saftige sjokoladekaker💓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 14. april 2023 #6118 Del Skrevet 14. april 2023 Embla Othea skrev (9 minutter siden): Så skjønn du er 🧡 Jeg er enig med @SVK: Du virker som en utrolig sympatisk og hyggelig bruker. ☺️ Tusen takk, det setter jeg pris på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. april 2023 #6119 Del Skrevet 14. april 2023 Fighter83 skrev (4 minutter siden): Blir din i nærheten av så saftig som på bildene😋 Eeeeelsker saftige sjokoladekaker💓 Hihi, skal ned om 20 min og gjør mitt beste. Fallgruven er stor da, siden den skal serveres til hele avdelingen, både medpasienter og ansatte. «Break a leg», det trenger du, sier Embla til seg selv. 😅 Ja, saftige sjokoladekaker er himmelsk! 🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 14. april 2023 #6120 Del Skrevet 14. april 2023 Embla Othea skrev (11 minutter siden): Hihi, skal ned om 20 min og gjør mitt beste. Fallgruven er stor da, siden den skal serveres til hele avdelingen, både medpasienter og ansatte. «Break a leg», det trenger du, sier Embla til seg selv. 😅 Ja, saftige sjokoladekaker er himmelsk! 🥳 Masse lykke til👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå