Entern Skrevet 6. februar 2023 #5961 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Er du irsk egentlig? 🙂 Nei dessverre 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #5962 Del Skrevet 6. februar 2023 (endret) Entern skrev (Akkurat nå): Nei dessverre 😟 Skjønner. 🙂 Du kommer fra de dype skoger på Lillehammer? 🤪 Endret 6. februar 2023 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #5963 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Skjønner. 🙂 Du kommer fra de dype skoger på Lillehammer? 🤪 Jepp 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #5964 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (48 minutter siden): Jepp 😒 Er det noe å sutre over aa 🤨 Lillehammer er sikkert kos det aa. Jeg forbinder det med råning da men 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #5965 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (8 minutter siden): Er det noe å sutre over aa 🤨 Lillehammer er sikkert kos det aa. Jeg forbinder det med råning da men 🤓 Ja da fin by 🏡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #5966 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (11 minutter siden): Ja da fin by 🏡 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #5967 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (10 minutter siden): 🥰 Var på kunstutstilling med fattern i helga 🥰 mange fine bilder 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #5968 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Var på kunstutstilling med fattern i helga 🥰 mange fine bilder 🥰 Så koselig 🥰 Hva slags bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 7. februar 2023 #5969 Del Skrevet 7. februar 2023 Har popcorn her hos meg OG kan ha røde negler i ett par dager👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 #5970 Del Skrevet 7. februar 2023 Embla Othea skrev (14 timer siden): Så koselig 🥰 Hva slags bilder? Det var bilder av en estisk maler som het Mägi, han er Estlands største maler. Minnet litt om Munch. Veldig fine bilder, særlig naturmaleriene 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. februar 2023 #5971 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (52 minutter siden): Det var bilder av en estisk maler som het Mägi, han er Estlands største maler. Minnet litt om Munch. Veldig fine bilder, særlig naturmaleriene 😊 De var veldig fine! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 #5972 Del Skrevet 7. februar 2023 Embla Othea skrev (7 minutter siden): De var veldig fine! 🥰 Glad du og likte dem 🥰 Jeg falt totalt for dem 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. februar 2023 #5973 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Glad du og likte dem 🥰 Jeg falt totalt for dem 🥰 Det skjønner jeg. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 #5974 Del Skrevet 7. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Det skjønner jeg. 🥰 Likte veldig godt stilen hans 🥰 ekstra artig at bildene hans ser ganske annerledes ut på avstand og close up, de er fantastisk bra malt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. februar 2023 #5975 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Likte veldig godt stilen hans 🥰 ekstra artig at bildene hans ser ganske annerledes ut på avstand og close up, de er fantastisk bra malt 😊 Jeg liker veldig godt bilder fra nasjonalromantikken 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 #5976 Del Skrevet 7. februar 2023 (endret) Embla Othea skrev (3 minutter siden): Jeg liker veldig godt bilder fra nasjonalromantikken 🥰 Ja de er også fine, ditto andre romantiske bilder, disse er blant de første store romantiske maleriene: Endret 7. februar 2023 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. februar 2023 #5977 Del Skrevet 7. februar 2023 (endret) Entern skrev (2 minutter siden): Ja de er også fine, ditto andre romantiske bilder, disse er blant de første store romantiske maleriene: Du er jo eksperten på historie men var det ikke nå panteismen gjorde seg sterkt gjeldende? Nærhet til naturen, dens kjærlighet til den osv. Hadde det for et par år siden på vgs men glemt litt. Jeg skrev en komparativ analyse av romantikken og opplysningstiden en gang, en gøy men krevende oppgave. Endret 7. februar 2023 av Embla Othea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 #5978 Del Skrevet 7. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Du er jo eksperten på historie men var det ikke nå panteismen gjorde seg sterkt gjeldende? Nærhet til naturen, dens kjærlighet til den osv. Blant annet ja Den var og en reaksjon mot opplysningstiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. februar 2023 #5979 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Blant annet ja Den var og en reaksjon mot opplysningstiden Stemmer det. 🙂 Hvilken tidsepoke liker du best? Og hvilken identifiserer du deg med? Jeg liker best realismen - brutalt ærlig og skildring av skyggesidene i samfunnet samfunn viktige samfunnsmessige temaer. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. februar 2023 #5980 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Blant annet ja Den var og en reaksjon mot opplysningstiden Jeg ser for meg Hoppe i romantikken. Følelser, mennesket må tilbake til naturen, enkeltindividet, fortida. 🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå