Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er fint å ha hatt en type jobb i 10 år, tryggheten man får da. Jeg glemmer det litt, så kommer nyansatte og jeg skjønner at de stresser og er usikre og lurer på mange ting som jeg er trygg på. Og spør meg om ting og blir imponerte av ting jeg bare gjør litt på automatikk. Fin følelse🙂 Så lærer jeg noe av de nye også som har gjort helt andre ting disse 10 årene👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gode ting er tre? 🤔

* At jeg nådde målet om 105 treningsøkter på ett år. Altså siden 1. september i fjor. Nytt mål: like mange eller fler fra januar-desember i år. Foreløpig er det 72. 

* Jeg er jo litt glad i SoMe. Så la ut et fornøyd-innlegg relatert til treningen, og litt om veien dit. Det gir en liten ekstra boost at veilederen min både skrev et svar om at mange som har trent i mange år ikke kommer opp i det antallet, i tillegg til at han delte innlegget med hvor kult det er når folk setter mål og når de. 

* Denne er litt delt. Dette mennesket som skaper kaos i livet. Jeg har ikke kuttet han, og jeg sliter fortsatt veldig med å gjøre det. Psykologen min tror han har en diagnose, og samtidig er han ikke alltid så smart, eller flink til å tenke seg om. Og vi har en greie som vi har hatt siden vi ble kjent, men som samtidig er feil når situasjonen er slik den er. Den "greia" skjedde igjen idag, og jeg fortalte nok ikke hvor skapet skulle stå, men i hvertfall en kommode. Han beklaget, og jeg poengterte noen vesentlige ting jeg aldri fikk svar på, så jeg tror det gikk inn. Men jeg tror jeg betyr mer for han enn han vil innrømme. Basert på kontakten vi har, og måten den er på. Når det er han som står for det meste av initiativet fordi jeg forsøker trekke meg litt unna.

Jeg vet ikke om glad er det helt rette ordet, men jeg er fornøyd med å ha trampet litt med foten og sagt at selv om jeg liker dette, så er det feil. Det er et bittelite steg i rett retning, og kanskje faktisk velge meg til en forandring. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holdt foredrag for ledere og kollegaer i en liten time i dag. Lydhør interessert forsamling som gav fine tilbakemeldinger🙂💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Kanskje ikke så stort, men med manglende energi sånn generelt, i tillegg til en seig forkjølelse, er jeg glad for at jeg har gjort mye mer enn de små målene jeg satt for dagen - på veldig kort tid 😄 Så da rekker jeg nok å gjøre enda litt til før dagen er over - som vil si enda mindre å gjøre i morgen også 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette er innafor her.. men jeg og Mann lo veldig i dag av dette;

På torget her jeg bor var det klovn som laget sånne ballongdyr. Eller.. Ballongsverd. Problemet var at de var hudfarvede ballonger. Så det så ut som om alle barna gikk rundt med kjempepeniser i hånda. Herregud som jeg lo😂🙈

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Jeg vet ikke om dette er innafor her.. men jeg og Mann lo veldig i dag av dette;

På torget her jeg bor var det klovn som laget sånne ballongdyr. Eller.. Ballongsverd. Problemet var at de var hudfarvede ballonger. Så det så ut som om alle barna gikk rundt med kjempepeniser i hånda. Herregud som jeg lo😂🙈

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøkenfryden skrev (10 timer siden):

Kanskje du har lest for mye Freud 😆🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Frøkenfryden skrev (14 timer siden):

Jeg kan se det for meg 😅😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen

Jeg og niesa mi har vært en tur hos pappa/farfar og farfar/oldefar 🥰 Etterpå så vi mange nydelige sommerfugler som koste seg i hagen 🦋🌻

IMG_20220925_133547191_HDR.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...