Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Glemte helt å si hvor glad jeg ble fredag da jeg oppdaget at jeg har to ferieuker igjen etter sommeren er over. Oh lala🥳

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på Rammstein til lørdag, og jeg har feuerzone billett - altså rett foran scenen 🙈 :yvonne:

Note to selv: Kjøp ørepropper 🙈

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (På 23.7.2022 den 4.19):

Det er noe med fugler som gjør meg veldig skeptisk. De ser klumpete og rare ut, men plutselig flyr de, de har ingen blærekontroll. Jeg tenker nei!

Pluss at de er dinosaurer 🦖🦖🦖🦖🦖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Heh

Jeg er glad i dem likevel, fuglesang på morgen🌿en er det hyggeligste jeg vet, ved siden av fuglesang på kvelden og om natten da🐧🐧🐦🐦🐤🐤🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

Jeg er glad i dem likevel, fuglesang på morgen🌿en er det hyggeligste jeg vet, ved siden av fuglesang på kvelden og om natten da🐧🐧🐦🐦🐤🐤🤗

Bra for deg 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (3 timer siden):

Pluss at de er dinosaurer 🦖🦖🦖🦖🦖

Hadde det ikke fantes biologiske beviser for at dinosaurer har eksistert, hadde jeg ikke trodd på det, i likhet med fugler. De overlever nok oss ved å tasse rundt og fly uventet i stedet for å poste ting på internett, men om de blir utryddet, hadde mitt fremtidige sølvfoliebelagte selv, tenkt at det høres veldig rart ut 🤔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma kom hjem fra ferie inatt. Så var jeg en tur innom for en kopp kaffe og høre hvordan hun har hatt det. Fikk en GUL❤️🤩 lommebok som en liten gave. Jeg elsker gul, å trengte en ny så det var hyggelig ❤️ Setter mer pris på omtanke enn hva ting koster. Er lett og glede ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (Akkurat nå):

Mamma kom hjem fra ferie inatt. Så var jeg en tur innom for en kopp kaffe og høre hvordan hun har hatt det. Fikk en GUL❤️🤩 lommebok som en liten gave. Jeg elsker gul, å trengte en ny så det var hyggelig ❤️ Setter mer pris på omtanke enn hva ting koster. Er lett og glede ☺️

Mødre er best ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Mødre er best ♥️

Ja, mamma er min helt i hverdagen. Sterk og tøff dame med ben i nesa. Hun er bestest i verden ❤️☺️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (2 minutter siden):

Ja, mamma er min helt i hverdagen. Sterk og tøff dame med ben i nesa. Hun er bestest i verden ❤️☺️

Prater med moren min daglig og treffes ofte, vi har dårlig humor og er begge veldig tullete 😄 gruer meg veldig til den dagen hun ikke er her mer :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (1 minutt siden):

I dag var jeg med familien og så kom søsteren min med tanteungene på besøk. Det yngste barnet har nå lært å gå. Han er så skjønn. 🥺❤️

Sikkert kjekt å ha deg som Tante :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvillingsjel skrev (Akkurat nå):

I dag var jeg med familien og så kom søsteren min med tanteungene på besøk. Det yngste barnet har nå lært å gå. Han er så skjønn. 🥺❤️

Åh, det er så hyggelig med tantebarn ❤️ Jeg har to nieser. Er tantes jenter det ☺️ Har ikke egne barn enda, så har og bruker mye tid med dem. Hun eldste nærmer seg 12 og er travel med venninner, men har henne med på cafe og kjøpesenter innimellom. Om vi ikke kjøper noe, så synes hun at det er hyggelig og få være med meg dit. ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (2 minutter siden):

Prater med moren min daglig og treffes ofte, vi har dårlig humor og er begge veldig tullete 😄 gruer meg veldig til den dagen hun ikke er her mer :( 

Ja, samme her. Ringer mamma hver dag. Ikke for at jeg ikke er selvstendig, men jeg synes det er godt og prate med henne. Om alt mulig, da jeg har mye tanker og baller i luften og mamma klarer og holde kontroll på dette ☺️😂 Vi er en åpen og kjærlig familie der vi tuller og fjaser, galgenhumor, kan være oss selv og tar oss ikke høytidelig. Og vi er omtrent bare jenter, så i selskap så skravler vi over hodet til en annen 😂 Typen min holdt på og få sjokk første gang, da han kommer fra en helt motsatt familie🤭 

Så ja, jeg og kjenner på at jeg gruer meg til at dette tar slutt når familie dør, blir syke og sånn. 

Kjekt at du som mann har så godt forhold til moren din ☺️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (2 minutter siden):

Takk, det er så koselig å være med dem. Det eldste barnet ville sitte på fanget mitt. Og babyen bare smilte 🥺❤️

Håper veldig på at lillesøsteren min får barn en dag slik at jeg kan bli onkel, synes det er så gøy å leke og tulle med barn 😄 kompisen min har ei lita datter som jeg har kjent siden hun var 2 uker gammel så føler meg litt som en onkel for henne 😄 hun bruker å le seg fordervet når jeg tuller 😂 digger det, minner meg veldig om når lillesøsteren min var baby og jeg var den første som fikk henne til å le og mye mer etter det 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (4 minutter siden):

Skikkelig hyggelig med tantebarn❤️❤️

Husker når hu ene, skulle hente henne i barnehagen. Hu må ha vært 2 år ish. Og kom løpende mot meg i dressen sin og lua trødd over hodet og "tante tante tante" 🥰 Nyt tiden mens de er små, plutselig har de ikke tid lenger 🤭😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (Akkurat nå):

Ja, samme her. Ringer mamma hver dag. Ikke for at jeg ikke er selvstendig, men jeg synes det er godt og prate med henne. Om alt mulig, da jeg har mye tanker og baller i luften og mamma klarer og holde kontroll på dette ☺️😂 Vi er en åpen og kjærlig familie der vi tuller og fjaser, galgenhumor, kan være oss selv og tar oss ikke høytidelig. Og vi er omtrent bare jenter, så i selskap så skravler vi over hodet til en annen 😂 Typen min holdt på og få sjokk første gang, da han kommer fra en helt motsatt familie🤭 

Så ja, jeg og kjenner på at jeg gruer meg til at dette tar slutt når familie dør, blir syke og sånn. 

Kjekt at du som mann har så godt forhold til moren din ☺️❤️

Det var meg og mamma når jeg var liten siden hun hadde ene ansvaret for meg så jeg ble en ordentlig mammadalt ganske tidlig 😅 husker godt hvor fortvilet jeg ble når mamma skulle sette meg av på skolen de første par årene 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...