Entern Skrevet 7. februar 2023 #5981 Del Skrevet 7. februar 2023 Embla Othea skrev (50 minutter siden): Jeg ser for meg Hoppe i romantikken. Følelser, mennesket må tilbake til naturen, enkeltindividet, fortida. 🥰 Ja jeg og 🥰 Tror hun og hadde passet godt inn på 60-tallet 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 #5982 Del Skrevet 7. februar 2023 Embla Othea skrev (53 minutter siden): Stemmer det. 🙂 Hvilken tidsepoke liker du best? Og hvilken identifiserer du deg med? Jeg liker best realismen - brutalt ærlig og skildring av skyggesidene i samfunnet samfunn viktige samfunnsmessige temaer. 🙂 Av kunstepokene/-bevegelsene liker jeg best symbolismen, fra sent 1800-tall t.o.m. 1. verdenskrig. Den var en reaksjon mot realismen bl.a. og var veldig romantisk. Det inkluderer også prerafaelittene og Art Nouveau 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 7. februar 2023 #5983 Del Skrevet 7. februar 2023 Yrende fugleliv etter mat på fuglebrettet.Hjemmelaget brød til fokost og nytraktet kaffe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2023 #5984 Del Skrevet 7. februar 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Jeg ser for meg Hoppe i romantikken. Følelser, mennesket må tilbake til naturen, enkeltindividet, fortida. 🥰 Nemlig. Der har vi meg gitt. Entern skrev (19 minutter siden): Ja jeg og 🥰 Tror hun og hadde passet godt inn på 60-tallet 🥰 Pis`n løv! ☮️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 #5985 Del Skrevet 7. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nemlig. Der har vi meg gitt. Pis`n løv! ☮️ Hei Hoppe 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 #5986 Del Skrevet 7. februar 2023 Bælfeit skrev (3 minutter siden): Yrende fugleliv etter mat på fuglebrettet.Hjemmelaget brød til fokost og nytraktet kaffe. Koselig 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 7. februar 2023 #5987 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Koselig 😊 Små gleder:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2023 #5988 Del Skrevet 7. februar 2023 Heisann, Entern. Står til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 #5989 Del Skrevet 7. februar 2023 Bælfeit skrev (Akkurat nå): Små gleder:) Små gleder er kjempeviktige 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2023 #5990 Del Skrevet 7. februar 2023 Bælfeit skrev (1 minutt siden): Det var da et negativt kallenavn. Jeg hadde ønsket meg et mere positivt ett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 #5991 Del Skrevet 7. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Heisann, Entern. Står til? Ja ganske bra Håper det står bra til med deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. februar 2023 #5992 Del Skrevet 7. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Nemlig. Der har vi meg gitt. Pis`n løv! ☮️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. februar 2023 #5993 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (28 minutter siden): Av kunstepokene/-bevegelsene liker jeg best symbolismen, fra sent 1800-tall t.o.m. 1. verdenskrig. Den var en reaksjon mot realismen bl.a. og var veldig romantisk. Det inkluderer også prerafaelittene og Art Nouveau Har du sett @Rumle sin avatar? Er ikke det prerafaelitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. februar 2023 #5994 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (38 minutter siden): Ja jeg og 🥰 Tror hun og hadde passet godt inn på 60-tallet 🥰 Mhm. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2023 #5995 Del Skrevet 7. februar 2023 Jo. @Rumles bilde henger dessuten i min gang og et annet på mitt soverom. Liker stilen veldig godt. Avslappende stemninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 #5996 Del Skrevet 7. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Har du sett @Rumle sin avatar? Er ikke det prerafaelitt? Ja det stemmer, det er det, det er dette maleriet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 #5997 Del Skrevet 7. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jo. @Rumles bilde henger dessuten i min gang og et annet på mitt soverom. Liker stilen veldig godt. Avslappende stemninger. Jeg og liker den stilen kjempegodt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. februar 2023 #5998 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det stemmer, det er det, det er dette maleriet Veldig fint! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2023 #5999 Del Skrevet 7. februar 2023 Jeg tilhører egentlig Prehoppelittene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. februar 2023 #6000 Del Skrevet 7. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg tilhører egentlig Prehoppelittene. Funny guy. 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå