Gjest SVK Skrevet 20. mai 2022 #4941 Del Skrevet 20. mai 2022 Fikk returnere en vare selv om fristen hadde gått ut. Glad jeg fikk god kundeservice selv om det var jeg som hadde gjort en feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 20. mai 2022 #4942 Del Skrevet 20. mai 2022 At det var sommerklima og jeg kunne nyte dagen i kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. mai 2022 #4943 Del Skrevet 20. mai 2022 Fint vær 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #4944 Del Skrevet 21. mai 2022 I går var jeg sliten og hadde smerter, så når jeg i dag våkner og føler meg uthvilt og at kroppen er bra , OG jeg har masse overskudd i trimmingsen, så blir jeg glad! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. mai 2022 #4945 Del Skrevet 21. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): I går var jeg sliten og hadde smerter, så når jeg i dag våkner og føler meg uthvilt og at kroppen er bra , OG jeg har masse overskudd i trimmingsen, så blir jeg glad! 😃 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 21. mai 2022 #4946 Del Skrevet 21. mai 2022 Ikke i dag, men på torsdag. Håper det er innafor. Og må nesten bli en kort historie det her. De dagene jeg jobber hjemmefra så går jeg som regel en tur på morgenen. Og for noen uker siden møtte jeg på en eldre fyr med en valp. Jeg tror det er en border collie. Valpen var jo bare glad og ville hilse på så jeg satt meg ned og eieren lot den komme bort til meg. Han ville ikke det før jeg sa at det var greit. De første tre gangene jeg møtte dem så var det ganske likt, hunden ville hilse på, jeg satt meg ned og vi koste og lekte litt og jeg snakket litt med eieren. På torsdag møtte jeg de for fjerde gang og nå kjenner den meg visst igjen på avstand for idet valpen så meg så bare la den seg ned og venta til jeg kom nærmere før den tok sats og løp mot meg for å få kos. Jeg satt meg på huk og den la seg omtrent oppå meg. Det gjorde hele dagen min at den kjente meg igjen og ble så glad for å se meg når jeg bare har møtt den tre ganger før over flere uker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 22. mai 2022 #4947 Del Skrevet 22. mai 2022 En deilig topptur i fint vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. mai 2022 #4948 Del Skrevet 22. mai 2022 En koselig fjelltur med venninna mi 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 23. mai 2022 #4949 Del Skrevet 23. mai 2022 Tidligere elever jeg har hatt på barneskolen (nå på ungdomsskolen) som fremdeles kommer løpende og gir meg en klem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. mai 2022 #4950 Del Skrevet 24. mai 2022 To ekorn på parkeringen vår rett fremfor bilen min. Så søte. Spratt unna og satte seg på stein rett ved. Jeg sto stille litt og kikket på de, der de sto sammen på steinen, før jeg kjørte på jobb❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. mai 2022 #4951 Del Skrevet 24. mai 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): To ekorn på parkeringen vår rett fremfor bilen min. Så søte. Spratt unna og satte seg på stein rett ved. Jeg sto stille litt og kikket på de, der de sto sammen på steinen, før jeg kjørte på jobb❤️ Var det disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. mai 2022 #4952 Del Skrevet 24. mai 2022 Anonymburker skrev (På 23.5.2022 den 19.15): Tidligere elever jeg har hatt på barneskolen (nå på ungdomsskolen) som fremdeles kommer løpende og gir meg en klem. Så koselig 😊 Jeg hadde en sløydlærer på ungdomsskolen som hilste og tok en prat 20 år etter 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke34 Skrevet 24. mai 2022 #4953 Del Skrevet 24. mai 2022 Som alenemamma har jeg en "skal-gjøre-alt-selv-periode" og i dag har jeg avrettet gulvet i det som skal bli mitt eget lille microbryggeri. Det gav mestringsfølelse og ny giv til å fortsette prosjektet og få hele bryggeriet ferdig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. mai 2022 #4954 Del Skrevet 24. mai 2022 Solsikke34 skrev (23 minutter siden): Som alenemamma har jeg en "skal-gjøre-alt-selv-periode" og i dag har jeg avrettet gulvet i det som skal bli mitt eget lille microbryggeri. Det gav mestringsfølelse og ny giv til å fortsette prosjektet og få hele bryggeriet ferdig! Så kult 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 25. mai 2022 #4955 Del Skrevet 25. mai 2022 Så på langtidsvarselet og registrerer med glede at det ikke blir varmt de neste 14 dagene! Passer meg perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. mai 2022 #4956 Del Skrevet 25. mai 2022 Jeg har fri i morgen 😁 Pappa kommer hjem en tur og vi skal spise goood mat 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. mai 2022 #4957 Del Skrevet 25. mai 2022 Cid skrev (På 24.5.2022 den 22.19): Var det disse? Like søte faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. mai 2022 #4958 Del Skrevet 25. mai 2022 Langhelg på Lillehammer med fattern, startet i dag 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. mai 2022 #4959 Del Skrevet 25. mai 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Langhelg på Lillehammer med fattern, startet i dag 🥳 Kos dere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. mai 2022 #4960 Del Skrevet 25. mai 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Kos dere Tusen takk😊 Håper du og har det bra😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå