Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Kvakkekyllingen said:

Koselig 🥰 Babyer er så søte 😀 

4 minutter siden, Entern said:

Ååååå jaaaa 👶☺️

Ja! Blir helt myk innvendig og herlig avslappet av babykos, selv om han her var litt urolig i dag. :hjerte:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kruset skrev (11 minutter siden):

Ja! Blir helt myk innvendig og herlig avslappet av babykos, selv om han her var litt urolig i dag. :hjerte:

Ja jeg og, babyer og småbarn gjør meg så glad 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg glad av øl🍺🍻

Men egentlig er jeg glad fordi jeg får fast stilling 🥳🥳🥳🥳🥳🥳

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt på en gang. Betale mamma tilbake for medisinene jeg skulle prøve, som var dyre idag. Fikk 1300,- i lønn, da jeg jobber som fritidsskontakt. Inkl måtte ha kattesand, sugekopp, snus (pleier og bestille 15 bokser for under 1000,- men var nå tomt i kjøleskapet for det) samt noe billig mat. 💸💸

Heldigvis snudde dagen. Holder på med full opprydding i leiligheten. Sortert, system, omtrent vaska ned leiligheten. Og dassen tetta seg sist uke, da jeg var uheldig og hadde hårfangeren i vaskebøtta og helte ut vannet i do - med den oppi. På ren automatikk, trakk jeg ned.. 🙈 Lånte sugekopp av huseier, den var kjempegammel og porøs, så den sprakk når jeg fikk åpna doen. Nå i forrigårs, trakk jeg ned og da rant det plutselig over.. 🙃 Fikk ordna sugekopp idag og på to press nedi, så nå fungerer den som den skal. Haha, små gleder🙈 

Har og fått orden på soverommet, da jeg ikke har bod. Soverommet har (og er enda) lagringsplass for ting. Fått nå mange esker i et av klesskapene, mer system og da mer plass oppå skapene, rydda et hjørne som sto en kommode der, den parkerte jeg på badet. Hang opp det jeg kunne henge opp med et par esker under på en okei ryddig måte. Hengt opp bilder som jeg har tenkt på kjempelenge. Nå er soverommet mitt ganske koselig uten masse rot. 😊 Og vaska og fått system i alle skuffer og skap på kjøkkenet. 

Sånn må til når man flytter inn i sykdomstilstand. Er 3.5.år siden, men først nå jeg er god nok til og ta slike prosjekter, slik jeg gjorde som før jeg ble syk🧡 Absolutt en god følelse og kjenne seg igjen, gjør ting som før, og sånn. Veldig herlig. 

Så nå har jeg meg en tuborg grønn, som jeg kjøpte på jentetur til Danmark for et par uker siden. 💚 Aldri sett denne leiligheten så koselig før og at det er MEG og MITT hjem 🧡💚

Snapchat-728101138.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (56 minutter siden):

Nå er jeg glad av øl🍺🍻

Gratulerer med jobben, @Entern Vel fortjent 🏆:hjerte::bukker:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

Nå er jeg glad av øl🍺🍻

Gratulerer! 🤩🙌🏻 Hvilken jobb er det du jobber med? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maestro skrev (2 timer siden):

Gratulerer! 🤩🙌🏻 Hvilken jobb er det du jobber med? 😊

Tvillingsjel skrev (3 timer siden):

Gratulerer med jobben, @Entern Vel fortjent 🏆:hjerte::bukker:

Takk 😁😁😁😆😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (6 timer siden):

Alt på en gang. Betale mamma tilbake for medisinene jeg skulle prøve, som var dyre idag. Fikk 1300,- i lønn, da jeg jobber som fritidsskontakt. Inkl måtte ha kattesand, sugekopp, snus (pleier og bestille 15 bokser for under 1000,- men var nå tomt i kjøleskapet for det) samt noe billig mat. 💸💸

Heldigvis snudde dagen. Holder på med full opprydding i leiligheten. Sortert, system, omtrent vaska ned leiligheten. Og dassen tetta seg sist uke, da jeg var uheldig og hadde hårfangeren i vaskebøtta og helte ut vannet i do - med den oppi. På ren automatikk, trakk jeg ned.. 🙈 Lånte sugekopp av huseier, den var kjempegammel og porøs, så den sprakk når jeg fikk åpna doen. Nå i forrigårs, trakk jeg ned og da rant det plutselig over.. 🙃 Fikk ordna sugekopp idag og på to press nedi, så nå fungerer den som den skal. Haha, små gleder🙈 

Har og fått orden på soverommet, da jeg ikke har bod. Soverommet har (og er enda) lagringsplass for ting. Fått nå mange esker i et av klesskapene, mer system og da mer plass oppå skapene, rydda et hjørne som sto en kommode der, den parkerte jeg på badet. Hang opp det jeg kunne henge opp med et par esker under på en okei ryddig måte. Hengt opp bilder som jeg har tenkt på kjempelenge. Nå er soverommet mitt ganske koselig uten masse rot. 😊 Og vaska og fått system i alle skuffer og skap på kjøkkenet. 

Sånn må til når man flytter inn i sykdomstilstand. Er 3.5.år siden, men først nå jeg er god nok til og ta slike prosjekter, slik jeg gjorde som før jeg ble syk🧡 Absolutt en god følelse og kjenne seg igjen, gjør ting som før, og sånn. Veldig herlig. 

Så nå har jeg meg en tuborg grønn, som jeg kjøpte på jentetur til Danmark for et par uker siden. 💚 Aldri sett denne leiligheten så koselig før og at det er MEG og MITT hjem 🧡💚

Snapchat-728101138.jpg

Så flink du er 😊 Nå ble jeg inspirert til å rydde boden min 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (9 timer siden):

Nå er jeg glad av øl🍺🍻

:hoppe:

Endret av Embla Othea
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant igjen diamantsmykkene mine som har vært borte i flere måneder. Var redd de hadde gått i støvsugeren, så nå er jeg glad! 😃

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (55 minutter siden):

Jeg fant igjen diamantsmykkene mine som har vært borte i flere måneder. Var redd de hadde gått i støvsugeren, så nå er jeg glad! 😃

🥳🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (5 timer siden):

Så flink du er 😊 Nå ble jeg inspirert til å rydde boden min 👍

Takk! Var godt og få det gjort 😊🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballongfrue

Når man handler alene og skal være hjemme alene i kveld. Da kan jeg handle 700 gram smågodt uten at noen gir meg dømmende blikk😌 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (10 timer siden):

Adam Schjølberg :) Fantastisk morsomt show han har :)

Ja han opptrådte på en fagdag jeg var på i høst, han er utrolig morsom, jeg lo høyt 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LitenOgSkvetten skrev (22 minutter siden):

I dag har jeg fått være med å pynte til og skal være i barnebursdag, det blir gøy!🥳

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LitenOgSkvetten skrev (2 timer siden):

I dag har jeg fått være med å pynte til og skal være i barnebursdag, det blir gøy!🥳

Så koselig! :hoppe:
Gratulerer til bursdagsbarnet!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...