Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Entern skrev (2 timer siden):

Det der er det delte meninger om 🤨

Flere av kjefterne har selv avsporet til den store gullmedaljen 🤨

Men i denne tråden skal vi ikke krangle 🤗

Eller så kan du isteden prøve å være positiv, og bare ignorere ting du ikke liker 🤗

Enig. :hoppe:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (2 timer siden):

De fleste er lei av all den tullete avsporingen rundt om hele sosial prat, vi har flere chatte tråder så hvorfor bruke tråder som ikke er chatte tråder til å chatte i? 

Dette er ikke krangling, bare forteller min opplevelse 😊

Positiv er det jeg har prøvd å være i flere måneder nå men det hjelper lite når jeg kjenner at lysten til å henge på det som en gang var min favoritt del av forumet forsvinner. Det er bra at dere hygger dere her men det er veldig mange brukere som ikke gjør det og som ikke henger her lenger, eneste grunnen til at jeg ikke har forsvunnet helt vekk herfra er pga @Hoppetaujenta men ikke en gang det kan holde meg her mot alt mulig…

Jeg har ikke tenkt å starte en stor debatt ut av dette, jeg lar dette være mitt siste innlegg her og så får dere fortsette som vanlig, ikke noe jeg kan gjøre med det 🙂

De fleste er å ta litt hardt i. Noen har forsvunnet fra sosial prat, andre har kommet til. Det er deres valg. 😉

Det er stort sett hyggelig og inkluderende på sosial prat dersom alle bidrar til det. 🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 timer siden):

Koselige folk på sosialprat 🥰

🥰🥰 Jeg synes det er mye bedre stemning på sosio nå.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Ja kanskje best å si fra på en rolig måte, men hvis man har gått rundt og irritert seg over noe i lengre tid så er det lett for at man sprekker :P Det som skjedde med meg i uinteressant tråden, så nå bare holder jeg meg unna fleste av trådene her istedenfor, synd det har blitt slik gitt

Jeg savner deg i trådene. Hadde blitt lei meg om du slettet deg 💜 Syns det har blitt bedre der etter at den uinteressante tråden ble ryddet. Jeg fikk med meg noe av kranglingen, men ikke alt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som gjør meg glad akkurat nå er at min 15 år gamle pus ligger på stolryggen min og maler meg i øret :ninuskapus: Har hatt henne siden hun var kattunge :katt:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Noe som gjør meg glad akkurat nå er at min 15 år gamle pus ligger på stolryggen min og maler meg i øret :ninuskapus: Har hatt henne siden hun var kattunge :katt:

Det hørtes utrolig koselig ut 😊

...

Å få lov til å slappe av en hel time i badekaret helt alene har gjort meg glad i dag 🙂

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minsten var skikkelig kosete og blid på morgenen.  Jeg har fri i dag.  Gleder meg til besøk og mgp i kveld 😀

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (13 minutter siden):

Så koselig. ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (21 minutter siden):

Åh så koselig ❤️ 15 år gammel, wow! Jeg har en liten pelsdott ved siden av meg selv nå, vi har sett på Ex on the beach i senga av alle ting :D Kaffe og frokost på senga, god start på dagen. Ha en fin lørdag!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladepenge skrev (21 minutter siden):

Det hørtes utrolig koselig ut 😊

...

Å få lov til å slappe av en hel time i badekaret helt alene har gjort meg glad i dag 🙂

Ja, superkos :katt:

Å, høres herlig ut 😻 Ønsker deg en fortsatt fin dag 💜

Embla Othea skrev (12 minutter siden):

Så koselig. ❤️

Jaaaa ♥️ Hun er så god :katt: Ønsker deg en riktig fin dag 💜

Ariannah skrev (2 minutter siden):

Åh så koselig ❤️ 15 år gammel, wow! Jeg har en liten pelsdott ved siden av meg selv nå, vi har sett på Ex on the beach i senga av alle ting :D Kaffe og frokost på senga, god start på dagen. Ha en fin lørdag!

