Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Boetica skrev (35 minutter siden):

Takk, fine fjasefolk 😄 Håper dere får en fin dag :blomst2:

Ligemåde. ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Koselige folk på sosialprat 🥰

Absolutt. Fint det ikke lenger er noen som kjefter når vi kose-moser 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (12 minutter siden):

Enig 😊 kosemose lenge leve 🥳🥳🥳🥳

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (14 minutter siden):

Var vel heller all avsporingen i alle trådene de kjeftet for, kan bli for mye av det gode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Var vel heller all avsporingen i alle trådene de kjeftet for, kan bli for mye av det gode

For min del synes jeg det er ok å si fra om det meste. Jeg reagerer mer på måten det blir gjort på fra enkelte 😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 minutt siden):

For min del synes jeg det er ok å si fra om det meste. Jeg reagerer mer på måten det blir gjort på fra enkelte 😊

Ja kanskje best å si fra på en rolig måte, men hvis man har gått rundt og irritert seg over noe i lengre tid så er det lett for at man sprekker :P Det som skjedde med meg i uinteressant tråden, så nå bare holder jeg meg unna fleste av trådene her istedenfor, synd det har blitt slik gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (12 minutter siden):

Det der er det delte meninger om 🤨

Flere av kjefterne har selv avsporet til den store gullmedaljen 🤨

Men i denne tråden skal vi ikke krangle 🤗

Cid skrev (5 minutter siden):

Ja kanskje best å si fra på en rolig måte, men hvis man har gått rundt og irritert seg over noe i lengre tid så er det lett for at man sprekker :P Det som skjedde med meg i uinteressant tråden, så nå bare holder jeg meg unna fleste av trådene her istedenfor, synd det har blitt slik gitt

Eller så kan du isteden prøve å være positiv, og bare ignorere ting du ikke liker 🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 minutter siden):

Hvis det er noe som stadig irriterer så er det best å holde seg unna, det er jeg enig i. At det kan koke litt over, er vel noe alle kjenner til 😊 Men det var jo ikke deg jeg siktet til, du virker jo bare koselig 😉

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (6 minutter siden):

Det der er det delte meninger om 🤨

Flere av kjefterne har selv avsporet til den store gullmedaljen 🤨

Men i denne tråden skal vi ikke krangle 🤗

Eller så kan du isteden prøve å være positiv, og bare ignorere ting du ikke liker 🤗

De fleste er lei av all den tullete avsporingen rundt om hele sosial prat, vi har flere chatte tråder så hvorfor bruke tråder som ikke er chatte tråder til å chatte i? 

Dette er ikke krangling, bare forteller min opplevelse 😊

Positiv er det jeg har prøvd å være i flere måneder nå men det hjelper lite når jeg kjenner at lysten til å henge på det som en gang var min favoritt del av forumet forsvinner. Det er bra at dere hygger dere her men det er veldig mange brukere som ikke gjør det og som ikke henger her lenger, eneste grunnen til at jeg ikke har forsvunnet helt vekk herfra er pga @Hoppetaujenta men ikke en gang det kan holde meg her mot alt mulig…

Jeg har ikke tenkt å starte en stor debatt ut av dette, jeg lar dette være mitt siste innlegg her og så får dere fortsette som vanlig, ikke noe jeg kan gjøre med det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

De fleste er lei av all den tullete avsporingen rundt om hele sosial prat, vi har flere chatte tråder så hvorfor bruke tråder som ikke er chatte tråder til å chatte i? 

Dette er ikke krangling, bare forteller min opplevelse 😊

Positiv er det jeg har prøvd å være i flere måneder nå men det hjelper lite når jeg kjenner at lysten til å henge på det som en gang var min favoritt del av forumet forsvinner. Det er bra at dere hygger dere her men det er veldig mange brukere som ikke gjør det og som ikke henger her lenger, eneste grunnen til at jeg ikke har forsvunnet helt vekk herfra er pga @Hoppetaujenta men ikke en gang det kan holde meg her mot alt mulig…

Jeg har ikke tenkt å starte en stor debatt ut av dette, jeg lar dette være mitt siste innlegg her og så får dere fortsette som vanlig, ikke noe jeg kan gjøre med det 🙂

Veldig mange er å ta i. Et par tre er en bedre beskrivelse. Selv om det er et par tre som betyr mye for deg.

Det store flertall synes det er helt ok, fint og hyggelig her.

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Boetica skrev (2 timer siden):

Enig. ❤️

Endret av Embla Othea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Hm… 🤨 Det var nok ikke bare avsporinger enkelte ble kjeftet på for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (2 timer siden):

Enig!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...