Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At pengene som ble trukket fra kortet ved en feil kom tilbake etter noen timer, samt en kaffekopp med pappa og masse kos med pus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StellaNova
Cid skrev (1 minutt siden):

Regn, masse regn 😄 

Pluviophile, en person som liker regn og finner ro når det regner 😄 Du kan google det, ikke noe jeg finner på. 

Det som har gjort meg glad, jeg har boller i ovnen nå 😊 Og ja, jeg snakker om det faktiske bakverket bolle :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StellaNova skrev (Akkurat nå):

Pluviophile, en person som liker regn og finner ro når det regner 😄 Du kan google det, ikke noe jeg finner på. 

Det som har gjort meg glad, jeg har boller i ovnen nå 😊 Og ja, jeg snakker om det faktiske bakverket bolle :P 

Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At kjæresten kom på besøk 🥰 Jeg er og har vært syk i en mnd, men ble skikkelig dårlig på vei hjem fra leir nå forrige uke. (Ikke korona) 

Jeg fikk de første sketchers skoene mine i posten idag, satt godt på foten. Så gleder meg og ta de i bruk.

Må legge til fra i går; var hos ei venninne, å hun hadde noe klær jeg skulle prøve og ev kjøpe billig. 250,- for en kåpe, tynn jakke, bluse og genser ☺️ Og at vekten går ned, hadde ikke passa disse plaggene i mars i år liksom. Så det var veldig gøy og få på meg en kåpe som er romslig M. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestekompisen min ringte, vi har ikke snakket på en stund så det var ekstra hyggelig 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Bestekompisen min ringte, vi har ikke snakket på en stund så det var ekstra hyggelig 😊

Barndomsvenn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Barndomsvenn?

Fra vgs, har kjent han siden jeg var 16 så i snart 30 år 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (2 minutter siden):

Fra vgs, har kjent han siden jeg var 16 så i snart 30 år 😊

Har han kone og barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (14 minutter siden):

Har han kone og barn?

Nei da han er singel og barnløs men har tre yngre søsken og to av de har barn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (8 minutter siden):

Nei da han er singel og barnløs men har tre yngre søsken og to av de har barn :) 

Dere kan være hverandres wingman da 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som har gjort meg glad i dag (eller i går blir det vel), er god mat, styrketrening, besøk av bror blant annet.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettåringen min som kom hjem fra lekeplassen med pappa og løp mot meg,  klemte meg på sin måte og ropte mamma mamma flere ganger.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...