Jaaaa ♥️ Hun har (bank i bordet) aldri vært syk heller. Håper det fortsetter sånn og at hun blir skikkelig gammel 😻

Åååh, så koselig med pelsdott og kaffe og frokost på senga! :katt: Ha en riktig god lørdag du også! 💜

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (26 minutter siden):

Jaaaa ♥️ Hun er så god :katt: Ønsker deg en riktig fin dag 💜

Jaaaa ♥️ Hun har (bank i bordet) aldri vært syk heller. Håper det fortsetter sånn og at hun blir skikkelig gammel 😻

Åååh, så koselig med pelsdott og kaffe og frokost på senga! :katt: Ha en riktig god lørdag du også! 💜

Ligemåde. 💕 Noen planer for helga? 🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Tusen takk 😊 Ha en fin dag, du også!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (5 timer siden):

Ligemåde. 💕 Noen planer for helga? 🙂

Takk 💜 Ingen planer, nei. Har ikke så mange venner og sliter med depresjon og angst, så har sjeldent så mange planer. Så blir bare turer med voffen, kosing med potevenner og labbevenn, YouTube-titting og fjasing her inne som vanlig :) Du da? Håper du får komme hjem på perm i helgene av og til ♥️ Har så vondt av deg som er innlagt så lenge og håper virkelig du blir bedre snart 💕

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (42 minutter siden):

Takk 💜 Ingen planer, nei. Har ikke så mange venner og sliter med depresjon og angst, så har sjeldent så mange planer. Så blir bare turer med voffen, kosing med potevenner og labbevenn, YouTube-titting og fjasing her inne som vanlig :) Du da? Håper du får komme hjem på perm i helgene av og til ♥️ Har så vondt av deg som er innlagt så lenge og håper virkelig du blir bedre snart 💕

Håper du får så gode dager som mulig. Angst og depresjon er jævlig men man må prøve å lage så gode dager som man kan. 🥰

Jeg bor i Kristiansand men jeg er innlagt på Østlandet. Jeg har vært innlagt på lukket psykoseavdeling i over ett år nå og i den perioden har jeg ikke hatt utgang, kun hatt besøk av familie på sykehuset. Det er vanskelig å være innesperret på Gjøkeredet på ubestemt tid men jeg er i gode hender og får hjelp. Det er dessverre mange der ute som ikke får hjelpen de trenger så jeg prøver å se de positive sidene ved å være innlagt. 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (7 minutter siden):

Håper du får så gode dager som mulig. Angst og depresjon er jævlig men man må prøve å lage så gode dager som man kan. 🥰

Jeg bor i Kristiansand men jeg er innlagt på Østlandet. Jeg har vært innlagt på lukket psykoseavdeling i over ett år nå og i den perioden har jeg ikke hatt utgang, kun hatt besøk av familie på sykehuset. Det er vanskelig å være innesperret på Gjøkeredet på ubestemt tid men jeg er i gode hender og får hjelp. Det er dessverre mange der ute som ikke får hjelpen de trenger så jeg prøver å se de positive sidene ved å være innlagt. 💕

Takk 💜 ja, jeg prøver så godt jeg kan. Glad jeg har pusene og hunden, de hjelper meg gjennom dagene. De forstår så mye mer enn man tror :katt:🐶

Huff, trist å høre ❤️ Forstår godt at det er fryktelig vanskelig og jeg håper virkelig du snart blir bedre og frisk nok til å komme hjem. Godt du er i gode hender og får hjelp og godt du får ta imot besøk av og til 💕🤗

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Takk 💜 ja, jeg prøver så godt jeg kan. Glad jeg har pusene og hunden, de hjelper meg gjennom dagene. De forstår så mye mer enn man tror :katt:🐶

Huff, trist å høre ❤️ Forstår godt at det er fryktelig vanskelig og jeg håper virkelig du snart blir bedre og frisk nok til å komme hjem. Godt du er i gode hender og får hjelp og godt du får ta imot besøk av og til 💕🤗

Så bra. Ønsker deg masse god bedring. ❤️

Jeg har det veldig vanskelig men det er godt å være på KG og koble ut sykehushverdagen av og til. 💛

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (55 minutter siden):

Så bra. Ønsker deg masse god bedring. ❤️

Jeg har det veldig vanskelig men det er godt å være på KG og koble ut sykehushverdagen av og til. 💛

Tusen takk og like måte ♥️

Ja, det er ikke lett :klem: Godt å være her og koble ut tankekjøret litt her også 💜

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG ER DET SOL PÅ HIMMELEN! Både i går og i dag har det faktisk vært halvskyet istedetfor grått, overskyet og tåkete som det har vært siden oktober. Synes denne vinteren har vært spesielt mørk og kjip. 

MEN I DAG drypper det fra takene, sola glinser i dråper på trærne, og fuglene skvatrer som besatt! 

DET ER SNART VÅR, DERE! 🌞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...