Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Agent smith skrev (3 timer siden):

Jeg kan se det for meg 😅😆

Tviler ikke! Du og kid burde jo vært der😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvakkekyllingen skrev (11 minutter siden):

Jeg og niesa mi har vært en tur hos pappa/farfar og farfar/oldefar 🥰 Etterpå så vi mange nydelige sommerfugler som koste seg i hagen 🦋🌻

IMG_20220925_133547191_HDR.jpg

Så fint! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (13 minutter siden):

Jeg og niesa mi har vært en tur hos pappa/farfar og farfar/oldefar 🥰 Etterpå så vi mange nydelige sommerfugler som koste seg i hagen 🦋🌻

Har du fortsatt levende oldefar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvakkekyllingen skrev (17 minutter siden):

Nydelig🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt lang tid på å hakke en kilo grønnsaker nå til rødbetsuppe, mens jeg ser tullete romantisk film på TV6. Så koselig🥰

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at den nye lærlingen virkelig vil lære 😄 Han vi har fra før sitter på ræva og viser null interesse, mens han nye står på og gjør det han kan for å lære, og spør gjerne 10 ganger ekstra for å være helt sikker på at han forstår hva han gjør og hvorfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (7 minutter siden):

Det at den nye lærlingen virkelig vil lære 😄 Han vi har fra før sitter på ræva og viser null interesse, mens han nye står på og gjør det han kan for å lære, og spør gjerne 10 ganger ekstra for å være helt sikker på at han forstår hva han gjør og hvorfor

Er du som en sensei for han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (4 minutter siden):

Er du som en sensei for han?

På ingen måte 😛 Han er lærling som tekniker, jeg jobber med regnskap 😛 Men har jo fått min dose erfaring med bankterminaler, så når de andre teknikerne er opptatt, forklarer jeg og lærer bort litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

På ingen måte 😛 Han er lærling som tekniker, jeg jobber med regnskap 😛 Men har jo fått min dose erfaring med bankterminaler, så når de andre teknikerne er opptatt, forklarer jeg og lærer bort litt :)

Det vil si lærermester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Det vil si lærermester :)

Jeg er ikke noe læremester for det 😛 Kan jo noe, men ikke alt han trenger og vite om terminalene. Og han har allerede lært av noen andre, men ville at noen skulle se på mens han gjorde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...