Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #5941 Del Skrevet 6. februar 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Suketter og melk 😊 Mango og fersken er så gode smaker 😋 Er du tedrikker, eller går det mest i kaffe? Så godt. 💕 Drikker sjeldent te. Er en trofast kaffedrikker selv om sykehuskaffen er ekkel. 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #5942 Del Skrevet 6. februar 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Suketter og melk 😊 Mango og fersken er så gode smaker 😋 Er du tedrikker, eller går det mest i kaffe? Mangote er kjempepopulært i England, nærmest en meme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #5943 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Mangote er kjempepopulært i England, nærmest en meme Hva du vet 😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #5944 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hva du vet 😱 Hang med en del briter på det amerikanske forumet jeg hang på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #5945 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Hang med en del briter på det amerikanske forumet jeg hang på Stemmer, du nevnte det. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. februar 2023 #5946 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Så godt. 💕 Drikker sjeldent te. Er en trofast kaffedrikker selv om sykehuskaffen er ekkel. 🤓 Jeg og er kaffoman Men te er en god avveksling om kvelden, så nattesøvnen ikke blir ødelagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #5947 Del Skrevet 6. februar 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Jeg og er kaffoman Men te er en god avveksling om kvelden, så nattesøvnen ikke blir ødelagt. Sant. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. februar 2023 #5948 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Mangote er kjempepopulært i England, nærmest en meme 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #5949 Del Skrevet 6. februar 2023 Boetica skrev (28 minutter siden): 😀 Helt sant! Britene jeg pleide prate med på nett pratet om mangote hele tiden, det var favoritten deres 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. februar 2023 #5950 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (25 minutter siden): Helt sant! Britene jeg pleide prate med på nett pratet om mangote hele tiden, det var favoritten deres 😄 Siden de er en te-nasjon så tipper jeg deres type mango-te er bedre enn den jeg finner på Rema, men den er god den og Jeg tenker jeg skal titte litt rundt neste gang jeg er i London 🧐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #5951 Del Skrevet 6. februar 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Siden de er en te-nasjon så tipper jeg deres type mango-te er bedre enn den jeg finner på Rema, men den er god den og Jeg tenker jeg skal titte litt rundt neste gang jeg er i London 🧐 De har så mye god te i Storbritannia 😊 Men min favoritt-te er Irish Breakfast Tea 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #5952 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (57 minutter siden): De har så mye god te i Storbritannia 😊 Men min favoritt-te er Irish Breakfast Tea 😊 Og irisk frokost 🥳 Fortsatt ikke fått det på sykehuset og kommer nok ikke til å få det i overskuelig fremtid 🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #5953 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Og irisk frokost 🥳 Fortsatt ikke fått det på sykehuset og kommer nok ikke til å få det i overskuelig fremtid 🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #5954 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Pleier du å lage det i helgene eller hører det til sjeldenhetene? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #5955 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Pleier du å lage det i helgene eller hører det til sjeldenhetene? 🙂 Nei for mye jobb, spiser det bare i Irland 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #5956 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Nei for mye jobb, spiser det bare i Irland 😉 Tar nok litt tid å lage det ja 🤪 Er du ofte i Irland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #5957 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Tar nok litt tid å lage det ja 🤪 Er du ofte i Irland? Altfor lenge siden sist 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #5958 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Altfor lenge siden sist 😔 Det kommer. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #5959 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Det kommer. 🥰 Håper jo det 😊 veldig glad i det landet 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #5960 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Håper jo det 😊 veldig glad i det landet 🥰 Er du irsk egentlig? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå